Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση
Θέλουμε η τραπεζική εμπειρία σας να είναι ασφαλής και ευχάριστη. Δείτε τις επιλογές που προσφέρουμε σήμερα σε εσάς που έχετε μερική ή ολική απώλεια όρασης.

EuroPhone Banking 24 ώρες το 24ωρο

Με ένα τηλεφώνημα μπορείτε να κάνετε συναλλαγές, να ελέγχετε τα οικονομικά σας ή να ενημερώνεστε για προϊόντα και υπηρεσίες.

Στην τηλεφωνική γραμμή κάθε στιγμή που μας χρειάζεστε

Το EuroPhone Banking είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.

  • Εάν είστε ιδιώτης, τηλεφωνήστε στο 2109555000.
  • Εάν είστε επιχείρηση, τηλεφωνήστε στο 2109555222.
  • Εάν είστε πελάτισσα ή πελάτης Personal Banking, τηλεφωνήστε στο 2109555111.

Ανακαλύψτε όλες τις επιλογές που έχετε μέσω EuroPhone Banking.

Το EuroPhone Banking PIN σας

Για ορισμένες τηλεφωνικές συναλλαγές, όπως πληρωμές και μεταφορές χρημάτων, πρέπει να έχετε EuroPhone Banking PIN. Μπορείτε να το αποκτήσετε εφόσον έχετε ενεργή κάρτα Eurobank στο όνομά σας και γνωρίζετε τον αριθμό και το PIN της:

  • Τηλεφωνικά – αρκεί να έχετε δηλώσει το τηλέφωνο και τη διεύθυνσή σας στην Eurobank και να είναι επικαιροποιημένα τα στοιχεία σας. Στη συνέχεια λαμβάνετε το EuroPhone Banking PIN σας ταχυδρομικά.
  • Σε κατάστημά μας – αρκεί να έρθετε με μία ή έναν μάρτυρα. Επιλέγετε το EuroPhone Banking PIN σας εκείνη τη στιγμή σε πληκτρολόγιο που έχει τους αριθμούς και σε Braille.

ΑΤΜ με φωνητική πλοήγηση

Σε πάνω από 800 ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα μπορείτε να κάνετε αναλήψεις, ενημερώσεις και διαχείριση PIN με φωνητική πλοήγηση.

Συνδέστε τα ακουστικά σας στην υποδοχή του ATM. Βρίσκεται δεξιά από την οθόνη, κάτω από τη σχισμή για την υποδοχή της κάρτας. Δίπλα της βρίσκεται ένα κουμπί για να ρυθμίζετε την ένταση της φωνής.

Ακολουθήστε την ηχογραφημένη φωνητική πλοήγηση για να κάνετε:

  • Ανάληψη
  • Ταχεία ανάληψη
  • Ερώτηση υπολοίπου
  • Εκτύπωση τελευταίων κινήσεων
  • Αλλαγή PIN
  • Συγχρονισμό PIN 

Κάθε επιλογή που σας δίνει η φωνητική πλοήγηση έχει έναν αριθμό. Για να δηλώσετε αυτήν που θέλετε, πατήστε τον αντίστοιχο αριθμό στο πληκτρολόγιο του ΑΤΜ.

Η αρίθμηση στο πληκτρολόγιο του ΑΤΜ είναι από πάνω προς τα κάτω:

  • Τα 1, 2 3 στην πάνω γραμμή.
  • Τα 4, 5, 6 στη δεύτερη γραμμή – Το πλήκτρο 5 του πληκτρολογίου βρίσκεται στη μέση και έχει ανάγλυφη κουκίδα για να το ξεχωρίζετε με την αφή.
  • Τα 7, 8, 9 στην τρίτη γραμμή.
  • Το 0 στο κέντρο της τελευταίας γραμμής.

Δεξιά από τους αριθμούς του πληκτρολογίου υπάρχουν 3 επιλογές, η μια κάτω από την άλλη, που μπορεί να σας χρησιμεύσουν. Από πάνω προς τα κάτω είναι:

  • Clear / Διόρθωση – με ανάγλυφη κατακόρυφη γραμμή
  • Cancel / Ακύρωση – με ανάγλυφο Χ
  • Enter / ΟΚ – με ανάγλυφο κύκλο

Για να σας ταυτοποιήσει το ΑΤΜ, βάλτε την κάρτα σας στην υποδοχή καρτών. Είναι μια οριζόντια σχισμή που βρίσκεται δεξιά από την οθόνη.

Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε ταυτοποίηση ανέπαφα. Πλησιάστε την κάρτα σας στον αναγνώστη καρτών. Βρίσκεται δεξιά από το πληκτρολόγιο και είναι τετράγωνος και ανάγλυφος. Ωστόσο, με ανέπαφη ταυτοποίηση, δεν μπορείτε να κάνετε αλλαγή ή συγχρονισμό PIN.

Στα καταστήματά μας με προτεραιότητα και ασφάλεια

Εκσυγχρονίζουμε τις διαδικασίες στα καταστήματα για να σας διευκολύνουμε να εξυπηρετηθείτε με ασφάλεια.

Κλείστε ραντεβού στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί

Τηλεφωνήστε ή στείλτε email στο κατάστημα που θέλετε για να κλείσετε ραντεβού ημέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί.

