Κατεβάστε το Eurobank Mobile App δωρεάν στο κινητό σας:
Γρήγορη σύνδεση / αποσύνδεση
Για να συνδεθείτε στο Eurobank Mobile App χρειάζεστε μόνο ένα 4-ψήφιο PIN. Το ορίζετε εσείς όταν κατεβάζετε την εφαρμογή.
Εάν έχετε κινητό που υποστηρίζει τεχνολογίες βιομετρικής ταυτοποίησης, μπορείτε να συνδέεστε στο Eurobank Mobile App:
- Με αναγνώριση προσώπου, εφόσον έχετε ενεργοποιήσει το Face ID στη συσκευή σας.
- Mόνο με το δακτυλικό σας αποτύπωμα, εφόσον έχετε ενεργοποιήσει το Touch ID στη συσκευή σας και τη λειτουργία Touch ID στην εφαρμογή.
Επιπλέον, εάν το κινητό σας υποστηρίζει τη σχετική τεχνολογία, μπορείτε να αποσυνδέεστε γρήγορα από την εφαρμογή, κουνώντας απλώς το κινητό σας (Shake2Logout).
Αποστολή χρημάτων χωρίς αριθμό λογαριασμού
Με την υπηρεσία IRIS Payments στέλνετε έως 500€ την ημέρα δωρεάν σε όποιον θέλετε στην Ελλάδα.
Δεν χρειάζεται να γνωρίζετε τον αριθμό λογαριασμού ή τον ΙΒΑΝ του παραλήπτη:
-
Για να στείλετε χρήματα σε φίλους, αρκεί να γνωρίζετε τον αριθμό του κινητού τους.
-
Για να πληρώσετε επαγγελματίες ή μικρές επιχειρήσεις, αρκεί να γνωρίζετε το κινητό ή το ΑΦΜ τους. Εναλλακτικά, μπορείτε να σκανάρετε τον κωδικό QR της επιχείρησης τους με το κινητό σας.
Δείτε πώς πληρώνετε μικρές επιχειρήσεις με IRIS Payments Business.
Η υπηρεσία IRIS Payments υποστηρίζει άμεσες δωρεάν συναλλαγές μεταξύ ελληνικών τραπεζών.
Έκδοση πιστωτικής κάρτας Eurobank
Μέσα από το Eurobank Mobile App κάνετε γρήγορα αίτηση για την πιστωτική κάρτα που θέλετε.
Ανεβάζετε εύκολα το εκκαθαριστικό σας ή ακόμη ένα δικαιολογητικό, και υπογράφετε τη σύμβαση ηλεκτρονικά με ασφαλή διαδικασία.
Λαμβάνετε την πιστωτική κάρτα σας ταχυδρομικά, χωρίς να πάτε σε κατάστημα.
Δείτε βήμα-βήμα πώς αποκτάτε πιστωτική κάρτα online.
Ενημέρωση για κινήσεις καρτών σε πραγματικό χρόνο
Με το Eurobank Mobile App λαμβάνετε ειδοποιήσεις στο κινητό σας σε πραγματικό χρόνο (push notifications) για κινήσεις στις κάρτες σας. Ενημερώνεστε για:
- Χρέωση ή πίστωση της κάρτας σας από αγορά μέσω POS.
- Χρέωση ή πίστωση της κάρτας σας από online αγορά.
- Ανάληψη μετρητών από ATM.
Λαμβάνετε ειδοποιήσεις για κινήσεις οποιουδήποτε ποσού, χωρίς χρέωση και χωρίς να χρειαστεί να γραφτείτε στην υπηρεσία.
Οι ειδοποιήσεις αφορούν όλες τις χρεωστικές, πιστωτικές, prepaid και e-prepaid κάρτες σας Eurobank.
