Ισότιμη πρόσβαση στις επιλογές του e-Banking
Σήμερα μπορείτε να αποκτήσετε κωδικούς σύνδεσης στο e-Banking, χωρίς εμπόδια. Στο ασφαλές περιβάλλον του έχετε πρόσβαση 24 ώρες το 24ωρο:
- Ανοίγετε και διαχειρίζεστε λογαριασμούς σας. Παρακολουθείτε το υπόλοιπο και τις κινήσεις τους. Κατεβάζετε τα e-Statement τους.
- Κάνετε συναλλαγές, όπως πληρωμές ή μεταφορές χρημάτων. Ορίζετε αγαπημένες συναλλαγές που κάνετε συχνά και τις συνδέετε με επαφές σας. Εγκρίνετε συναλλαγές για την επιχείρησή σας.
- Παρακολουθείτε τα έξοδά σας, το αφορολόγητό σας και τα ευρώ σας από το πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή.
- Αποκτάτε προϊόντα online ή ολοκληρώνετε ψηφιακά την απόκτηση καρτών, δανείων ή ασφαλειών που ξεκινήσατε τηλεφωνικά ή σε κατάστημα.
- Κάνετε επενδυτικές συναλλαγές σε μετοχές, ομόλογα και αμοιβαία κεφάλαια, και διαχειρίζεστε το χαρτοφυλάκιό σας.
- Ορίζετε ποιες ειδοποιήσεις θέλετε να λαμβάνετε για κινήσεις που γίνονται σε λογαριασμούς, κάρτες, δάνεια και άλλα προϊόντα σας.
- Ρυθμίζετε τα όρια των συναλλαγών και των καρτών σας. Ελέγχετε ποιες συναλλαγές θέλετε να γίνονται με κάθε κάρτα σας.
- Επικαιροποιείτε τα στοιχεία σας, χωρίς να πάτε σε κατάστημα. Κατεβάζετε βεβαιώσεις που χρειάζεστε για φορολογικούς ή άλλους λόγους.
Έλεγχος και βελτίωση της προσβασιμότητας
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε το e-Banking να συμμορφώνεται με το πρότυπο προσβασιμότητας WCAG 2.1, επίπεδο ΑΑ. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι μπορείτε να:
- Πλοηγείστε εύκολα εκεί που θέλετε με τον αναγνώστη οθόνης σας, με το πληκτρολόγιό σας, με φωνητική πλοήγηση ή με όποια υποστηρικτική τεχνολογία χρησιμοποιείτε.
- Κατανοείτε και συμπληρώνετε τα πεδία που είναι απαραίτητα για να κάνετε συναλλαγές, να αποκτάτε προϊόντα και υπηρεσίες, και να διαχειρίζεστε τα οικονομικά σας.
- Ολοκληρώνετε τις εργασίες που θέλετε χωρίς να συναντάτε εμπόδια ή να εξαρτάστε από άλλα άτομα.
Εάν έχετε μερική απώλεια όρασης, υπάρχουν ορισμένες ρυθμίσεις που μπορεί να σας διευκολύνουν. Ενδεικτικά, στο e-Banking μπορείτε να μεγεθύνετε τα γράμματα μέχρι 200%, χωρίς να αλλοιώνεται η σχεδίαση και λειτουργία του e-Banking.
Προσβασιμότητα στο Eurobank Mobile App
Ελέγχουμε και βελτιώνουμε συνεχώς ενότητες του Eurobank Mobile App για να μπορούν να το χρησιμοποιούν άτομα με μερική ή ολική απώλεια όρασης.
Με τη χρήση VoiceOver ή TalkBack ως ιδιώτης μπορείτε να:
- Ελέγχετε τα οικονομικά σας. Στην αρχική οθόνη υπάρχει το συνολικό υπόλοιπο των λογαριασμών σας με τα έσοδα και έξοδα του τελευταίου μήνα.
- Κάνετε συναλλαγές. Βρίσκετε αμέσως τη συναλλαγή που θέλετε, όπως μεταφορά χρημάτων, πληρωμή ή φόρτιση και IRIS Payments. Ξεκινάτε νέες συναλλαγές μέσα από τις επαφές σας.
- Διαχειρίζεστε τις κάρτες σας. Μπορείτε άμεσα να ενεργοποιείτε, να πληρώνετε και να ορίζετε τις ρυθμίσεις κάθε κάρτας σας.
