Η υπηρεσία SMS Banking σας εξυπηρετεί ακόμα κι αν δεν έχετε smartphone.
Σας συνιστούμε να γράφετε τα μηνύματα με αγγλικούς χαρακτήρες.
Υπόλοιπο λογαριασμών
Στείλτε Υ για να μάθετε το υπόλοιπο των λογαριασμών σας.
Τελευταίες 3 κινήσεις
Για να δείτε τις τελευταίες 3 κινήσεις ενός λογαριασμού ή μιας κάρτας σας (χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης), στείλτε μία από τις εξής εντολές:
- Κ και τα τελευταία 4 ψηφία του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.
- Κ και τη φιλική ονομασία του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.
Για παράδειγμα: Κ1234 ή ΚMYCARD
Πληροφορίες τραπεζικών προϊόντων
Για να δείτε τις αναλυτικές πληροφορίες ενός λογαριασμού ή μιας κάρτας σας (χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης), στείλτε μία από τις εξής εντολές:
- Ι και τα τελευταία 4 ψηφία του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.
- Ι και τη φιλική ονομασία του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.
Για παράδειγμα: I1234 ή IMYACCOUNT
Οι αναλυτικές πληροφορίες περιλαμβάνουν:
- Αριθμό και IBAN λογαριασμού ή αριθμό χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας.
- Διαθέσιμο και λογιστικό υπόλοιπο λογαριασμού.
- Χρεωστικό υπόλοιπο και πιστωτικό όριο κάρτας.
Διαθέσιμες εντολές
Στείλτε Μ για να λάβετε μήνυμα με όλες τις διαθέσιμες εντολές για το SMS Banking.
Διεύθυνση Eurobank Mobile App
Στείλτε B για να λάβετε link προς το online κατάστημα από όπου μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή Eurobank Mobile App.
Ο server αναγνωρίζει τον αριθμό του κινητού που αποστέλλει τα μηνύματα, αφού προέρχεται από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας και δεν μπορεί να παραποιηθεί.
Το σύστημα της Eurobank χρησιμοποιεί αυτό το στοιχείο ασφαλείας για να πιστοποιήσει ότι η συναλλαγή ξεκινάει από το συγκεκριμένο κινητό που έχετε δηλώσει στην Eurobank.
Όχι. Δεν υπάρχει χρέωση για τα μηνύματα που λαμβάνετε από την Eurobank.
Για τα μηνύματα που στέλνετε ισχύουν οι χρεώσεις του παρόχου κινητής τηλεφωνίας σας για την αποστολή SMS.
Τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking:
- 2109555000
Ο εκπρόσωπός μας κοιτά το ιστορικό των συναλλαγών σας και σας βοηθά να εντοπίσετε για ποιο λόγο λάβατε SMS. Λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλιστούν τα χρήματά σας και σας ενημερώνει για τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε για να λύσετε το πρόβλημα.