Απενεργοποιείτε ή ενεργοποιείτε τη λήψη ειδοποιήσεων από τις Ρυθμίσεις του Eurobank Mobile App:
Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων > Ειδοποιήσεις Καρτών
Επιπλέον, επιλέγετε τη γλώσσα των ειδοποιήσεων (ελληνικά / αγγλικά):
Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων > Γλώσσα Ειδοποιήσεων
Όλα τα προϊόντα σας στην Eurobank στην αρχική οθόνη
Στην αρχική οθόνη του κινητού σας βλέπετε όλα τα προϊόντα σας στην Eurobank. Διακρίνονται σε ενότητες ανάλογα με τις ανάγκες σας:
- Η καθημερινότητά μου – Οι λογαριασμοί, οι πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες σας.
- Τα δάνεια μου – Τα καταναλωτικά, στεγαστικά και πράσινα δάνειά σας.
- Οι επενδύσεις μου – Οι αποταμιεύσεις σας σε προθεσμιακές καταθέσεις και επενδυτικά προϊόντα.
- Τα ασφαλιστικά μου – Τα ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και αποταμιευτικά προγράμματά σας.
Διαμορφώνετε εσείς τη σειρά με την οποία βλέπετε τα προϊόντα σας σε κάθε ενότητα.
Μπορείτε να τα παρακολουθείτε εύκολα από τα συνοπτικά στοιχεία στις καρτέλες τους, τις έξυπνες απεικονίσεις και τα διαδραστικά γραφήματα.
Προϊόντα σας σε άλλες τράπεζες στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Με την υπηρεσία ανοιχτής τραπεζικής Account Aggregation μπορείτε να ελέγχετε λογαριασμούς και πιστωτικές κάρτες και σε άλλες τράπεζες:
- Στην Ελλάδα: Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα και Τράπεζα Πειραιώς
- Στο εξωτερικό: Eurobank Cyprus, Eurobank Private Bank Luxembourg SA, N26 και Revolut
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε ήδη e-Banking και ενεργούς κωδικούς πρόσβασης στις άλλες τράπεζες.
Για να παρακολουθείτε τη συνολική εικόνα σας από όλες τις τράπεζες, ενεργοποιείτε τη διασύνδεση με κάθε τράπεζα που σας ενδιαφέρει. Η ενεργοποίηση γίνεται εύκολα μέσα από το Eurobank Mobile App, με τη συγκατάθεσή σας για κάθε διασύνδεση.
Μέσα από το Eurobank Mobile App, για κάθε συνδεδεμένη τράπεζα βλέπετε:
- Για τους καταθετικούς λογαριασμούς σας, το διαθέσιμο υπόλοιπο, το λογιστικό υπόλοιπο και τα στοιχεία λογαριασμού (ονομασία/περιγραφή και IBAN).
- Για τις πιστωτικές κάρτες σας, την τρέχουσα οφειλή, το διαθέσιμο υπόλοιπό σας για αγορές μόνο για κάρτες Alpha Bank και Τράπεζας Πειραιώς, το πιστωτικό όριό σας και τα στοιχεία κάρτας (ονομασία/περιγραφή και αριθμό).
- Για τις χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες σας στις τράπεζες στην Ελλάδα, το διαθέσιμο υπόλοιπο για αγορές, τις κινήσεις της κάρτας μέχρι και 12 μήνες πριν και τα στοιχεία κάρτας (ονομασία/περιγραφή και αριθμό).
Πρόσβαση στο €πιστροφή app
Το Eurobank Mobile App σάς δίνει άμεση πρόσβαση στο €πιστροφή app του προγράμματος επιβράβευσης €πιστροφή. Επιλέξτε το εικονίδιο του €πιστροφή app στο κάτω μέρος της οθόνης:
- Εάν έχετε ήδη την εφαρμογή στο κινητό σας, μεταφέρεστε αμέσως στο €πιστροφή app.
- Εάν δεν έχετε κατεβάσει την εφαρμογή, μεταφέρεστε αυτόματα στο online store από όπου μπορείτε να την κατεβάσετε δωρεάν.
Ωστόσο, μπορείτε εύκολα να δείτε τα διαθέσιμα ευρώ €πιστροφή σας στην ενότητα Με μια Ματιά.