Το Eurobank Mobile App δωρεάν στο κινητό σας
Κατεβάστε το Eurobank Mobile App δωρεάν:
Αποκτήσετε ψηφιακά κωδικούς σύνδεσης για το Eurobank Mobile App. Χρειάζεται απλώς να έχετε:
- Ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Eurobank στο όνομά σας
- Αριθμό κινητού δηλωμένο στην Eurobank
Σύνδεση με εκπρόσωπο για άτομα με αναπηρία
Στην τηλεφωνική γραμμή του EuroPhone Banking σάς υποδέχεται η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης. Για να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας, αρκεί να πείτε: Είμαι πελάτης με αναπηρία.
Στην τηλεφωνική γραμμή κάθε στιγμή που μας χρειάζεστε
Το EuroPhone Banking είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.
- Εάν είστε ιδιώτης, τηλεφωνήστε στο 2109555000.
- Εάν είστε επιχείρηση, τηλεφωνήστε στο 2109555222.
- Εάν είστε πελάτισσα ή πελάτης Personal Banking, τηλεφωνήστε στο 2109555111.
Ανακαλύψτε όλες τις επιλογές που έχετε μέσω EuroPhone Banking.
Συναλλαγές τηλεφωνικά
Η αυτοματοποιημένη φωνητική πύλη σάς καθοδηγεί να κάνετε αρκετές συναλλαγές. Σας ζητά να πείτε ή να πληκτρολογήσετε:
- Τον αριθμό μιας ενεργής κάρτας Eurobank στο όνομά σας
- Τα 2 από τα 4 ψηφία του EuroPhone Banking PIN σας
- Τα στοιχεία της συναλλαγής που θέλετε να κάνετε
Το EuroPhone Banking PIN σας
Για να αποκτήσετε EuroPhone Banking PIN, πρέπει να έχετε ενεργή κάρτα Eurobank στο όνομά σας και να γνωρίζετε τον αριθμό της. Η διαδικασία γίνεται:
- Τηλεφωνικά – αρκεί να έχετε δηλώσει το τηλέφωνο και τη διεύθυνσή σας στην Eurobank και να είναι επικαιροποιημένα τα στοιχεία σας. Στη συνέχεια λαμβάνετε το EuroPhone Banking PIN σας ταχυδρομικά.
- Σε κατάστημά μας – αρκεί να έρθετε με μία ή έναν μάρτυρα. Επιλέγετε το EuroPhone Banking PIN σας εκείνη τη στιγμή.
Συνδέστε τα ακουστικά σας στην υποδοχή του ATM. Βρίσκεται δεξιά από την οθόνη, κάτω από τη σχισμή για την υποδοχή της κάρτας. Δίπλα της βρίσκεται ένα κουμπί για να ρυθμίζετε την ένταση της φωνής.
Ακολουθήστε την ηχογραφημένη φωνητική πλοήγηση για να κάνετε:
- Ανάληψη
- Ταχεία ανάληψη
- Ερώτηση υπολοίπου
- Εκτύπωση τελευταίων κινήσεων
- Αλλαγή PIN
- Συγχρονισμό PIN
Κάθε επιλογή που σας δίνει η φωνητική πλοήγηση έχει έναν αριθμό. Για να δηλώσετε αυτήν που θέλετε, πατήστε τον αντίστοιχο αριθμό στο πληκτρολόγιο του ΑΤΜ.
Η αρίθμηση στο πληκτρολόγιο του ΑΤΜ είναι από πάνω προς τα κάτω:
- Τα 1, 2 3 στην πάνω γραμμή.
- Τα 4, 5, 6 στη δεύτερη γραμμή – Το πλήκτρο 5 του πληκτρολογίου βρίσκεται στη μέση και έχει ανάγλυφη κουκίδα για να το ξεχωρίζετε με την αφή.
- Τα 7, 8, 9 στην τρίτη γραμμή.
- Το 0 στο κέντρο της τελευταίας γραμμής.
Δεξιά από τους αριθμούς του πληκτρολογίου υπάρχουν 3 επιλογές, η μια κάτω από την άλλη, που μπορεί να σας χρησιμεύσουν. Από πάνω προς τα κάτω είναι:
- Clear / Διόρθωση – με ανάγλυφη κατακόρυφη γραμμή
- Cancel / Ακύρωση – με ανάγλυφο Χ
- Enter / ΟΚ – με ανάγλυφο κύκλο
Για να σας ταυτοποιήσει το ΑΤΜ, βάλτε την κάρτα σας στην υποδοχή καρτών. Είναι μια οριζόντια σχισμή που βρίσκεται δεξιά από την οθόνη.
Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε ταυτοποίηση ανέπαφα. Πλησιάστε την κάρτα σας στον αναγνώστη καρτών. Βρίσκεται δεξιά από το πληκτρολόγιο και είναι τετράγωνος και ανάγλυφος. Ωστόσο, με ανέπαφη ταυτοποίηση, δεν μπορείτε να κάνετε αλλαγή ή συγχρονισμό PIN.
Κλείστε ραντεβού στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί
Τηλεφωνήστε στο κατάστημα που θέλετε για να κλείσετε ραντεβού ημέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί.
Αναζητήστε εδώ τα στοιχεία επικοινωνίας των καταστημάτων μας.
Εξυπηρέτηση με προτεραιότητα
Στα καταστήματά μας εξυπηρετούμε με προτεραιότητα τα άτομα με αναπηρία. Σε όλα τα καταστήματα υπάρχει σχετική σήμανση και σε γραφή Braille στην είσοδο.
Οι άνθρωποί μας είναι εκπαιδευμένοι να σας εξυπηρετούν με προτεραιότητα. Ενημερώστε μας, όταν μπείτε στο κατάστημα. Καλό είναι να έχετε μαζί σας τα σχετικά πιστοποιητικά αναπηρίας.
Μπορείτε να κάνετε τις συναλλαγές σας στο κατάστημα Eurobank όπου τηρείτε τον λογαριασμό σας. Εάν θέλετε να πάτε σε άλλο, πρέπει πρώτα να ενημερώσετε το κατάστημα όπου τηρείτε τον λογαριασμό σας. Στο άλλο κατάστημα πρέπει να πάτε με μάρτυρα για να γίνει ταυτοποίηση.
Ο σκύλος-οδηγός σας ευπρόσδεκτος στα καταστήματά μας
Εάν βασίζεστε σε εκπαιδευμένο σκύλο να σας καθοδηγεί, επιτρέπεται να μπει μαζί σας στο κατάστημα, όπως ορίζει ο νόμος.
Γνωστοποιήστε το μας στην είσοδο κι αμέσως θα επιτρέψουμε να σας συνοδεύσει. Καλό είναι να έχετε μαζί σας τα έγγραφα που πιστοποιούν ότι είναι σκύλος βοηθείας.
Οι άνθρωποί μας είναι εκπαιδευμένοι να μην ενοχλούν τον σκύλο-οδηγό σας. Γνωρίζουν ότι είναι απαραίτητος για την αυτονομία των τυφλών και όχι ένα κοινό κατοικίδιο.
Διασφάλιση των συναλλαγών σας με τις ισχύουσες διαδικασίες
Στα καταστήματά μας προβλέπονται ορισμένες διαδικασίες για τη δική σας ασφάλεια και την εγκυρότητα των συναλλαγών σας.
Για παράδειγμα, για κάθε συναλλαγή που θέλετε να κάνετε στο κατάστημα, δίνετε εσείς απευθείας προφορική εντολή. Πριν υπογράψετε, βεβαιωνόμαστε ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως για τους όρους.
Για συναλλαγές έως 1.000€, δεν χρειάζεται μάρτυρας. Δύο εργαζόμενες ή εργαζόμενοι του καταστήματός μας είναι εκεί για να διασφαλίσουν ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως για τους όρους της συναλλαγής.
Μπορείτε να κάνετε μόνο μία συναλλαγή έως 1.000€ την ημέρα: ανάληψη, μεταφορά χρημάτων ή πληρωμή.
Για συναλλαγές από 1.000€ και πάνω χρειάζεται μία/ένας μάρτυρας. Μαζί με δύο εργαζόμενες ή εργαζομένους του καταστήματός μας διασφαλίζουν ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως για τους όρους της συναλλαγής σας.
Μία/ένας μάρτυράς σας χρειάζεται επίσης όταν κάνετε αίτηση για:
- Κωδικούς e-Banking
- Προϊόντα και υπηρεσίες της Eurobank
Για να ξεκινήσει η τραπεζική σχέση σας με την Eurobank, χρειάζεται μία/ένας μάρτυρας. Η/Ο μάρτυρας σας διαβάζει τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών μας και τη Σύμβαση Υπηρεσιών Πληρωμών (PSD), για να τους υπογράψετε και να ξεκινήσει η συνεργασία μας.
