Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση
Για να μην κινδυνεύσουν να εκτεθούν στον Covid-19 ηλικιωμένοι και ευάλωτοι συμπολίτες μας, τους συνιστούμε να μην πηγαίνουν σε ΑΤΜ και καταστήματα. Συμβάλλουμε όλοι, ώστε να μπορούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά από την ασφάλεια του σπιτιού τους.

Δείτε με ποιους τρόπους μπορείτε να βοηθήσετε τους γονείς, τους παππούδες, τις γιαγιάδες και τους ηλικιωμένους ή ευπαθείς στο περιβάλλον σας να εξυπηρετηθούν:

Κωδικοί e-Banking από το σπίτι

Καθοδηγήστε βήμα-βήμα τους ηλικιωμένους στο περιβάλλον σας, ώστε να αποκτήσουν online κωδικούς σύνδεσης στο e-Banking:

Αποκτώ κωδικούς e-Banking

Αρκεί να έχουν δηλώσει το κινητό τους και να έχουν ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα στο όνομά τους.

Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε 3 απλά βήματα:

1. Ταυτοποίηση με κάρτα

Συμπληρώνουν τον αριθμό και το PIN μιας ενεργής χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας Eurobank που έχει εκδοθεί στο όνομά τους. Με αυτήν γίνεται η ταυτοποίηση του ενδιαφερόμενου.

2. Επιβεβαίωση με μήνυμα

Στον αριθμό κινητού που έχουν δηλώσει στην Eurobank λαμβάνουν με SMS ή μήνυμα Viber έναν Κωδικό μιας Χρήσης (OTP). Τον συμπληρώνουν για να εκδοθούν οι κωδικοί σύνδεσης.

3. Άμεση έκδοση κωδικών

Οι κωδικοί σύνδεσης εκδίδονται εκείνη τη στιγμή.  Επιλέγουν Username και Password για να συνδέονται στο e-Banking από τον υπολογιστή τους.

Συναλλαγές σε ασφαλές ηλεκτρονικό περιβάλλον

Στο περιβάλλον του e-Banking και του Eurobank Mobile App τα δεδομένα των ηλεκτρονικών συναλλαγών μεταφέρονται με πρωτόκολλο TLS στα 256bit.

Οι βάσεις δεδομένων μας προστατεύονται με προηγμένο Firewall και τεχνολογίες πιστοποίησης ταυτότητας online.

Δείτε βήμα-βήμα πώς αποκτάτε online κωδικούς σύνδεσης.

Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να αποκτήσετε online κωδικούς σύνδεσης, τηλεφωνήστε στην ειδική γραμμή εξυπηρέτησης για είσοδο στα ηλεκτρονικά κανάλια της Eurobank:

  • 2109555710, Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00

Βήμα-βήμα πληρωμές με e-Banking 

Είναι σημαντικό οι ηλικιωμένοι και ευάλωτοι συμπολίτες μας να μην πηγαίνουν σε ΑΤΜ και καταστήματα. Βοηθήστε τους με τις συναλλαγές τους ή δείξτε τους πώς μπορούν να κάνουν μόνοι τους τις πιο βασικές συναλλαγές με e-Banking από την ασφάλεια του σπιτιού τους.

Ενδεικτικά, πώς να εξοφλούν τους λογαριασμούς ενέργειας, νερού, τηλεφώνου, ίντερνετ κ.λπ. καθώς και τις οφειλές τους στο Δημόσιο:

Αρχική σελίδα > Νέα συναλλαγή > Κατηγορίες συναλλαγών > Πληρωμές

Μπορούν να ακολουθήσουν βήμα-βήμα τις οδηγίες μας:

Παράδειγμα πληρωμής ΔΕΗ

  1. Συνδέεστε στο e-Banking με το Username και το Password σας.
  2. Στην αρχική οθόνη επιλέγετε το κόκκινο κουμπί: ΝΕΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ

  3. Στην επόμενη οθόνη, επιλέγετε: Κατηγορίες συναλλαγών

  4. Από τις κατηγορίες συναλλαγών που εμφανίζονται, επιλέγετε: Πληρωμές οργανισμών

  5. Από τις πληρωμές που εμφανίζονται επιλέγετε: Ενέργεια

  6. Από τους οργανισμούς που εμφανίζονται, βρίσκετε τη ΔΕΗ και επιλέγετε το μπλε κουμπί: ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ

  7. Συμπληρώνετε τα στοιχεία της χρέωσής σας και πατάτε το κουμπί: ΣΥΝΕΧΕΙΑ

  8. Βλέπετε αναλυτικά τα στοιχεία χρέωσης και πληρωμής σας. Για να συνεχίσετε, πατάτε το κουμπί: ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ

  9. Για την ασφάλειά σας, κάνετε εξακρίβωση της ταυτότητάς σας με ισχυρή ταυτοποίηση, συμπληρώνοντας 6-ψήφιο κωδικό που λαμβάνετε στο κινητό σας. Στη συνέχεια, επιβεβαιώνετε τα στοιχεία της συναλλαγής σας.
  10. Βλέπετε εάν η συναλλαγή σας ολοκληρώθηκε επιτυχώς.

Εκπαιδευτικά βίντεο

Μπορούν να εξοικειωθούν με το περιβάλλον e-Banking της Eurobank και να βρουν κι άλλους τρόπους να κάνουν συναλλαγές στα βίντεο:

Σύνδεση στο Eurobank Mobile App

Εάν οι ηλικιωμένοι που θέλετε να βοηθήσετε έχουν smartphone, με τους κωδικούς e-Banking τους μπορούν να συνδέονται και στο Eurobank Mobile App από το κινητό τους.

Κατεβάζουν δωρεάν το Eurobank Mobile App στο κινητό τους:

Βρείτε το Eurobank Mobile App στο Google Play  Βρείτε το Eurobank Mobile App στο App Store  Βρείτε το Eurobank Mobile App στο AppGallery

Για λειτουργικό σύστημα iOS 12+ ή Android 7+.