Αποκτάτε online κωδικούς σύνδεσης από τον υπολογιστή ή το κινητό σας σε λίγα λεπτά, αρκεί να είστε ήδη πελάτης μας.
Χρειάζεστε τον αριθμό και το PIN ενεργής χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας σας Eurobank και τον αριθμό κινητού σας που έχετε δηλώσει στην Eurobank.
Δείτε βήμα-βήμα πώς αποκτάτε online κωδικούς e-Banking.
Μπορείτε να ανακτήσετε online τους κωδικούς e-Banking σας (Username και Password) από το κινητό ή τον υπολογιστή σας. Θα σας χρειαστούν:
- Ο αριθμός και το PIN μιας ενεργής χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας Eurobank που έχει εκδοθεί στο όνομά σας.
- Ο αριθμός κινητού που έχετε δηλώσει στην Eurobank.
Δείτε αναλυτικά όλους τους τρόπους για να ανακτήσετε τους κωδικούς e-Banking σας.
Με e-Banking κάνετε πάνω από 1.800 συναλλαγές, όπως:
- Πληρωμές λογαριασμών (π.χ. ενέργεια, τηλεφωνία, ασφάλειες, ασφαλιστικά ταμεία).
- Πληρωμές οφειλών προς το Δημόσιο (π.χ. φόρο εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ).
- Μεταφορές χρημάτων στην Ελλάδα.
- Πληρωμές πιστωτικών καρτών άλλων τραπεζών στην Ελλάδα.
- Διαχείριση του επενδυτικού χαρτοφυλακίου σας στην Eurobank.
Επιπλέον, παρακολουθείτε τα οικονομικά σας 24 ώρες το 24ωρο. Διαχειρίζεστε τα προϊόντα σας στην Eurobank. Από το ίδιο σημείο ελέγχετε και λογαριασμούς και κάρτες σας σε άλλες τράπεζες στην Ελλάδα με την υπηρεσία ανοιχτής τραπεζικής Account Aggregation.
Αφού κατεβάσετε το Eurobank Mobile App και συνδεθείτε για πρώτη φορά στο Eurobank Mobile App, χρειάζεται να συμπληρώσετε τους κωδικούς σύνδεσης (Username και Password) για το e-Banking.
Αποκτάτε online κωδικούς σύνδεσης από τον υπολογιστή ή το κινητό σας σε λίγα λεπτά, αρκεί να είστε ήδη πελάτης μας.
Στη συνέχεια, για να συνδέεστε πιο γρήγορα στο Eurobank Mobile App, μπορείτε να ορίσετε ένα 4-ψήφιο PIN.
Εάν το κινητό σας υποστηρίζει τις λειτουργίες Face ID ή Touch ID, συνδέεστε ακόμη πιο εύκολα και με μεγαλύτερη ασφάλεια:
- Με αναγνώριση προσώπου, εφόσον έχετε ενεργοποιήσει το Face ID στη συσκευή σας.
- Μόνο με το δακτυλικό σας αποτύπωμα, εφόσον έχετε ενεργοποιήσει το Touch ID στη συσκευή σας.
Δείτε βήμα-βήμα πώς αποκτάτε online κωδικούς σύνδεσης.
Κατεβάστε την εφαρμογή δωρεάν στο κινητό σας και συνδεθείτε με τους κωδικούς e-Banking σας:
Για κινητά με λειτουργικό σύστημα iOS 12+ ή Android 7+.
Δείτε βήμα-βήμα πώς αποκτάτε Eurobank Mobile App.
Μέσα από το Eurobank Mobile App κάνετε πάνω από 1.800 συναλλαγές, όπως:
- Πληρωμές λογαριασμών (π.χ. ενέργεια, τηλεφωνία, ασφάλειες, ασφαλιστικά ταμεία).
- Πληρωμές οφειλών προς το Δημόσιο (π.χ. φόρο εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ).
- Μεταφορές χρημάτων στην Ελλάδα.
- Πληρωμές πιστωτικών καρτών άλλων τραπεζών στην Ελλάδα.
- Διαχείριση του επενδυτικού χαρτοφυλακίου σας στην Eurobank.
Επιπλέον, με την υπηρεσία IRIS Payments στέλνετε χρήματα σε οποιονδήποτε δωρεάν, χωρίς να γνωρίζετε τον αριθμό λογαριασμού του. Αρκεί να ξέρετε τον αριθμό κινητού του.
Ορίστε νέο 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App μέσα από την εφαρμογή:
- Ανοίξτε το Eurobank Mobile App.
- Πατήστε > Ξεχάσατε το PIN σας;
- Συμπληρώστε το Username και το Password σας για το e-Banking.
- Ορίστε το νέο σας 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App.
Μετά από ανακοίνωση της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, ανέπαφες συναλλαγές κάνετε πλέον για ποσά μέχρι 50€.
Η αύξηση του ορίου συναλλαγών χωρίς PIN από τα 25€ στα 50€ έγινε στο πλαίσιο της προσπάθειας να αντιμετωπιστεί ο κίνδυνος διασποράς του κορωνοϊού (Covid-19).
Ο υπάλληλος του καταστήματος πληκτρολογεί το ποσό της συναλλαγής στο μηχάνημα POS. Μόλις το ποσό εμφανιστεί στην οθόνη πλησιάζετε την κάρτα σας στο μηχάνημα POS και την κρατάτε για λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να ακουστεί ο χαρακτηριστικός ηλεκτρονικός ήχος.
