Μέσα από το Eurobank Mobile App
Κατεβάστε το Eurobank Mobile App δωρεάν στο κινητό σας:
Ανοίγετε την εφαρμογή και ξεκινάτε την εγγραφή σας. Στην οθόνη σας εμφανίζονται οι επιλογές που έχετε για να προχωρήσετε.
Εάν δεν είστε πελάτης Eurobank, για να ανοίξετε λογαριασμό για τις καθημερινές συναλλαγές σας:
- Επιλέγετε: Άνοιγμα λογαριασμού
Ξεκινάτε και ολοκληρώνετε την αίτησή σας για άνοιγμα λογαριασμού σε περίπου 15 λεπτά. Δεν χρειάζεται να πάτε σε κατάστημα.
Για να μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της διαδικασίας, πρέπει να επιτρέψετε στην εφαρμογή να σας στέλνει ειδοποιήσεις.
Εάν δεν το κάνετε, μπορείτε να τις ενεργοποιήσετε μέσα από τις Ρυθμίσεις του κινητού.
Συμπληρώνετε τον αριθμό του κινητού σας
Το πρώτο βήμα για να ανοίξετε λογαριασμό είναι να συμπληρώσετε τον αριθμό του κινητού σας.
Για την ταυτοποίησή του λαμβάνετε με SMS και συμπληρώνετε έναν Κωδικό μιας Χρήσης (OTP).
Υποβάλλετε τα στοιχεία σας
Το επόμενο βήμα είναι να επιλέξετε με ποιον τρόπο θέλετε να υποβάλετε τα στοιχεία σας. Μπορείτε να:
- Συνδεθείτε στην υπηρεσία eGov KYC.
- Ανεβάσετε αρχεία ή φωτογραφίες με όλα τα δικαιολογητικά σας.
Εάν επιλέξετε την υπηρεσία eGov KYC:
- Εισάγετε τους κωδικούς σας TAXISnet για να γίνει αυτόματα η λήψη των στοιχείων σας. Σας ενημερώνουμε όταν τα λάβουμε.
- Επιβεβαιώνετε ότι όλα τα στοιχεία που βλέπετε είναι ορθά. Τα στοιχεία σας είναι οργανωμένα σε 4 κατηγορίες (στοιχεία ταυτοποίησης, επικοινωνίας, επαγγελματικής δραστηριότητας και εισοδήματος).
- Φωτογραφίζετε το πρόσωπο και την αστυνομική ταυτότητά σας (μπροστινή και πίσω όψη). Εάν όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που χρειαζόμαστε είναι διαθέσιμα στο eGov KYC, δεν χρειάζεται να υποβάλετε άλλα δικαιολογητικά. Διαφορετικά, σας ενημερώνουμε για να ανεβάσετε αρχεία ή φωτογραφίες με τα δικαιολογητικά που χρειαζόμαστε.
Εάν επιλέξετε να ανεβάσετε αρχεία ή φωτογραφίες με όλα τα δικαιολογητικά σας, προχωράτε στις απαραίτητες ενέργειες:
- Για την ταυτοποίησή σας – φωτογραφίζετε εκείνη τη στιγμή το πρόσωπό σας και ένα έγγραφο για την ταυτοποίησή σας.
- Για το εισόδημα και το επάγγελμά σας – επιλέγετε εάν είστε μισθωτός, ελεύθερος επαγγελματίας, φοιτητής κ.ά. και ανεβάζετε τα δικαιολογητικά που πιστοποιούν το εισόδημα και την ιδιότητά σας.
- Για τη διεύθυνση κατοικίας σας – είναι απαραίτητο να τη γνωρίζουμε για να μπορείτε να λάβετε ταχυδρομικά τη χρεωστική κάρτα σας.
Αφού υποβάλλετε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, περιμένετε περίπου 5 λεπτά μέχρι να τα ελέγξουμε. Εάν χρειαστεί, σας ειδοποιούμε για να μας υποβάλετε ξανά κάποιο από αυτά.
Δείτε αναλυτικά τα δικαιολογητικά που χρειάζεστε για την αίτησή σας.
Ένας εκπρόσωπός μας επικοινωνεί μαζί σας
Μόλις ελέγξουμε τα δικαιολογητικά σας, επικοινωνούμε μαζί σας με βιντεοκλήση για να πιστοποιήσουμε τα στοιχεία σας.
Η βιντεοκλήση διαρκεί περίπου 3 λεπτά. Λίγο πριν ξεκινήσει, λαμβάνετε ειδοποίηση. Η κάμερα ανοίγει αυτόματα για να μιλήσετε μαζί με τον εκπρόσωπό μας.