Αναζήτηση κοντινού ΑΤΜ ή καταστήματος
Εάν έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία GPS στο κινητό σας, μέσα από το Eurobank Mobile App βρίσκετε κοντά σας ΑΤΜ ή καταστήματά μας σε όλη την Ελλάδα.
Ανάκτηση PIN κάρτας σας
Εάν ξεχάσετε το PIN χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας σας, μπορείτε να το ανακτήσετε οποιαδήποτε στιγμή μέσα από:
- Τις ρυθμίσεις της κάρτας σας. Επιλέξτε την κάρτα σας στην αρχική οθόνη και στη συνέχεια: Ρυθμίσεις >Ανάκτηση PIN (ενότητα Πληροφορίες και Ασφάλεια)
- Την ενότητα Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις Καρτών. Επιλέξτε κάρτα και στη συνέχεια: Ανάκτηση PIN (ενότητα Πληροφορίες και Ασφάλεια)
Συμπληρώνετε το CVV2 της κάρτας σας και κάνετε ταυτοποίηση με βιομετρικά δεδομένα ή το 4-ψήφιο PIN σας, για να δείτε το PIN της κάρτας σας.
Εάν η Ταυτοποίηση Συσκευής δεν είναι ενεργή, ενεργοποιήστε την μέσα από τις Ρυθμίσεις Ασφαλείας της εφαρμογής, για να μπορέσετε να κάνετε την ανάκτηση PIN.
Με μια Ματιά τα πιο σημαντικά
Οι βασικές πληροφορίες για τα προϊόντα που χρειάζεστε καθημερινά εμφανίζονται με μία κίνηση στην ενότητα Με μια Ματιά:
- Το συνολικό υπόλοιπο καταθέσεων.
- Το αφορολόγητο που έχετε χτίσει από δαπάνες με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής της Eurobank.
- Τα ευρώ που έχετε κερδίσει από το πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή.
- Τα ευρώ που έχετε συγκεντρώσει από πιστωτικές κάρτες που συμμετέχουν σε ειδικά προγράμματα επιβράβευσης.
- Τα έσοδα/έξοδα όλων των λογαριασμών σας από τις κινήσεις που έγιναν τον τρέχοντα μήνα (π.χ. πληρωμές, αγορές, μισθοδοσία κ.λπ.).
Το διαδραστικό χρονολόγιό σας
Οι κινήσεις κάθε λογαριασμού εμφανίζονται στο χρονολόγιό σας. Το υπόλοιπο και τα έσοδα/έξοδά σας απεικονίζονται διαδραστικά. Έτσι παρακολουθείτε εύκολα τα οικονομικά σας στην πορεία του χρόνου.
Το διαδραστικό χρονολόγιο:
- Εμφανίζει το ιστορικό των κινήσεών σας σε κάθε λογαριασμό μέχρι 1 χρόνο πίσω.
- Όταν το σύρετε προς τα πάνω ή προς τα κάτω, διατρέχει το ιστορικό των κινήσεων του λογαριασμού. Εμφανίζει το υπόλοιπό του την ημερομηνία στην οποία σταματάτε.
- Όταν επιλέξετε μια συναλλαγή, βλέπετε τα στοιχεία της αναλυτικά.
- Στην μπάρα Έλαβα / Πλήρωσα μπορείτε να βλέπετε τα έσοδα και τα έξοδα του μήνα στον οποίο έχετε σταματήσει.
Γρήγορες συναλλαγές με το κόκκινο κουμπί σε κάθε οθόνη
Στην οθόνη σας υπάρχει πάντα ένα κόκκινο κουμπί. Πατώντας το μεταφέρεστε στις κατηγορίες συναλλαγών όπου μπορείτε να κάνετε μια νέα συναλλαγή:
- Μεταφορά χρημάτων σε λογαριασμό δικό σας ή άλλου, στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.
- Μεταφορά χρημάτων έως 500€ με αριθμό κινητού ή ΑΦΜ (IRIS Payments).
- Πληρωμή λογαριασμών, οφειλών ή της δόσης της κάρτας ή του δανείου σας, έκδοση παραβόλων κ.ά.