Εάν το ποσό είναι μέχρι 50€, η συναλλαγή σας ολοκληρώνεται εκείνη τη στιγμή. Δεν χρειάζεται να ακουμπήσετε το μηχάνημα.
Εάν το ποσό είναι πάνω από 50€, για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή, πρέπει να πληκτρολογήσετε το PIN της κάρτας σας. Μετά τη συναλλαγή, σας προτρέπουμε να αποφύγετε την επαφή των χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα, και να καθαρίζετε τα χέρια σας σύμφωνα με οδηγίες του ΕΟΔΥ.
Δείτε αναλυτικά πώς κάνετε ανέπαφες συναλλαγές.
Δεν μπορείτε να κάνετε τη συναλλαγή σας ανέπαφα.
Μπορείτε όμως να την πραγματοποιήσετε σε απλό μηχάνημα POS. Σε αυτήν την περίπτωση, για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας, πληκτρολογείτε το PIN της κάρτας.
Μετά τη συναλλαγή, σας προτρέπουμε να αποφύγετε την επαφή των χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα και να καθαρίζετε τα χέρια σας σύμφωνα με οδηγίες του ΕΟΔΥ.
Στα ΑΤΜ πραγματοποιείτε αναλήψεις, πληρωμές, καταθέσεις και άλλες συναλλαγές 365 ημέρες τον χρόνο, ακόμα και τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες. Βρείτε ΑΤΜ κοντά σας.
Μετά τη συναλλαγή σας στα ΑΤΜ, σας προτρέπουμε να αποφύγετε την επαφή των χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα και να καθαρίζετε τα χέρια σας σύμφωνα με οδηγίες του ΕΟΔΥ.
Ναι, μέσα από το e-Banking σας με ηλεκτρονική μεταφόρτωση των εγγράφων επικαιροποίησης (upload).
Αρκεί να πληρούνται και οι 3 προϋποθέσεις:
- Να είστε φυσικό πρόσωπο – ιδιώτης, ελεύθερος επαγγελματίας ή ατομική επιχείρηση.
- Να έχετε κωδικούς e-Banking – μπορείτε να αποκτήσετε online κωδικούς e-Banking, εφόσον έχετε ενεργή κάρτα Eurobank στο όνομά σας και έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας.
- Να έχει γίνει η ταυτοποίησή σας με ταυτότητα ή άλλο έγγραφο πιστοποίησης.
Εξαιρούνται οι πελάτες Private Banking, οι εργαζόμενοι στην Eurobank και οι κάτοικοι εξωτερικού.
Προς το παρόν, η επικαιροποίηση στοιχείων για νομικά πρόσωπα δεν μπορεί να γίνει online.
Ανεβάζετε τα απαραίτητα έγγραφα επικαιροποίησης μέσα από το e-Banking με ηλεκτρονική μεταφόρτωση εγγράφων (upload).
Συνδέεστε στο e-Banking με τους κωδικούς σας και ακολουθείτε τις οδηγίες του συστήματος. Εάν δεν έχετε κωδικούς, μπορείτε να αποκτήσετε online κωδικούς e-Banking.
Δείτε βήμα-βήμα τη διαδικασία για επικαιροποίηση στοιχείων online.
Στο e-Banking σας, στην ενότητα Ηλεκτρονική επικαιροποίηση / Μεταβολή στοιχείων βλέπετε:
- Ποια στοιχεία σας θέλουν επικαιροποίηση.
- Με ποια έγγραφα μπορούν να επικαιροποιηθούν.
Επιλέγετε ποιο έγγραφο θέλετε να ανεβάσετε για να επικαιροποιηθεί κάθε στοιχείο. Με ένα έγγραφο μπορούν να επικαιροποιηθούν περισσότερα στοιχεία.
Εάν ανεβάζετε έγγραφα στο όνομα άλλου, πρέπει επιπλέον να ανεβάσετε και μια υπεύθυνη δήλωσή σας.
Δείτε ποιες προδιαγραφές πρέπει να πληρούν τα έγγραφα επικαιροποίησης.
Τα έγγραφα που σκανάρετε για να ανεβάσετε πρέπει να είναι:
- Πρωτότυπα.
- Στο όνομά σας ή (για ορισμένα στοιχεία) στο όνομα άλλου. Εάν είναι στο όνομα άλλου, πρέπει επιπλέον να ανεβάσετε και μια υπεύθυνη δήλωσή σας.
Δείτε πιο αναλυτικές προδιαγραφές για ενδεικτικά έγγραφα επικαιροποίησης που ανεβάζετε μέσα από το e-Banking σας.
Εάν λείπουν στοιχεία ή δικαιολογητικά σας από τα αρχεία μας, δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη μετρητών, πληρωμές, μεταφορά χρημάτων, ενεργοποίηση αδρανούς λογαριασμού και έκδοση μπλοκ επιταγών.
Τις απαγορεύσεις αυτές υπαγορεύει το ρυθμιστικό πλαίσιο που υποχρεώνει την Eurobank, όπως όλες τις ελληνικές τράπεζες, να μην προβαίνει σε συναλλαγές εάν δεν έχει πιστοποιήσει και επαληθεύσει την ταυτότητα και τα στοιχεία του πελάτη.
Βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις για την επικαιροποίηση στοιχείων.