Σειρά βραβεύσεων και για το τρέχον έτος για την EFG Eurobank Ergasias σε ότι αφορά τις παρεχόμενες προς την πελατεία της υπηρεσίες μέσω εναλλακτικών δικτύων. Το 2003 η Eurobank μετά από διαδικασίες αξιολογήσεως επελέγη, μεταξύ των Ελληνικών τραπεζών, ως η Τράπεζα με τα πληρέστερα και ποιοτικά ανώτερα δίκτυα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης της πελατείας της. Συγκεκριμένα:
Ως η «καλύτερη διαδικτυακή τράπεζα για καταναλωτές» (Best Consumer Internet Bank) για την Ελληνική αγορά ανεδείχθη η Eurobank στον ετήσιο διαγωνισμό που διεξάγει το διεθνούς κύρους αμερικανικό περιοδικό Global Finance. Κριτήρια αξιολογήσεως μεταξύ άλλων είναι η στρατηγική στην προσφορά υπηρεσιών προς τους πελάτες που εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά, το εύρος των παρεχομένων online προϊόντων και υπηρεσιών, η προσέλκυση νέων πελατών καθώς και η σχεδίαση και λειτουργικότητα της εταιρικής ιστοσελίδας. Η επιτυχία αυτή για την Eurobank προστίθεται σε βραβεύσεις που πέτυχε η Τράπεζα σε συγκριτικά τεστ που διεξήχθησαν στο εσωτερικό από περιοδικά τεχνολογίας. Το περιοδικό RAM για δεύτερη συνεχή χρονιά ανέδειξε το e-banking της Eurobank στην πρώτη θέση για την, μεταξύ άλλων, online υποστήριξη πιστωτικών καρτών, διαχείριση εμβασμάτων εσωτερικού και εξωτερικού. Το περιοδικό PC Magazine ανέδειξε στην πρώτη θέση την Τράπεζα για το Mobile Banking, την υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής συναλλαγής, για την πληρότητα και ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών σε συνδυασμό με την προσφερόμενη ασφάλεια κατά την διεξαγωγή των συναλλαγών αλλά και την παρεχόμενη στους πελάτες τεχνική υποστήριξη. Πέραν αυτών η Υπηρεσία Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Europhone Banking κέρδισε το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό “The Teleperformance CRM Grand Prix 2003” και στην κατηγορία “Large Call Centers”, για τις εξαιρετικής ποιότητας τηλεφωνικές υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της. Πρόκειται για διαγωνισμό ο οποίος διενεργείται σε σαράντα χώρες από την εταιρία Teleperformance, τον μεγαλύτερο παροχέα υπηρεσιών telemarketing και teleservices, και εξετάζει κριτήρια που καθορίζουν την ποιότητα της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (π.χ. μέσος χρόνος αναμονής, ποιότητα εξυπηρέτησης, ευγένεια, γνώση προϊόντος κλπ). Στο διαγωνισμό, που διεξάγεται για έκτη συνεχή χρονιά, από τη χώρα μας έλαβαν μέρος συνολικά 29 εταιρίες που διαθέτουν in-house call centers εκ των οποίων οι 10 είναι τραπεζικοί Οργανισμοί.