Έγγραφα σε γραφή Braille
Στα καταστήματά μας μπορείτε να ζητήσετε να λάβετε ορισμένα έγγραφα σε γραφή Braille:
- Απαιτούμενα δικαιολογητικά για έναρξη της τραπεζικής σχέσης μας
- Γενικοί Όροι Συναλλαγών
- Τα δικαιώματά σας όταν κάνετε πληρωμές στην Ευρώπη, σύμφωνα με τη 2η Οδηγία για τις Υπηρεσίες Πληρωμών (PSD2)
- Έντυπο ενημέρωσης για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων (GDPR)
Θα τα λάβετε μία εβδομάδα μετά το αίτημά σας.
Προσβασιμότητα στα καταστήματά μας νέας γενιάς
Στα Future Branches μας υπάρχουν χωριστοί χώροι συνεργασίας, όπου μπορούμε να συνεργαστούμε με περισσότερη ησυχία και ιδιωτικότητα.
Τι μπορούμε να κάνουμε καλύτερα για εσάς;
Εάν κάτι δεν λειτουργεί όπως θα περιμένατε ή έχετε να μας προτείνετε ιδέες για να σας εξυπηρετούμε καλύτερα, θέλουμε να το μάθουμε.
Μοιραστείτε τις σκέψεις σας για να σχεδιάσουμε μαζί σας πώς να εξυπηρετούμε ακόμη καλύτερα άτομα με οπτική αναπηρία.
Μελέτες προσβασιμότητας
Μεγάλο μέρος του eurobank.gr έχει μελετηθεί για την προσβασιμότητά του με βάση το πρότυπο WCAG 2.1, επίπεδο ΑΑ. Ενδεικτικά:
- Κεντρικές σελίδες πλοήγησης
- Σελίδες προϊόντων και υπηρεσιών
- Φόρμες επικοινωνίας
- Συχνές ερωτήσεις
Συνεχείς βελτιώσεις
Βελτιώνουμε συνεχώς το περιεχόμενο, ώστε να μπορείτε να:
- Ενημερώνεστε ολοκληρωμένα για προϊόντα και υπηρεσίες μας, για νέες λειτουργίες που απλοποιούν την καθημερινότητά σας, και για την Eurobank ως τράπεζα.
- Καταλαβαίνετε ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσετε για να αποκτήσετε προϊόντα που χρειάζεστε, όπως χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, δάνειο, ασφάλεια ή επενδυτικά προϊόντα.
- Επικοινωνείτε μαζί μας με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί.
Προσαρμόστε τις ρυθμίσεις της συσκευής σας
Για μια πιο προσβάσιμη εμπειρία στο eurobank.gr, μπορείτε κι εσείς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις του υπολογιστή ή του κινητού σας, π.χ. ενεργοποίηση αναγνώστη οθόνης και αναγνώρισης φωνής, ρύθμιση χρωμάτων, μεγέθυνση γραμμάτων, μεγέθυνση ή σμίκρυνση περιοχής στην οθόνη, μεγέθυνση και αλλαγή χρώματος δείκτη ποντικού.
Αναζητήστε εδώ τις οδηγίες ρυθμίσεων προσβασιμότητας ανά συσκευή ή ανάγκη προσβασιμότητας (στα Αγγλικά).
Λάβετε μέρος στις έρευνές μας
Εάν είστε τυφλό άτομο, έχετε μερική τύφλωση, δυσχρωματοψία, αχρωματοψία ή άλλη οπτική βλάβη, βοηθήστε μας να βελτιώσουμε την ψηφιακή προσβασιμότητα της Eurobank για εσάς.
Σας καλούμε να λάβετε μέρος στις έρευνές μας: Εγγραφείτε στην ομάδα UX Accessibility for All.
Οι μελέτες και δοκιμές που οργανώνουμε γίνονται online ή από κοντά στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο μας. Εσείς επιλέγετε πώς θα θέλετε να συμμετάσχετε.
Μοιραστείτε μαζί μας θέματα προσβασιμότητας
Έχετε να μας προτείνετε ιδέες για να εξυπηρετούμε καλύτερα τα άτομα με αναπηρία; Συναντήσατε κάποια δυσκολία ή κάτι που δεν λειτουργεί όπως θα περιμένατε; Θέλουμε να το μάθουμε.
Μοιραστείτε τις σκέψεις σας για να σχεδιάσουμε μαζί σας πώς να εξυπηρετούμε ακόμη καλύτερα άτομα με ακουστική αναπηρία.