Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση

Ηλεκτρονικό εμπόριο σε περιόδους κρίσης

Σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή της πανδημίας του κορωνοϊού, μεγάλο μέρος του κοινού αγοράζει online. Αυτό δημιουργεί ευκαιρίες, αλλά κρύβει και προκλήσεις. Δείτε τι μπορεί να κάνει μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου για να επιβιώνει παρά την κρίση.

Παρακολούθηση και
διαχείριση αποθεμάτων
Διευκολύνσεις στην
παράδοση παραγγελιών
Διαφήμιση προϊόντων
με μεγάλη ζήτηση

Τα βασικά για ηλεκτρονικό εμπόριο σε περίοδο κρίσης

  • Εμπορική πολιτική, αποθέματα και παράδοση προϊόντων: Τι να κάνετε για να μειώσετε τα προβλήματα διαθεσιμότητας και παράδοσης προϊόντων.
  • Ψηφιακό ράφι: Πώς να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη όταν κάνει αγορές από εσάς, με γνώμονα τις ιδιαίτερες συνθήκες.
  • Ψηφιακή επικοινωνία: Πώς να διαχειριστείτε επικοινωνιακά την κρίσιμη κατάσταση και τι κανάλια επικοινωνίας να χρησιμοποιήσετε.