Πώς γνωρίζω το ποσό δαπανών μου που χτίζουν αφορολόγητο;
Ο υπολογιστής αφορολόγητου προσθέτει αυτόματα τις συναλλαγές και τις δαπάνες που χτίζουν το αφορολόγητό σας.
Ανοίξτε το Eurobank Mobile App ή συνδεθείτε στο e-Banking σας για να δείτε το συνολικό ποσό των δαπανών σας μέχρι εκείνη τη στιγμή:
Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αίτησής σας εάν επιλέξετε:
- Eurobank Mobile App > Συνολικό υπόλοιπο λογαριασμών
- e-Banking > Ανάλυση > Κατηγορίες Δαπανών & Αφορολόγητο
Πώς ενημερώνομαι για τα ευρώ που έχω κερδίσει με τη YES Mastercard;
Δείτε online τα ευρώ που κερδίζετε από τις συναλλαγές σας:
- Από τον υπολογιστή YES Mastercard – Απλώς πληκτρολογήστε τον αριθμό της κάρτας σας.
- Στο e-Banking σας από την υπηρεσία Η επιβράβευση των καρτών μου: Ανάλυση > Επιβράβευση & Κέρδος > Κάρτες και επιβράβευση. Βλέπετε τα ευρώ που έχετε κερδίσει και εξαργυρώσει τους τελευταίους 12 μήνες, καθώς και πόσα ευρώ θα μπορούσατε να έχετε κερδίσει επιπλέον εάν κάνατε συστηματικά τις αγορές σας στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις της YES Mastercard.
Εναλλακτικά, τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking στο 2109555000.
Τα ευρώ που κερδίζετε αναγράφονται επίσης στην απόδειξη που εκδίδεται στα ταμεία των καταστημάτων και των πρατηρίων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης, καθώς και στον λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας σας.
Υπολογίζονται με βάση το άθροισμα των συναλλαγών σας. Ωστόσο, σύμφωνα με το πρόγραμμα επιβράβευσης της YES Mastercard, το μηνιαίο άθροισμα των συναλλαγών επί του οποίου υπολογίζονται τα κερδισμένα ευρώ δεν μπορεί να υπερβαίνει το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
Σε ποιες επιχειρήσεις εξαργυρώνω τα ευρώ που κερδίζω με τις αγορές μου;
Τα ευρώ που έχετε συγκεντρώσει μπορείτε να τα εξαργυρώσετε με τη μορφή έκπτωσης σε επόμενες αγορές σας αποκλειστικά στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις της Lamda Development και σε επιλεγμένα πρατήρια ΕΚΟ.
Ισχύουν για 2 χρόνια από την ημερομηνία που τα κερδίσατε. Εξαργυρώνετε έως 1.500€ τον χρόνο.
Μπορώ να συγκεντρώσω ευρώ από όλες τις συναλλαγές μου;
Με το πρόγραμμα επιβράβευσης της YES Mastercard κερδίζετε όταν κάνετε αγορές ή άλλες συναλλαγές με την κάρτα σας, αποκλειστικά για να καλύψετε προσωπικές καταναλωτικές ανάγκες σας.
Δεν συγκεντρώνετε ευρώ από:
- Πληρωμές σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, όπως ηλεκτρικής ενέργειας, ύδρευσης, φυσικού αερίου κ.λπ.
- Πληρωμές προς το Δημόσιο και φορείς κοινωνικής ασφάλισης (υγείας και σύνταξης).
- Πληρωμές σε Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ).
- Μεταφορές κεφαλαίων σε λογαριασμό δικό σας ή τρίτου που έχετε σε άλλο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών.
- Συναλλαγές με εταιρείες στοιχημάτων, τυχερών παιχνιδιών και καζίνο.
Μπλόκαρα / Ξέχασα το PIN της κάρτας μου. Τι να κάνω;
Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking για να εκδώσουμε νέο PIN για την πιστωτική κάρτα σας:
Μπορείτε να λάβετε το νέο PIN της κάρτας σας:
- Ταχυδρομικά στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει ή σε όποια άλλη διεύθυνση επιθυμείτε.