- Φόρτιση της προπληρωμένης κάρτας σας ή του e-Pass για την Αττική Οδό.
Πάγιες εντολές
Ορίζετε, προβάλλετε και διαχειρίζεστε τις πάγιες εντολές σας εύκολα και γρήγορα μέσα από το Eurobank Mobile App.
Ο ορισμός πάγιας εντολής μέσα από το Eurobank Mobile App γίνεται μόνο για χρέωση σε λογαριασμό σας και όχι σε πιστωτική κάρτα.
Για να ορίσετε μια πάγια εντολή:
- Αρχική οθόνη > Νέα συναλλαγή (κόκκινο κουμπί) > Πάγιες εντολές
- Επιλέξτε την κατηγορία της εταιρείας ή του οργανισμού (π.χ. Ενέργεια)
- Επιλέξτε την εταιρεία ή τον οργανισμό (π.χ. ΔΕΗ)
Εναλλακτικά, πατήστε το κόκκινο κουμπί και πληκτρολογήστε την ονομασία της εταιρείας ή του οργανισμού στο πεδίο Αναζήτηση.
Προβάλλετε τις πάγιες εντολές σας μέσα από:
- Η καθημερινότητά μου > Επιλέγετε λογαριασμό > Πάγιες εντολές
- Ιστορικό > Πάγιες εντολές
Σκανάρισμα λογαριασμών (Scan to Pay)
Με το Eurobank Mobile App μπορείτε να σκανάρετε το barcode του λογαριασμού που θέλετε να πληρώσετε. Έτσι αποφεύγετε τα λάθη και δεν χάνετε χρόνο για να γράψετε σωστά τον κωδικό πληρωμής του λογαριασμού ή και το ποσό κάθε φορά.
Οι αγαπημένες συναλλαγές σας
Όταν κάνετε μια συναλλαγή, μπορείτε να την αποθηκεύσετε στις αγαπημένες συναλλαγές σας για να την επανεκτελείτε χωρίς να συμπληρώνετε από την αρχή όλα τα στοιχεία της.
Ο προεπιλεγμένος λογαριασμός σας
Μπορείτε να ορίσετε έναν λογαριασμό ως προεπιλεγμένο λογαριασμό χρέωσης για τις συναλλαγές σας. Κάθε φορά που κάνετε μια συναλλαγή, τα στοιχεία του προεπιλεγμένου λογαριασμού συμπληρώνονται αυτόματα.
Έτσι πληρώνετε λιγότερο από ό,τι θα πληρώνατε εάν κάνατε τις συναλλαγές σας σε καταστήματα ή τηλεφωνικά με EuroPhone Banking.
Δείτε αναλυτικά όλες τις χρεώσεις της Eurobank.
Ποιες λειτουργίες ελέγχετε με την υπηρεσία Cards Control
Με την υπηρεσία Cards Control, ελέγχετε τις λειτουργίες των χρεωστικών, προπληρωμένων και πιστωτικών καρτών σας Eurobank, εύκολα και με ασφάλεια από το κινητό σας.
Έτσι, για κάθε κάρτα σας ξεχωριστά, μπορείτε να:
- Κάνετε προσωρινή απενεργοποίηση και ενεργοποίηση (freeze/unfreeze), σε περίπτωση προσωρινής απώλειας, αντί να την ακυρώσετε αμέσως.
- Επιλέγετε (on/off) εάν θέλετε ή όχι να κάνετε αναλήψεις μετρητών σε ΑΤΜ από λογαριασμό με τη χρεωστική κάρτα σας.
- Αλλάξετε το ημερήσιο όριων ανάληψης μετρητών από λογαριασμό σας.
- Επιλέγετε (on/off) εάν θέλετε ή όχι να κάνετε αναλήψεις μετρητών σε ΑΤΜ με την πιστωτική κάρτα σας.
- Επιλέγετε (on/off) εάν θέλετε να κάνετε αγορές και πληρωμές στην Ελλάδα ή και το εξωτερικό.
