Υπηρεσία e-Invoicing | Eurobank
Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση
Υπηρεσίες e-Invoicing

Υπηρεσίες e-Invoicing

Μείωση
λειτουργικού κόστους
11.000+ επιχειρήσεις
40.000+ χρήστες
Εξοικονόμηση
χρόνου
Καταργείτε την αποστολή τιμολογίων σε έντυπη μορφή με την υπηρεσία ηλεκτρονικής διακίνησης τιμολογίων Paperless Connect. Αρχειοθετείτε τα παραστατικά που εκδίδετε ή λαμβάνετε με τη λύση ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης Archiving@BE. Παρέχουμε τις υπηρεσίες e-Invoicing με τη θυγατρική μας Business Exchanges ΑΕ, σε συνεργασία με την Impact ΑΕ.

Τι είναι η υπηρεσία Paperless Connect

Είναι μια ασφαλής και οργανωμένη υπηρεσία με πιστοποίηση ISO 27001 για την ηλεκτρονική αποστολή και παραλαβή τιμολογίων.

Επιτρέπει την εύκολη σύνδεση των επιχειρήσεων για την έναρξη της διαδικασίας, καθώς λειτουργεί σαν συνδετικός ιστός ανάμεσα στις επιχειρήσεις.

Πάνω από 11.000 επιχειρήσεις έχουν εγγραφεί στην υπηρεσία Paperless Connect με πάνω από 40.000 χρήστες. Οι αριθμοί αυτοί μεγαλώνουν συνεχώς.

Τι είναι η λύση Archiving@BE

Είναι μια ολοκληρωμένη και αυτοματοποιημένη λύση ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης και διαχείρισης των παραστατικών που εκδίδει ή λαμβάνει η επιχείρησή σας.

Την παρέχουμε με τη θυγατρική μας Business Exchanges ΑΕ, σε συνεργασία με την Impact ΑΕ.

Η Impact ΑΕ είναι από τους κορυφαίους παρόχους e-Invoicing στη ΝΑ Ευρώπη. Από το 1998 έχει παρουσία στην Ελλάδα, τη Σερβία και άλλες χώρες.

Πώς ωφελείστε με την υπηρεσία Paperless Connect

Με την ασφαλή ηλεκτρονική διακίνηση τιμολογίων μειώνετε τα λειτουργικά έξοδά σας και εξοικονομείτε χρόνο.

Μείωση λειτουργικών εξόδων

  • Δεν χρειάζεται να εκτυπώνετε τα τιμολόγιά σας.
  • Καταργείτε τα κλασέρ και τους φυσικούς αποθηκευτικούς χώρους για τη φύλαξή τους.
  • Περιορίζετε σημαντικά τα έξοδα αποστολής και διακίνησης.

Εξοικονόμηση χρόνου

  • Οι πελάτες σας λαμβάνουν αυτοματοποιημένα email ενημέρωσης ώστε να μπουν στην υπηρεσία για να παραλάβουν τα τιμολόγιά σας.
  • Λαμβάνετε αυτοματοποιημένες ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση των τιμολογίων σας, π.χ. παραστατικά που δεν έχουν παραληφθεί ή λάθος διευθύνσεις email. Επιπλέον, λαμβάνετε ένα πλήρες ιστορικό σχετικά με το ποιος χρήστης και πότε άνοιξε το τιμολόγιο ή τα συνημμένα αρχεία σε αυτό.

Ασφάλεια και διαφάνεια

Όλη η διαδικασία της ηλεκτρονικής τιμολόγησης έχει πιστοποιητικό ασφάλειας ISO 27001. Η αποστολή των τιμολογίων σας γίνεται αυτόματα με ασφάλεια και διαφάνεια.

Διευκόλυνση συναλλαγών

Κάνετε εύκολα τις συναλλαγές της επιχείρησής σας στην Eurobank.

Πώς ωφελείστε με τη λύση Archiving@BE

Μείωση λειτουργικών εξόδων

  • Δεν χρειάζεται να εκτυπώνετε τα τιμολόγιά σας.
  • Καταργείτε τα κλασέρ και τους φυσικούς αποθηκευτικούς χώρους για τη φύλαξή τους.

Εξοικονόμηση χρόνου

  • Κάνετε αναζήτηση και ανάκτηση των παραστατικών σας εύκολα και γρήγορα με πολλά κριτήρια αναζήτησης, όπως ΑΦΜ, επωνυμία ή αξία.
  • Έχετε πολλές δυνατότητες διαχείρισης των ηλεκτρονικών παραστατικών, όπως επανεκτύπωση, επισύναψη αρχείων, reporting κ.ά.

Ολοκληρωμένη διαχείριση παραστατικών

Η λύση Archiving@BE σας προσφέρει πολύ περισσότερα από ένα απλό σύστημα ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης. Αποτελεί ένα ενιαίο περιβάλλον ηλεκτρονικής διαχείρισης παραστατικών που υποστηρίζει:

  • Όλα τα παραστατικά που εκδίδετε ή λαμβάνετε.
  • Την αυτοματοποιημένη ηλεκτρονική επισύναψη στα ήδη ηλεκτρονικά αρχειοθετημένα παραστατικά, των δελτίων διακίνησης που είναι υπογεγραμμένα από τους παραλήπτες.
  • Την επιλογή των αντιγράφων των παραστατικών που θα εκτυπώνετε ή/και θα στέλνετε ηλεκτρονικά με την υπηρεσία Paperless Connect. Επιπλέον, υποστηρίζει τις επιλογές ανά πελάτη, τύπο παραστατικού ή σημείο παράδοσης.
  • Τη δημιουργία αναφορών ελέγχου (reconciliation) μεταξύ των καταχωρημένων παραστατικών στο εμπορικό/λογιστικό σύστημα της επιχείρησης και των αντίστοιχων ηλεκτρονικά αρχειοθετημένων.
  • Την εφαρμογή ροών εγκρίσεων (workflow) για τα εισερχόμενα παραστατικά (σε ηλεκτρονική ή/και έντυπη μορφή).
  • Την αρχειοθέτηση του ιστορικού αρχείου που έχει εκδώσει η επιχείρηση (reverse archiving) με επαναδημιουργία του ιστορικού αρχείου και όχι με ψηφιοποίησή του.

Η εταιρεία Business Exchanges ΑΕ

Η Business Exchanges ΑΕ είναι θυγατρική μας και δραστηριοποιείται στην ηλεκτρονική τιμολόγηση από το 2012.

Με τις υπηρεσίες e-Invoicing σας βοηθάμε να μειώσετε το κόστος και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της επιχείρησής σας.

Είμαστε ο κατάλληλος συνεργάτης σας επειδή:

  • Διαθέτουμε την τεχνολογική υποδομή και τις κατάλληλες εσωτερικές διαδικασίες.
  • Χρησιμοποιούμε λύσεις που είναι σύμφωνες με το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει σήμερα.
  • Έχουμε πελάτες από διάφορους κλάδους της αγοράς, όπως τον φαρμακευτικό κλάδο, το εμπόριο, τη βιομηχανία και τις υπηρεσίες.

Αποκτήστε το e-Invoicing

Για περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία e-Invoicing επισκεφτείτε τον διαδικτυακό τόπο της Business Exchanges ΑΕ ή τηλεφωνήστε στο 2118809721.