Απαντάμε αμέσως στις επείγουσες ερωτήσεις σας.
Έχασα / Μου έκλεψαν την κάρτα μου. Τι να κάνω;
Τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking για να την ακυρώσουμε:
- 2109555000
- 801 111 1144 (μόνο από σταθερό)
Εφόσον ζητήσετε την επανέκδοση της κάρτας σας, μπορείτε να τη λάβετε:
- Ταχυδρομικά στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει ή σε όποια άλλη διεύθυνσή σας επιθυμείτε.
- Σε κατάστημά μας.
Το ΑΤΜ κράτησε την κάρτα μου. Τι να κάνω;
Εάν το ΑΤΜ είναι έξω από κατάστημά μας που είναι ανοιχτό εκείνη τη στιγμή, ενημερώστε το κατάστημα.
Εναλλακτικά, τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking:
- 2109555000
- 801 111 1144 (μόνο από σταθερό)
Ακυρώνουμε την κάρτα σας και σας εκδίδουμε νέα. Μπορείτε να λάβετε τη νέα πιστωτική κάρτα σας:
- Ταχυδρομικά στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει ή σε όποια άλλη διεύθυνση επιθυμείτε.
- Σε κατάστημά μας.
Ξέχασα / Μπλόκαρα τους κωδικούς μου.
Τι ακριβώς έχει συμβεί;
Ξέχασα / Μπλόκαρα το Password για το e-Banking μου.
Ξέχασα το Username για το e-Banking μου.
Μπλόκαρα τους κωδικούς e-Banking της εταιρείας μου.
Ξέχασα / Μπλόκαρα το 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App.
Ξέχασα / Μπλόκαρα το Password για το e-Banking μου. Τι να κάνω;
Μπορείτε να αποκτήσετε νέο Password online, σε κατάστημά μας ή τηλεφωνικά.
Password online
Για να αποκτήσετε online νέο Password, θα σας χρειαστούν:
- Ο αριθμός και το PIN μιας ενεργής χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας Eurobank που έχει εκδοθεί στο όνομά σας. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προπληρωμένες κάρτες ή κάρτες Business.
- Ο αριθμός κινητού σας που έχετε δηλώσει στην Eurobank.
Δείτε βήμα-βήμα πώς αποκτάτε νέο Password online:
- Συμπληρώστε τον αριθμό της κάρτας σας και τα 2 από τα 4 ψηφία του PIN σας.
Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να συμπληρώσετε ολόκληρο το PIN της κάρτας σας όταν αποκτάτε νέο Password online ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή. - Επιλέξτε τον αριθμό κινητού σας και ζητήστε Κωδικό μιας Χρήσης (OTP).
Με SMS στο κινητό σας λαμβάνετε έναν 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης που ισχύει για 2 λεπτά. - Συμπληρώστε τον 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λάβατε στο πεδίο ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ.
Στην επόμενη οθόνη, εμφανίζεται το Username σας.
4. Επιλέξτε και συμπληρώστε το Password που θέλετε να χρησιμοποιείτε για να συνδέεστε στο e-Banking. Πρέπει να έχει 6 έως 12 χαρακτήρες με:
- 1 λατινικό γράμμα τουλάχιστον.
- 1 αριθμό τουλάχιστον.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λατινικά γράμματα, αριθμούς ή τα σύμβολα «!», «@», «$», «&», «*», «_» και «?». Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 3 όμοιους χαρακτήρες στη σειρά.
Για επιβεβαίωση συμπληρώνετε το Password 2 φορές.
Password τηλεφωνικά
Για να αποκτήσετε προσωρινό Password online και να το ενεργοποιήσετε τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking, πρέπει να έχετε:
- Οποιαδήποτε ενεργή κάρτα Eurobank έχει εκδοθεί στο όνομά σας.
- EuroPhone Banking PIN.
Το σύστημα παράγει έναν αριθμό e-Banking και ένα προσωρινό Password, που αποτελείται από κεφαλαία λατινικά γράμματα και αριθμούς.
Σημειώστε αυτά τα στοιχεία. Θα σας χρειαστούν για την ταυτοποίησή σας τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking.
Για να ενεργοποιήσετε το προσωρινό Password σας, τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking, 24ώρες το 24ωρο:
- 2109555000
- 801 111 1144 (μόνο από σταθερό)
Ο εκπρόσωπός μας ενεργοποιεί το προσωρινό Password σας.
Για λόγους ασφαλείας, όταν συνδεθείτε για πρώτη φορά στο e-Banking με το προσωρινό Password, το σύστημα σας ζητά να επιλέξετε ένα νέο Password.
Password σε κατάστημα
Εάν δεν έχετε ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, δεν έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας στην Eurobank ή δεν έχετε EuroPhone Banking PIN, ελάτε σε ένα κατάστημά μας.
Προσκομίστε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την επικαιροποίηση των στοιχείων σας.
Ο εκπρόσωπός μας εκδίδει προσωρινό Password για εσάς εκείνη τη στιγμή.
Για λόγους ασφαλείας, όταν συνδεθείτε για πρώτη φορά στο e-Banking με το προσωρινό Password, το σύστημα σας ζητά να επιλέξετε ένα νέο Password.
Ξέχασα το Username για το e-Banking μου. Τι να κάνω;
Μπορείτε να ανακτήσετε το Username σας online, σε κατάστημά μας ή τηλεφωνικά. Για λόγους ασφαλείας, θα χρειαστεί να επιλέξετε και νέο Password.
Username online
Για να ανακτήσετε online το Username σας, θα σας χρειαστούν:
- Ο αριθμός και το PIN μιας ενεργής χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας Eurobank που έχει εκδοθεί στο όνομά σας. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προπληρωμένες κάρτες ή κάρτες Business.