Αποκτάτε κωδικούς σύνδεσης
Μετά τη βιντεοκλήση εκδίδονται οι κωδικοί σύνδεσης για το e-Banking και το Eurobank Mobile App.
Επιλέγετε το Username και το Password που θέλετε.
Επιλέγετε τι σας ενδιαφέρει για τη συνεργασία μας
Για να ολοκληρώσετε την αίτησή σας, διαβάζετε και αποδέχεστε τους όρους και την προσυμβατική ενημέρωση για τον λογαριασμό σας.
Στους όρους μπορείτε να δείτε τον αριθμό του λογαριασμού και της χρεωστικής κάρτας σας.
Για να μπορούμε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με προϊόντα και υπηρεσίες που ταιριάζουν στις ανάγκες σας, απαντάτε επίσης σε ορισμένες ερωτήσεις για:
- Το οικονομικό προφίλ σας.
- Το είδος των συναλλαγών που θέλετε να κάνετε με εμάς.
Μόλις απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις, η αίτησή σας ολοκληρώνεται.
Ενημερώνεστε με SMS
Για την έκβαση της αίτησής σας ενημερώνεστε με SMS στο κινητό που έχετε δηλώσει.
Λαμβάνετε το SMS από 15 λεπτά έως και 2 ημέρες μετά την ολοκλήρωση της αίτησής σας. Εφόσον την εγκρίνουμε:
Για την ταυτοποίησή σας
Φωτογραφίζετε και μας υποβάλλετε έγγραφο για την ταυτοποίησή σας, όπου το όνομά σας αναγράφεται με λατινικούς χαρακτήρες:
- Αστυνομική ταυτότητα (μπροστινή και πίσω όψη).
- Διαβατήριο, εφόσον είναι σε ισχύ.
Εάν υπηρετείτε στα Σώματα Ασφαλείας ή τις Ένοπλες Δυνάμεις, την υπηρεσιακή ταυτότητά σας.
Εάν συνδεθείτε στην υπηρεσία eGov KYC, μπορείτε να υποβάλετε μόνο την αστυνομική ταυτότητά σας, όχι άλλο έγγραφο για την ταυτοποίησή σας.
Για το εισόδημα και τα φορολογικά στοιχεία σας
Εάν συνδεθείτε στην υπηρεσία eGov KYC και λάβουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία, δεν χρειάζεται να υποβάλετε κάποιο δικαιολογητικό.
Διαφορετικά, επιλέγετε εάν είστε μισθωτός, ελεύθερος επαγγελματίας, φοιτητής κ.ά. και ανεβάζετε τα δικαιολογητικά που πιστοποιούν το εισόδημα και την ιδιότητά σας.
Στη συνέχεια, ανεβάζετε αρχείο σε μορφή pdf με:
- Το εκκαθαριστικό φόρου εισοδήματος (τελευταίο)
Εάν δεν κάνετε φορολογική δήλωση, ανεβάζετε τη βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ από την εφορία σας.
Σε αυτήν την περίπτωση, χρειάζεται να επιλέξετε τον λόγο που δεν μπορείτε να μας υποβάλετε εκκαθαριστικό φόρου εισοδήματος (π.χ. δεν είχατε εισόδημα τον προηγούμενο χρόνο).
Για το επάγγελμά σας
Εάν συνδεθείτε στην υπηρεσία eGov KYC και λάβουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία, δεν χρειάζεται να υποβάλετε κάποιο δικαιολογητικό.
Διαφορετικά, ανεβάζετε αρχείο σε μορφή pdf ή φωτογραφία με δικαιολογητικά για το επάγγελμά σας.
Εάν είστε μισθωτός, βεβαίωση εργοδότη, την πιο πρόσφατη απόδειξη μισθοδοσίας ή βεβαίωση του αρμόδιου ασφαλιστικού φορέα.
Εάν υπηρετείτε στα Σώματα Ασφαλείας ή τις Ένοπλες Δυνάμεις, υπηρεσιακή ταυτότητα, καθώς και την πιο πρόσφατη απόδειξη μισθοδοσίας.
Εάν είστε ελεύθερος επαγγελματίας, έγγραφο που πιστοποιεί το επάγγελμά σας, όπως:
- Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος.
- Επαγγελματική ταυτότητα.
- Βεβαίωση αρμόδιου συλλόγου.
- Βεβαίωση φορέα κοινωνικής ασφάλισης.
- Στοιχεία μητρώου από το TAXIS όπου εμφανίζεται η επιχειρηματική δραστηριότητα.