- Σε κατάστημά μας.
Πώς ελέγχω τις λειτουργίες της πιστωτικής κάρτας μου;
Με την υπηρεσία Cards Control, ελέγχετε δωρεάν τις λειτουργίες της πιστωτικής κάρτας σας, εύκολα και με ασφάλεια από το κινητό σας.
Εφόσον ενεργοποιήσετε την υπηρεσία μέσα από το Eurobank Mobile App:
- Κάνετε προσωρινή απενεργοποίηση και ενεργοποίηση (freeze/unfreeze) της κάρτας σας, εάν δεν είστε σίγουροι ότι τη χάσατε, αντί να την ακυρώσετε αμέσως. Με την προσωρινή απενεργοποίηση δεν μπορείτε να κάνετε αναλήψεις μετρητών σε ΑΤΜ και αγορές online ή σε κατάστημα.
- Επιλέγετε (on/off) για ποιες συναλλαγές θέλετε να χρησιμοποιείτε την κάρτα: αγορές μόνο σε καταστήματα ή και online, αγορές στην Ελλάδα ή και το εξωτερικό.
- Επιλέγετε (on/off) εάν θέλετε ή όχι να κάνετε αναλήψεις μετρητών σε ΑΤΜ.
- Επιλέγετε ακύρωση της κάρτας σας με επανέκδοση εάν:
- Υποψιάζεστε ότι έχετε πέσει θύμα απάτης ή ότι έχουν υποκλέψει στοιχεία της κάρτας σας.
- Έχετε χάσει ή έχουν κλέψει την κάρτα σας.
Δείτε αναλυτικά πώς ελέγχετε τις λειτουργίες της κάρτας σας μέσα από την υπηρεσία Cards Control.
Πώς μπορώ να αυξήσω ή να μειώσω το πιστωτικό όριο της κάρτας μου;
Κάνετε αίτημα για αύξηση ή μείωση του πιστωτικού ορίου της κάρτας σας μέσα από το e-Banking σας ή το Eurobank Mobile App.
Από το e-Banking σας
Για να κάνετε αίτημα για αύξηση ή μείωση του ορίου της κάρτας σας, από την Αρχική σελίδα επιλέγετε:
- Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις κάρτας ή το εικονίδιο Ρυθμίσεις καρτών από τις συντομεύσεις σας.
- Την κάρτα σας από την ενότητα Ενεργές κάρτες και στη συνέχεια Αύξηση ή μείωση ορίου στο πεδίο Πιστωτικό όριο.
- Αύξηση ή Μείωση και έπειτα ΣΥΝΕΧΕΙΑ στη σελίδα Αύξηση ή μείωση πιστωτικού ορίου, αφού ολοκληρωθούν οι απαραίτητοι έλεγχοι.
Εάν επιλέξετε Αύξηση ορίου
Ολοκληρώνετε το αίτημά σας σε 3 βήματα:
Βήμα 1 – Στοιχεία αιτήματος:
- Συμπληρώνετε το νέο όριο που θέλετε, τον λόγο μεταβολής του και προσωπικά σας στοιχεία, όπως διεύθυνση κατοικίας και επάγγελμα.
- Πατάτε το κουμπί ΣΥΝΕΧΕΙΑ και το αίτημά σας γίνεται δεκτό, εφόσον πληρούνται τα πιστοδοτικά κριτήρια της Eurobank.
Βήμα 2 – Δικαιολογητικά
Αφού ολοκληρωθεί συστημικός έλεγχος, μπορεί να χρειαστεί να ανεβάσετε εκκαθαριστικό σημείωμα τελευταίου έτους ή την τελευταία απόδειξη μισθοδοσίας σας σε μορφή pdf.
Βήμα 3 – Επιβεβαίωση
Βλέπετε και επιβεβαιώνετε τα στοιχεία της αίτησής σας, πατώντας το κουμπί ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ.
