Πώς να υποβάλετε το παράπονό σας | Eurobank
Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση
Λαμβάνουμε τη γνώμη σας πολύ σοβαρά υπόψη. Εάν δεν έχουμε ανταποκριθεί στις προσδοκίες σας, θέλουμε να εντοπίσουμε τους λόγους. Για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας, ακολουθήστε τα βήματα για την υποβολή παραπόνου.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Θέλουμε να ακούσουμε τι σας απασχολεί. Επικοινωνήστε μαζί μας με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί και περιγράψτε τον προβληματισμό σας:

Στο κατάστημα

Το πρώτο βήμα είναι να μας μιλήσετε. Απευθυνθείτε σε κάποιο στέλεχος του καταστήματος που σας εξυπηρετεί ή στους υπευθύνους του καταστήματος.

Online

Στείλτε μας την παρατήρησή σας ηλεκτρονικά στη φόρμα υποβολής παραπόνου. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και δηλώστε πώς θέλετε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Εναλλακτικά, στείλτε email στο info@eurobank.gr ή συνδεθείτε στο e-Banking και στείλτε μας μήνυμα:

My e-Banking > Μηνύματα > Δημιουργία

Τηλεφωνικά

Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο:

  • 2109555000
  • 801 111 1144 (μόνο από σταθερό)

Περιγράψτε το θέμα που σας απασχολεί.

Γραπτά

Στείλτε μας επιστολή στη διεύθυνση:

Τράπεζα Eurobank Ergasias AE
Customer Care
ΤΘ 19050 Αθήνα

Για να μπορέσουμε να σας απαντήσουμε, στην επιστολή σας πρέπει οπωσδήποτε να γράψετε: το ονοματεπώνυμό σας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

Ανταποκρινόμαστε αμέσως

Ανταποκρινόμαστε στα παράπονα αμέσως με ευαισθησία και υπευθυνότητα. Εξετάζουμε την υπόθεσή σας μέσα από τη δική σας ματιά.

Προσπαθούμε να απαντάμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη λήψη του παραπόνου σας, επικοινωνούμε μαζί σας. Επιβεβαιώνουμε ότι λάβαμε το παράπονό σας, σας δίνουμε τα στοιχεία επικοινωνίας του εξειδικευμένου εκπροσώπου μας που το έχει αναλάβει και εκτιμούμε τον χρόνο που απαιτείται για να το επεξεργαστούμε.

Εξετάζουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της υπόθεσής σας. Επιδιώκουμε να σας προτείνουμε μια δίκαιη λύση που καλύπτει τις ανάγκες σας.

Εάν δεν έχουμε επικοινωνήσει μαζί σας μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες, τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking.

Δείτε πώς χειριζόμαστε τα παράπονα ή άλλα σχόλιά σας με διαφάνεια και πιστοποιημένες διαδικασίες.

Εάν θέλετε επανεξέταση

Παρά την προσπάθεια των εξειδικευμένων στελεχών μας, σε ορισμένες περιπτώσεις είναι πιθανό να μη σας ικανοποιεί η απάντηση που σας δώσαμε.

Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε κατευθείαν με τη Διεύθυνση Σχέσεων Πελατών Ομίλου:

Τράπεζα Eurobank Ergasias AE
Διεύθυνση Σχέσεων Πελατών Ομίλου
Σανταρόζα 7, 10564 Αθήνα

email: gcred@eurobank.gr

Στείλτε μας email ή επιστολή. Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφθείτε τα γραφεία μας.

Η Διεύθυνση Σχέσεων Πελατών Ομίλου επανεξετάζει την υπόθεσή σας. Σας απαντά μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες. Εάν για τη δική σας υπόθεση απαιτείται περισσότερος χρόνος, σας ενημερώνει έγκαιρα.

Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι

Εάν παρ’ όλα αυτά δεν σας ικανοποιεί η λύση που σας προτείνει η Διεύθυνση Σχέσεων Πελατών Ομίλου ή η υπηρεσία της Eurobank που είναι αρμόδια για τη διαχείριση της υπόθεσής σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών.

Στείλτε το αίτημά σας γραπτά μέσα σε 1 χρόνο από την ημερομηνία που υποβάλατε το παράπονό σας στην Eurobank. Δείτε ποιος είναι ο ρόλος του Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών και πότε να απευθυνθείτε σε αυτόν.