Εάν είστε αγρότης, εκκαθαριστικό φόρου εισοδήματος με αναφορά σε γεωργικές επιχειρήσεις στην ενότητα «Κύριο Εισόδημα» ή βεβαίωση του αρμόδιου ασφαλιστικού φορέα.
Εάν είστε φοιτητής, ακαδημαϊκή ταυτότητα.
Εάν είστε συνταξιούχος, την πιο πρόσφατη απόδειξη σύνταξης ή βεβαίωση του αρμόδιου ασφαλιστικού φορέα.
Εάν είστε άνεργος, κάρτα ανεργίας από τον ΟΑΕΔ σε ισχύ ή Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986 όπου προκύπτει η ιδιότητα του ανέργου.
Για τη διεύθυνση κατοικίας σας
Για να λάβετε ταχυδρομικά τη χρεωστική κάρτα σας, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε τη διεύθυνση κατοικίας σας όπου θα τη στείλουμε.
Εάν συνδεθείτε στην υπηρεσία eGov KYC και λάβουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία, δεν χρειάζεται να υποβάλετε κάποιο δικαιολογητικό.
Εάν ανεβάζετε βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ ή η διεύθυνση που αναγράφεται στο εκκαθαριστικό διαφέρει από τη διεύθυνση κατοικίας σας, χρειάζεται να μας υποβάλετε άλλο έγγραφο που να την πιστοποιεί:
- Πρόσφατο λογαριασμό ΔΕΚΟ ή ιδιωτικού οργανισμού (δεν είναι απαραίτητο να είναι στο όνομά σας).
- Λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας (των τελευταίων 6 μηνών).
Ο Καθημερινός λογαριασμός Plus που ανοίγετε σας δίνει τη δυνατότητα να:
- Κάνετε εύκολα πληρωμές, μεταφορές χρημάτων και αγορές με άμεση χρέωσή του.
- Χτίζετε το αφορολόγητό σας από τις αγορές και πληρωμές που κάνετε online ή με χρεωστική κάρτα με χρέωσή του.
- Παρακολουθείτε τις κινήσεις του εύκολα από τον υπολογιστή ή το κινητό σας.
Δείτε αναλυτικά τα πλεονεκτήματα που σας προσφέρει ο Καθημερινός λογαριασμός Plus.
Δείτε πώς σας διευκολύνει καθημερινά η χρεωστική κάρτα Debit Mastercard.
Αποστολή στη διεύθυνσή σας
Λαμβάνετε τη χρεωστική κάρτα σας με συστημένη αλληλογραφία στη διεύθυνση που έχετε επιλέξει στην αίτησή σας.
Μαζί με την κάρτα λαμβάνετε και το PIN της.
Ενεργοποίηση κάρτας
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη χρεωστική κάρτα σας Debit Mastercard:
- Online με Cards Control μέσα από το Eurobank Mobile App ή το e-Banking – εάν έχετε κωδικούς σύνδεσης.
- Στο EuroPhone Banking – Τηλεφωνήστε στο 2109555000.
- Στα ATM μας – εάν έχετε μια ενεργή κάρτα Eurobank.
Επιλέξτε: Περισσότερα > Ενεργοποίηση PIN/Κάρτας
Πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή
Η χρεωστική κάρτα σας συμμετέχει στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή. Δεν χρειάζεται να κάνετε εγγραφή.
Μπορείτε αμέσως να τη χρησιμοποιείτε για να κερδίζετε και να εξαργυρώνετε ευρώ €πιστροφή με αγορές σε πάνω από 8.500 επιχειρήσεις.
Δείτε όλα τα πλεονεκτήματα από το πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή.
Μας ρωτούν συχνά για την υπηρεσία Digital Customer Onboarding
Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρώ για να μπορώ να ανοίξω λογαριασμό μέσα από το Eurobank Mobile App;
Για να μπορείτε να ανοίξετε λογαριασμό μέσα από το Eurobank Mobile App, πρέπει:
- Να είστε φυσικό πρόσωπο.
- Να είστε από 18 ετών και πάνω.
- Να είστε μόνιμος κάτοικος και να φορολογείστε αποκλειστικά στην Ελλάδα.
- Να διαθέτετε έγγραφο για την ταυτοποίησή σας από την Ελλάδα.
- Να μην έχετε κανένα προϊόν από την Eurobank (ενεργό ή ανενεργό).
Όχι, δεν μπορείτε.
Για να ανοίξετε άλλον λογαριασμό, συνδεθείτε στο e-Banking σας ή ελάτε σε ένα κατάστημά μας.
Δείτε βήμα-βήμα πώς ανοίγετε λογαριασμό σε κατάστημα.