- Επιλέγετε (on/off) εάν θέλετε να κάνετε αγορές και πληρωμές μόνο σε καταστήματα ή και online.
- Ενεργοποιήσετε νέα κάρτα σας εάν είναι καινούργια ή επανεκδόθηκε. Για καινούργιες κάρτες σχηματίζετε και το PIN. Έτσι, δεν χρειάζεται να έρθετε σε κατάστημα ή ΑΤΜ μας, ή να τηλεφωνήσετε στο EuroPhone Banking.
Σε περίπτωση που απενεργοποιήσετε προσωρινά την κάρτα σας, δεν μπορείτε να κάνετε αναλήψεις μετρητών από ΑΤΜ και αγορές online ή σε κατάστημα.
Ωστόσο, στο διάστημα που η κάρτα παραμένει απενεργοποιημένη, συνεχίζουν ορισμένες συναλλαγές:
- Χρέωση στην κάρτα για εκτέλεση πάγιων εντολών πληρωμής που είχατε ήδη ορίσει.
- Μεταφορά χρημάτων από και προς λογαριασμούς συνδεδεμένους με την κάρτα.
- Πληρωμή της κάρτας, είτε με χρέωση λογαριασμού σας είτε με άλλον τρόπο που επιλέγετε.
- Αλλαγή PIN σε ΑΤΜ.
Πώς ενεργοποιείτε την υπηρεσία Cards Control
Ενεργοποιείτε δωρεάν την υπηρεσία Cards Control από τις Ρυθμίσεις του Eurobank Mobile App:
Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις Καρτών > Cards Control
Εναλλακτικά, ενεργοποιείτε την υπηρεσία από οποιαδήποτε ενεργή κάρτα σας Eurobank:
- Αρχική οθόνη > Η καθημερινότητά μου > Επιλέξτε μια κάρτα σας
- Πατήστε το βελάκι προς τα κάτω
- Επιλέξτε: Η κάρτα σας > Cards Control
Μπορείτε να διακόψετε την υπηρεσία Cards Control οποιαδήποτε στιγμή. Σε αυτήν την περίπτωση, οι επιλογές σας για κάθε κάρτα επανέρχονται στις αρχικές ρυθμίσεις. Διατηρείται μόνο το ημερήσιο όριο ανάληψης μετρητών που επιλέξατε.
Διαχειρίζεστε τις κάρτες σας Eurobank με την υπηρεσία Cards Control και μέσα από το e-Banking.
Πώς ελέγχετε τις δόσεις των πιστωτικών καρτών σας
Μέσα από το Eurobank Mobile App, μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να ελέγξετε τις επόμενες δόσεις που έχετε στις πιστωτικές κάρτες σας. Για κάθε δόση ξεχωριστά, βλέπετε:
- Την επωνυμία της επιχείρησης με την οποία έγινε η συναλλαγή.
- Την ημερομηνία της συναλλαγής.
- Την ημερομηνία χρέωσης της επόμενης δόσης.
- Τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας.
- Το όνομα του κατόχου της πιστωτικής κάρτας.
- Το υπόλοιπο της οφειλής για τη συγκεκριμένη συναλλαγή.
- Το ποσό της επόμενης δόσης.
- Τον αύξοντα αριθμό της επόμενης δόσης και τον συνολικό αριθμό των δόσεων. Για παράδειγμα: 27/48.
Εάν είστε κάτοχος πρόσθετης κάρτας, σε αυτή την οθόνη βλέπετε μόνο τις δόσεις για την πιστωτική κάρτα που έχετε στο όνομά σας. Εάν είστε ο κάτοχος της κύριας κάρτας, βλέπετε τις δόσεις από τη χρήση όλων των πιστωτικών καρτών.
Για να δείτε τις επόμενες δόσεις των πιστωτικών καρτών σας:
- Αρχική οθόνη > Η καθημερινότητά μου > Επιλέξτε την κάρτα σας
- Κινήσεις κάρτας > Επόμενες δόσεις
Ελέγχετε τις επόμενες δόσεις των πιστωτικών σας καρτών και μέσα από το e-Banking.