Αναζητήστε εδώ τα στοιχεία επικοινωνίας των καταστημάτων μας ή τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking:

  • 2109555000, 24 ώρες το 24ωρο

Εξυπηρέτηση με προτεραιότητα

Στα καταστήματά μας εξυπηρετούμε με προτεραιότητα τα άτομα με αναπηρία. Στα περισσότερα καταστήματα υπάρχει σχετική σήμανση και σε γραφή Braille στην είσοδο.

Ακόμη κι αν λείπει η σήμανση όμως, οι άνθρωποί μας είναι εκπαιδευμένοι να σας εξυπηρετούν με προτεραιότητα. Ενημερώστε μας, όταν μπείτε στο κατάστημα. Καλό είναι να έχετε μαζί σας τα σχετικά πιστοποιητικά αναπηρίας.

Μπορείτε να κάνετε τις συναλλαγές σας στο κατάστημα Eurobank όπου τηρείτε τον λογαριασμό σας. Εάν θέλετε να πάτε σε άλλο, πρέπει πρώτα να ενημερώσετε το κατάστημα όπου τηρείτε τον λογαριασμό σας. Στο άλλο κατάστημα πρέπει να πάτε με μάρτυρα για να γίνει ταυτοποίηση.

Ο σκύλος-οδηγός σας ευπρόσδεκτος στα καταστήματά μας

Εάν βασίζεστε σε εκπαιδευμένο σκύλο να σας καθοδηγεί, επιτρέπεται να μπει μαζί σας στο κατάστημα, όπως ορίζει ο νόμος.

Γνωστοποιήστε το μας στην είσοδο κι αμέσως θα επιτρέψουμε να σας συνοδεύσει. Καλό είναι να έχετε μαζί σας τα έγγραφα που πιστοποιούν ότι είναι σκύλος βοηθείας.

Οι άνθρωποί μας είναι εκπαιδευμένοι να μην ενοχλούν τον σκύλο-οδηγό σας. Γνωρίζουν ότι είναι εργαλείο απαραίτητο για την αυτονομία των τυφλών και όχι ένα κοινό κατοικίδιο.

Διασφάλιση των συναλλαγών σας με τις ισχύουσες διαδικασίες

Στα καταστήματά μας προβλέπονται ορισμένες διαδικασίες για τη δική σας ασφάλεια και την εγκυρότητα των συναλλαγών σας.

Για παράδειγμα, για κάθε συναλλαγή που θέλετε να κάνετε στο κατάστημα, δίνετε εσείς απευθείας προφορική εντολή. Πριν υπογράψετε, βεβαιωνόμαστε ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως για τους όρους.

Για συναλλαγές έως 1.000€, δεν χρειάζεται μάρτυρας. Δύο εργαζόμενες ή εργαζόμενοι του καταστήματός μας είναι εκεί για να διασφαλίσουν ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως για τους όρους της συναλλαγής.

Μπορείτε να κάνετε μόνο μία συναλλαγή έως 1.000€ την ημέρα: ανάληψη, μεταφορά χρημάτων ή πληρωμή.

Για συναλλαγές από 1.000€ και πάνω χρειάζεται μία/ένας μάρτυρας. Μαζί με δύο εργαζόμενες ή εργαζομένους του καταστήματός μας διασφαλίζουν ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως για τους όρους της συναλλαγής σας.

Μία/ένας μάρτυράς σας χρειάζεται επίσης όταν κάνετε αίτηση για:

  • Κωδικούς e-Banking
  • Προϊόντα και υπηρεσίες της Eurobank

Για να ξεκινήσει η τραπεζική σχέση σας με την Eurobank, χρειάζεται μία/ένας μάρτυρας. Η/Ο μάρτυρας σας διαβάζει τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών μας και τη Σύμβαση Υπηρεσιών Πληρωμών (PSD), για να τους υπογράψετε και να ξεκινήσει η συνεργασία μας.

Έγγραφα σε γραφή Braille

Στα καταστήματά μας μπορείτε να ζητήσετε να λάβετε ορισμένα έγγραφα σε γραφή Braille:

  • Απαιτούμενα δικαιολογητικά για έναρξη της τραπεζικής σχέσης μας
  • Γενικοί Όροι Συναλλαγών
  • Τα δικαιώματά σας όταν κάνετε πληρωμές στην Ευρώπη, σύμφωνα με τη 2η Οδηγία για τις Υπηρεσίες Πληρωμών (PSD2)
  • Έντυπο ενημέρωσης για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων (GDPR) 

Θα τα λάβετε μία εβδομάδα μετά το αίτημά σας.

Προσβασιμότητα στα καταστήματά μας νέας γενιάς

Στα Future Branches μας υπάρχουν χωριστοί χώροι συνεργασίας, όπου μπορούμε να συνεργαστούμε με περισσότερη ησυχία και ιδιωτικότητα.

Τι μπορούμε να κάνουμε καλύτερα για εσάς;

Εάν κάτι δεν λειτουργεί όπως θα περιμένατε ή έχετε να μας προτείνετε ιδέες για να σας εξυπηρετούμε καλύτερα, θέλουμε να το μάθουμε.

Μοιραστείτε τις σκέψεις σας για να σχεδιάσουμε μαζί σας πώς να εξυπηρετούμε ακόμη καλύτερα άτομα με οπτική αναπηρία.