Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση

Υποδομές εξυπηρέτησης πελατών

Η αξιοποίηση συστημάτων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών είναι πλέον μια επιτακτική ανάγκη. Τα σημεία εξυπηρέτησης είναι πολλά. Εάν αξιοποιείτε σωστά τις πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες, τις αγορές και το καταναλωτικό προφίλ τους, μπορείτε να δημιουργήσετε σημαντική αξία για την επιχείρησή σας. Δείτε ποιες υποδομές σάς βοηθούν να λειτουργείτε με επίκεντρο τον πελάτη.

Οργάνωση του πελατολογίου σας
Συλλογή feedback από τους πελάτες σας
Προγράμματα επιβράβευσης 

Τα βασικά για τις υποδομές εξυπηρέτησης πελατών

  • Συστήματα διαχείρισης πελατών (CRM): Τι είναι, με ποιες ενέργειες να τα αξιοποιείτε για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας και πώς να επιλέξετε το σύστημα που σας ταιριάζει.
  • Συστήματα συλλογής ανατροφοδότησης (feedback): Γιατί είναι σημαντικό να συλλέγετε feedback από τους πελάτες, πώς να το αξιοποιείτε και με ποια κριτήρια να επιλέξετε το κατάλληλο σύστημα για την επιχείρησή σας.
  • Προγράμματα επιβράβευσης: Ποια οφέλη έχουν για την επιχείρησή σας και πώς να επιλέξετε σύστημα για την υλοποίησή τους.