Μισθωτοί, συνταξιούχοι και αγρότες
Εάν είστε μισθωτός, συνταξιούχος έως 70 ετών ή αγρότης, όταν κάνετε αγορές ή πληρωμές μέσω του Eurobank Mobile App χτίζετε το αφορολόγητό σας.
Λύστε όλες τις απορίες σας για το αφορολόγητο.
Αυτόματος υπολογισμός δαπανών
Ο υπολογιστής αφορολόγητου στο Eurobank Mobile App σας δείχνει το σύνολο των δαπανών που έχετε κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή και χτίζουν το αφορολόγητό σας.
Κάθε φορά που κάνετε κάποια νέα πληρωμή, αγορά ή ηλεκτρονική συναλλαγή που χτίζει αφορολόγητο, ο υπολογιστής αφορολόγητου την προσθέτει αυτόματα στο σύνολό σας, χωρίς εσείς να κάνετε καμία κίνηση.
Μπορείτε να δείτε το συνολικό ποσό των δαπανών σας στην ενότητα Με μια Ματιά.
Διαδραστική απεικόνιση δαπανών
Για πιο λεπτομερή ανάλυση των δαπανών σας, πατήστε το κουμπί του Αφορολόγητου στο κάτω μέρος της οθόνης.
Στην ενότητα που ανοίγει βλέπετε συνολικά τις δαπάνες που έχετε κάνει και χτίζουν το αφορολόγητό σας ανά έτος. Μπορείτε να δείτε και αναλυτικά τις δαπάνες σας ανά μήνα ή κατηγορία δαπανών (π.χ. σουπερμάρκετ, τηλεφωνία, πρατήρια καυσίμων).
Επιπλέον, στην καρτέλα του στόχου μπορείτε να συμπληρώσετε το ετήσιο εισόδημά σας και να θέσετε τον προσωπικό στόχο σας για το αφορολόγητό σας.
Κάθε φορά που κάνετε μια αγορά, βλέπετε πόσο πιο κοντά έχετε φτάσει στον στόχο σας, σε ποσοστό και σε ευρώ.
Βιομετρική ταυτοποίηση
Εάν έχετε κινητό που υποστηρίζει τεχνολογίες βιομετρικής ταυτοποίησης, μπορείτε να συνδέεστε στο Eurobank Mobile App:
- Με αναγνώριση προσώπου, εφόσον έχετε ενεργοποιήσει τη λειτουργία Face ID στην εφαρμογή.
- Mόνο με το δακτυλικό σας αποτύπωμα, εφόσον έχετε ενεργοποιήσει τη λειτουργία Touch ID στην εφαρμογή.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε ενεργοποιήσει τις λειτουργίες αυτές και στη συσκευή σας.
Επιβεβαίωση με 4-ψήφιο PIN, Touch ID ή Face ID
Επιβεβαιώνετε τις συναλλαγές που εκτελείτε για οποιοδήποτε ποσό με το 4‑ψήφιο PIN, Touch ID ή Face ID.
Πρόσθετο βήμα για έγκριση συναλλαγής
Σε ορισμένες συναλλαγές μέσα από το Eurobank Mobile App, που οι σύγχρονοι μηχανισμοί μας εντοπίζουν ως ύποπτες, σας προσφέρουμε έναν επιπλέον τρόπο ελέγχου της εγκυρότητάς τους.
Πριν ολοκληρώσετε τη συναλλαγή σας, εμφανίζεται στην οθόνη σας άλλο ένα βήμα επιβεβαίωσης. Σας ενημερώνει ότι χρειάζεται να εγκρίνετε τη συναλλαγή και από το κινητό σας:
- Στην οθόνη σας βλέπετε έναν 4-ψήφιο κωδικό, τα τελευταία ψηφία του κινητού που στείλαμε το SMS επιβεβαίωσης και τον χρόνο που απομένει για να ολοκληρώσετε το πρόσθετο βήμα.