Εάν επιλέξετε Μείωση ορίου
- Στο βήμα Στοιχεία αιτήματος συμπληρώνετε το νέο επιθυμητό όριο.
- Στο βήμα Επιβεβαίωση βλέπετε και επιβεβαιώνετε τα στοιχεία της αίτησής σας.
Ολοκλήρωση της αίτησής σας
Για την ολοκλήρωση της αίτησής σας για αύξηση ή μείωση του ορίου της κάρτας σας, απαιτείται ισχυρή ταυτοποίηση.
Για την ταυτοποίησή σας λαμβάνετε με SMS ή μήνυμα Viber έναν 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που ισχύει για 2 λεπτά και τον συμπληρώνετε στο πεδίο που εμφανίζεται στην οθόνη σας.
Στην Αρχική σελίδα επιλέγετε Αιτήματα & Εκκρεμότητες > Κατάσταση Αιτημάτων για να παρακολουθείτε την πορεία του αιτήματός σας.
Από το Eurobank Mobile App
Συνδέεστε στην εφαρμογή και επιλέγετε:
- Από το προφίλ σας: Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις καρτών και στη συνέχεια την κάρτα σας.
- Αύξηση ή μείωση ορίου στο πεδίο Διαχείριση ορίου.
- Ανάλογα με το τι θέλετε να κάνετε, Αύξηση ή Μείωση και έπειτα ΕΠΟΜΕΝΟ.
Εάν επιλέξετε Αύξηση ορίου
- Στην οθόνη Χαρακτηριστικά κάρτας συμπληρώνετε το νέο όριο και επιλέγετε τον λόγο αύξησης του ορίου.
- Στην οθόνη Επιπρόσθετα στοιχεία συμπληρώνετε προσωπικά στοιχεία σας, όπως την κατάσταση κατοικίας, τα έτη διαμονής σε αυτήν και το επάγγελμά σας.
- Εάν δεν χρειάζεται να ανεβάσετε δικαιολογητικά, μεταβαίνετε στην οθόνη επιβεβαίωσης στοιχείων. Εκεί βλέπετε τα προσωπικά σας στοιχεία και τα επιβεβαιώνετε πατώντας ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ.
Εάν επιλέξετε Μείωση ορίου
- Στην οθόνη Χαρακτηριστικά κάρτας συμπληρώνετε το νέο επιθυμητό όριο.
- Στο οθόνη επιβεβαίωσης στοιχείων βλέπετε και επιβεβαιώνετε τα στοιχεία της αίτησής σας.
Ολοκλήρωση της αίτησής σας
Για την ολοκλήρωση της αίτησής σας για αύξηση ή μείωση του ορίου της κάρτας σας, απαιτείται ισχυρή ταυτοποίηση. Η ταυτοποίηση γίνεται με βιομετρικά στοιχεία ή με τον 4-ψήφιο PIN σας.
Παρακολουθείτε την πορεία του αιτήματός σας από την ενότητα Κατάσταση Αιτημάτων.
Κι αν η κάρτα μου δεν περάσει από POS της Worldline Greece;
Εάν η πληρωμή με τη YES Mastercard δεν πραγματοποιηθεί σε μηχάνημα POS της Worldline Greece, δεν λαμβάνετε την έκπτωση που δικαιούστε στο συνεργαζόμενο κατάστημα.
Λαμβάνετε μόνο το 1% της αξίας της συναλλαγής σας.
Εάν χρειαστώ βοήθεια με την αίτησή μου για πιστωτική κάρτα, τι να κάνω;
Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να συμπληρώσετε την αίτησή σας ή έχετε απορίες μετά την ολοκλήρωσή της, τηλεφωνήστε στην ειδική γραμμή εξυπηρέτησης για τα online προϊόντα μας στο 2109555455, Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:00.
Εναλλακτικά, συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας για να σας καλέσουμε εμείς.
Πρόσθετη κάρτα YES Mastercard μπορώ να αποκτήσω;
Ναι. Για την πρόσθετη κάρτα πληρώνετε συνδρομή 15€/χρόνο.