- Ο αριθμός κινητού σας που έχετε δηλώσει στην Eurobank.
Δείτε βήμα-βήμα πώς ανακτάτε το Username σας online:
- Συμπληρώστε τον αριθμό της κάρτας σας και τα 2 από τα 4 ψηφία του PIN σας.
Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να συμπληρώσετε ολόκληρο το PIN της κάρτας σας όταν ανακτάτε το Username σας online ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή. - Επιλέξτε τον αριθμό κινητού σας και ζητήστε Κωδικό μιας Χρήσης (OTP).
Με SMS στο κινητό σας λαμβάνετε έναν 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης που ισχύει για 2 λεπτά. - Συμπληρώστε τον 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λάβατε στο πεδίο ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ.
Στην επόμενη οθόνη, εμφανίζεται το Username σας.
Username τηλεφωνικά
Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking, 24ώρες το 24ωρο:
- 2109555000
- 801 111 1144 (μόνο από σταθερό)
Εάν έχετε EuroPhone Banking PIN και οποιαδήποτε ενεργή κάρτα Eurobank, ο εκπρόσωπός μας σας υπενθυμίζει το Username σας.
Εάν δεν έχετε EuroPhone Banking PIN, ο εκπρόσωπός μας ταυτοποιεί τα στοιχεία σας με μια σειρά ερωτήσεων. Εφόσον απαντήσετε σωστά, σας υπενθυμίζει το Username σας.
Username σε κατάστημα
Εάν δεν έχετε ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, δεν έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας στην Eurobank ή δεν έχετε EuroPhone Banking PIN, ελάτε σε ένα κατάστημά μας.
Προσκομίστε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την επικαιροποίηση των στοιχείων σας.
Ο εκπρόσωπός μας σας υπενθυμίζει το Username σας.
Μπλόκαρα τους κωδικούς e-Banking της εταιρείας μου. Τι να κάνω;
Για να ενεργοποιήσετε ξανά τους κωδικούς e-Banking της εταιρείας σας, πρέπει να είστε νόμιμος εκπρόσωπος, ειδικός εκπρόσωπος ή διαχειριστής της.
Συμπληρώστε την Αίτηση Έκδοσης Νέου Κωδικού Πρόσβασης στο e-Banking.
Για να τη λάβουμε, επιλέξτε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Προσκομίστε τη σε ένα κατάστημά μας.
- Ταχυδρομήστε τη στη διεύθυνσή μας.
Τράπεζα Eurobank Ergasias ΑΕ
Επιχειρηματική Μονάδα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (e-Business)
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών e-Banking
Παναγούλη και Σινιόσογλου
14234 Νέα Ιωνία
- Στείλτε τη με φαξ στο 2103523306.
Ξέχασα / Μπλόκαρα το 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App. Τι να κάνω;
Ορίστε νέο 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App μέσα από την εφαρμογή.
- Στο αρχικό μενού του Eurobank Mobile App, επιλέξτε: Δεν θυμάμαι το PIN μου.
- Συμπληρώστε το Username και το Password σας για το e-Banking και αποδεχτείτε τους όρους χρήσης της εφαρμογής.
- Ορίστε νέο 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App.
Ξέχασα το EuroPhone Banking PIN μου. Τι να κάνω;
Ζητήστε την έκδοση νέου EuroPhone Banking PIN. Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking, 24ώρες το 24ωρο:
- 2109555000
- 801 111 1144 (μόνο από σταθερό)
Ο εκπρόσωπός μας ταυτοποιεί τα στοιχεία σας για την έκδοση του νέου EuroPhone Banking PIN. Το λαμβάνετε ταχυδρομικά.
Εναλλακτικά, ελάτε σε ένα κατάστημά μας με την αστυνομική σας ταυτότητα και μια ενεργή κάρτα Eurobank. Η διαδικασία ολοκληρώνεται εκείνη τη στιγμή.
Ξέχασα το PIN της κάρτας μου. Τι να κάνω;
Ζητήστε την έκδοση νέου PIN για την κάρτα σας. Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking, 24ώρες το 24ωρο:
- 2109555000
- 801 111 1144 (μόνο από σταθερό)
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία τηλεφωνικά, πρέπει να έχετε EuroPhone Banking PIN και οποιαδήποτε ενεργή κάρτα Eurobank.
Ο εκπρόσωπός μας ταυτοποιεί τα στοιχεία σας και δρομολογεί την έκδοση του νέου PIN της κάρτας σας. Μπορείτε το να λάβετε σε ένα κατάστημά μας ή ταχυδρομικά στη διεύθυνση που δηλώνετε εκείνη τη στιγμή.
Εναλλακτικά, ελάτε σε ένα κατάστημά μας.
Έπαθε βλάβη το μηχάνημα POS μου. Τι να κάνω;
Τηλεφωνήστε στη γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Cardlink:
- 2106303000
Δευτέρα έως Σάββατο 09:00 – 22:00
Πώς αμφισβητώ μια συναλλαγή που μου φαίνεται ύποπτη;
Συμπληρώστε τα στοιχεία της αμφισβητούμενης συναλλαγής που έγινε με την κάρτα σας στη φόρμα αμφισβήτησης συναλλαγής και προσκομίστε τη σε ένα κατάστημά μας.
Ανάλογα με την τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα σας, πρέπει να συμπληρώσετε τη:
Εναλλακτικά, ελάτε σε ένα κατάστημά μας για να δηλώσετε ποια συναλλαγή δεν αναγνωρίζετε.
Εάν ανησυχείτε μήπως τα στοιχεία σας έχουν υποκλαπεί, τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking.
- 2109555000
- 801 111 1144 (μόνο από σταθερό)