- Με SMS λαμβάνετε έναν σύνδεσμο από την Eurobank, τον ανοίγετε και βλέπετε και εκεί έναν 4-ψήφιο κωδικό. Οι δύο κωδικοί πρέπει να είναι ίδιοι.
- Ελέγχετε προσεκτικά τα στοιχεία της συναλλαγής.
- Εγκρίνετε ή απορρίπτετε τη συναλλαγή.
Εφόσον εγκρίνετε τη συναλλαγή, λαμβάνετε ένα μήνυμα στο κινητό σας (push notification), που επιβεβαιώνει την ολοκλήρωση του βήματος. Το επιλέγετε και επιστρέφετε στο Eurobank Mobile App. Συνεχίζετε από το σημείο που έχετε μείνει.
Ο σύγχρονος μηχανισμός επιπλέον προστασίας για τις online συναλλαγές δεν χρειάζεται ενεργοποίηση. Τον ενεργοποιούμε αυτόματα εάν χρειαστεί. Έτσι, διασφαλίζουμε την εγκυρότητα στις συναλλαγές σας.
Επανεγγραφή στην εφαρμογή
Για τη δική σας ασφάλεια, πρέπει να κάνετε επανεγγραφή στο Eurobank Mobile App κάθε 6 μήνες. Συμπληρώνετε ξανά το Username και το Password σας για το e-Banking και ορίζετε νέο ή το ίδιο 4-ψήφιο PIN.
Μπορείτε να αλλάξετε το 4-ψήφιο PIN σας οποιαδήποτε άλλη στιγμή από τις Ρυθμίσεις ασφαλείας.
Δείτε μερικές ακόμη συμβουλές για να χρησιμοποιείτε τα PIN σας με ασφάλεια.
Γρήγορη αποσύνδεση
Εάν έχετε κινητό που υποστηρίζει τη σχετική τεχνολογία μπορείτε να επιλέξετε το Shake2Logout από τις Ρυθμίσεις της εφαρμογής, έτσι ώστε να αποσυνδέεστε γρήγορα κουνώντας απλώς το κινητό σας.
Προηγμένη προστασία online
Τα συστήματα της Eurobank προστατεύονται από ισχυρό Firewall τελευταίας τεχνολογίας. Όταν κάνετε συναλλαγές, τα δεδομένα σας μεταφέρονται κρυπτογραφημένα στα 256bit με το πρωτόκολλο επικοινωνίας TLS.
Δείτε πώς διασφαλίζουμε τις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας και διαβάστε τους κανόνες ασφαλείας για κινητά.
Για να εγκαταστήσετε το Eurobank Mobile App πρέπει να έχετε smartphone με λειτουργικό σύστημα:
- iOS 12+
- Android 7+
Εάν έχετε ήδη εγκατεστημένο το Eurobank Mobile App σε smartphone με παλιότερο λειτουργικό σύστημα, τότε συνεχίζετε να το χρησιμοποιείτε αλλά δεν θα λαμβάνετε τις ενημερωμένες εκδόσεις της εφαρμογής.
Ορίστε νέο 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App μέσα από την εφαρμογή:
- Ανοίξτε το Eurobank Mobile App.
- Πατήστε > Ξεχάσατε το PIN σας;
- Συμπληρώστε το Username και το Password σας για το e-Banking.
- Ορίστε το νέο σας 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App.
Όχι ακόμη. Εάν η επιχείρησή σας είναι νομικό πρόσωπο, μπορείτε να εξυπηρετείστε από το Eurobank Business App για επιχειρήσεις.
Προς το παρόν το νέο Eurobank Mobile App μπορούν να χρησιμοποιούν μόνο φυσικά πρόσωπα:
- Ιδιώτες
- Ελεύθεροι επαγγελματίες
- Ατομικές επιχειρήσεις
Τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking:
- 2109555000
Ο εκπρόσωπός μας θα διακόψει αμέσως την πρόσβαση του κινητού σας στο Eurobank Mobile App.
Όταν αποκτήσετε νέο κινητό, κατεβάστε σε αυτό την επίσημη εφαρμογή και χρησιμοποιήστε το Eurobank Mobile App με ασφάλεια.