Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση

Προγράμματα επιβράβευσης πελατών e-shop

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να πετύχετε επαναλαμβανόμενες αγορές στο e-shop σας από τους πελάτες σας είναι τα προγράμματα επιβράβευσης ή σχήματα πιστότητας (loyalty scheme). Ενημερωθείτε για τα χαρακτηριστικά τους και δείτε διαφορετικές μορφές που μπορούν να έχουν. Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματά τους και τα σημεία που πρέπει να προσέξετε όταν τα στήνετε.

Διαφορετικά μοντέλα για κάθε ανάγκη
Επαναλαμβανόμενες πωλήσεις στο e-shop
Διατήρηση και ενίσχυση πελατειακής βάσης

Τα βασικά για τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών e-shop

  • Εισαγωγή στα προγράμματα επιβράβευσης: Τι είναι, ποιες διαφορετικές μορφές μπορεί να έχουν και πώς λειτουργούν για το e-shop σας.
  • Δείκτες απόδοσης (KPIs): Ποιοι δείκτες υπολογίζουν την οικονομική απόδοση του προγράμματος επιβράβευσης στο e-shop σας.
  • Πλεονεκτήματα για την επιχείρησή σας: Πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας και να συνδέσετε το φυσικό και το ηλεκτρονικό κατάστημά σας.
  • Μείωση πιθανού ρίσκου: Τι να προσέχετε όταν στήνετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για το e-shop σας και με ποια κριτήρια μπορείτε να κάνετε τις επιλογές σας.
  • Στήσιμο βήμα-βήμα: Ποια διαδικασία μπορείτε να ακολουθήσετε για να σχεδιάσετε και να στήσετε ένα επιτυχημένο πρόγραμμα επιβράβευσης.