Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση

Εμπειρία πελάτη στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η εμπειρία πελάτη (customer experience) είναι μια από τις πιο σημαντικές ευκαιρίες διαφοροποίησης του e-shop σας. Όπως στον φυσικό κόσμο, έτσι και στο ψηφιακό περιβάλλον οι πελάτες επιστρέφουν ξανά και ξανά στα καταστήματα που τους προσφέρουν την εμπειρία που θέλουν.

Καλύτερη εξυπηρέτηση πελάτη
Διαχείριση παραπόνων και υποστήριξη
Βελτίωση της κερδοφορίας

Τα βασικά για την εμπειρία πελάτη στο ηλεκτρονικό εμπόριο

  • Βασικά στοιχεία και πλεονεκτήματα: Ποια χαρακτηριστικά συνθέτουν την εμπειρία πελάτη και ποια είναι τα οφέλη της για το e-shop σας.
  • Μοντέλα υποστήριξης πελατών: Με ποια μοντέλα μπορείτε να υποστηρίζετε τους πελάτες σας και τις ανάγκες τους.
  • Διαχείριση παραπόνων και προβλημάτων: Πώς να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά τα παράπονα και τα προβλήματα που εκφράζουν οι πελάτες σας.
  • Προσωποποιημένη επικοινωνία (personalisation): Πώς να προσαρμόσετε τον τρόπο επικοινωνίας σας στις ανάγκες και το προφίλ των πελατών σας και τι να αποφεύγετε.