Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση

Δίκτυα προβολής και στόχευση διαφήμισης στο Google

Γνωρίστε τις επιλογές διαφήμισης και τις δυνατότητες στόχευσης που σας προσφέρει το Google Ads. Δείτε πώς μπορείτε να επιλέξετε το είδος της διαφημιστικής καμπάνιας σας με βάση τους διαφημιστικούς στόχους και τον τύπο της επιχείρησής σας.

video
Δίκτυα προβολής και στόχευση διαφήμισης στο Google
Powered by Isobar
Μεσαίο επίπεδο
8:10 λεπτά
Google Ads

Tα βασικά για τα δίκτυα και τη στόχευση διαφήμισης

  • Είδη δικτύων προβολής: Ποια είναι τα δίκτυα προβολής και πώς μπορείτε να καθορίζετε σε ποιο εμφανίζεται η διαφήμισή σας.
  • Δημιουργία καμπάνιας: Πώς μπορείτε να προσαρμόζετε την καμπάνια σας στους επιχειρηματικούς στόχους σας.
  • Επιλογές στόχευσης: Λέξεις-κλειδιά, κοινό, δημογραφικά στοιχεία, ορισμός περιοχής και ορισμός συσκευής.
  • Google Display Network: Πώς σας βοηθά να βρείτε το κατάλληλο κοινό ανάμεσα από τις εκατομμύρια επιλογές που σας προσφέρει.