Ισότιμη πρόσβαση στις επιλογές του e-Banking
Σήμερα μπορείτε να αποκτήσετε κωδικούς σύνδεσης στο e-Banking, χωρίς εμπόδια.
Στο ασφαλές περιβάλλον του έχετε πρόσβαση 24 ώρες το 24ωρο:
- Ανοίγετε και διαχειρίζεστε λογαριασμούς σας. Παρακολουθείτε το υπόλοιπο και τις κινήσεις τους. Κατεβάζετε τα e-Statement τους.
- Κάνετε συναλλαγές, όπως πληρωμές ή μεταφορές χρημάτων. Ορίζετε αγαπημένες συναλλαγές που κάνετε συχνά και τις συνδέετε με επαφές σας. Εγκρίνετε συναλλαγές για την επιχείρησή σας.
- Παρακολουθείτε τα έξοδά σας, το αφορολόγητό σας και τα ευρώ σας από το πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή.
- Αποκτάτε προϊόντα online ή ολοκληρώνετε ψηφιακά την απόκτηση καρτών, δανείων ή ασφαλειών που ξεκινήσατε τηλεφωνικά ή σε κατάστημα.
- Κάνετε επενδυτικές συναλλαγές σε μετοχές, ομόλογα και αμοιβαία κεφάλαια, και διαχειρίζεστε το χαρτοφυλάκιό σας.
- Ορίζετε ποιες ειδοποιήσεις θέλετε να λαμβάνετε για κινήσεις που γίνονται σε λογαριασμούς, κάρτες, δάνεια και άλλα προϊόντα σας.
- Ρυθμίζετε τα όρια των συναλλαγών και των καρτών σας. Ελέγχετε ποιες συναλλαγές θέλετε να γίνονται με κάθε κάρτα σας.
- Επικαιροποιείτε τα στοιχεία σας, χωρίς να πάτε σε κατάστημα. Κατεβάζετε βεβαιώσεις που χρειάζεστε για φορολογικούς ή άλλους λόγους.
Έλεγχος και βελτίωση της προσβασιμότητας
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε το e-Banking να συμμορφώνεται με το πρότυπο προσβασιμότητας WCAG 2.1, επίπεδο ΑΑ. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι μπορείτε να:
- Πλοηγείστε εύκολα εκεί που θέλετε με τον αναγνώστη οθόνης σας, με το πληκτρολόγιό σας, με φωνητική πλοήγηση ή με όποια υποστηρικτική τεχνολογία χρησιμοποιείτε.
- Κατανοείτε και συμπληρώνετε τα πεδία που είναι απαραίτητα για να κάνετε συναλλαγές, να αποκτάτε προϊόντα και υπηρεσίες, και να διαχειρίζεστε τα οικονομικά σας.
- Ολοκληρώνετε τις εργασίες που θέλετε χωρίς να συναντάτε εμπόδια ή να εξαρτάστε από άλλα άτομα.
Ψηφιακός βοηθός
Οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να συμπληρώσετε την ερώτησή σας στο chat του ψηφιακού βοηθού στο e-Banking. Αμέσως θα λάβετε αυτοματοποιημένες απαντήσεις σχετικά με:
- Επιλογές σας μέσα στο e-Banking.
- Προϊόντα και υπηρεσίες που μπορείτε να αποκτήσετε, όπως πακέτα συναλλαγών.
- Ψηφιακά πορτοφόλια (wallet) για να κάνετε πληρωμές με το κινητό σας.
Εάν δεν σας καλύψουν οι απαντήσεις του ψηφιακού βοηθού, μπορείτε να ζητήσετε να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας για να εξυπηρετηθείτε μέσω chat (εργάσιμες ημέρες, 09:00-17:00).
Βιντεοκλήση στη νοηματική γλώσσα
Έμπειροι σύμβουλοί μας v-Banking έχουν παρακολουθήσει 4 κύκλους σπουδών στη νοηματική γλώσσα στη Σχολή Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος.
Με αυτήν τη νέα γνώση μπορούμε να σας καθοδηγούμε βήμα-βήμα με βιντεοκλήση, σαν να ήσαστε στην τράπεζα. Ενδεικτικά, μέσα στο περιβάλλον του e-Banking σας μπορείτε να:
- Ενημερώνεστε πριν λάβετε τις αποφάσεις σας ή προχωρήσετε σε κάποια διαδικασία.
- Αποκτάτε προϊόντα και υπηρεσίες μας με την καθοδήγηση του εκπαιδευμένου συνεργάτη μας.
- Επικαιροποιείτε τα στοιχεία σας, χωρίς να πάτε σε κατάστημα.
- Επικοινωνείτε με ειδικούς συνεργάτες μας για θέματα που απαιτούν εξειδικευμένη γνώση.
Μπορείτε να ολοκληρώσετε online όλες τις διαδικασίες που είναι διαθέσιμες στο e-Banking, χωρίς να πάτε σε κατάστημα.
Προσωπικός σύμβουλος για εσάς
Σας αναθέτουμε μία ή έναν προσωπικό σύμβουλο. Έτσι, με v-Banking μιλάτε πάντα στο ίδιο πρόσωπο, που γνωρίζει τις ανάγκες σας και το ιστορικό σας.
Εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας για v-Banking
Εάν θέλετε να σας εξυπηρετούμε στη νοηματική γλώσσα με βιντεοκλήση, κάντε εγγραφή στο v-Banking.
Θα λάβετε email με οδηγίες για να ρυθμίσετε τη συσκευή και τον browser σας και να συνδεθείτε στην υπηρεσία.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε κωδικούς σύνδεσης e-Banking. Δεν θα χρειαστούν δικαιολογητικά.
Έλεγχος, συναλλαγές και διαχείριση
Μέσα από το Eurobank Mobile App ως ιδιώτης μπορείτε να:
- Ελέγχετε τα οικονομικά σας. Στην αρχική οθόνη υπάρχει το συνολικό υπόλοιπο των λογαριασμών σας με τα έσοδα και έξοδα του τελευταίου μήνα.
- Κάνετε συναλλαγές. Βρίσκετε αμέσως τη συναλλαγή που θέλετε, όπως μεταφορά χρημάτων, πληρωμή ή φόρτιση και IRIS Payments. Ξεκινάτε νέες συναλλαγές μέσα από τις επαφές σας.
- Διαχειρίζεστε τις κάρτες σας. Μπορείτε άμεσα να ενεργοποιείτε, να πληρώνετε και να ορίζετε τις ρυθμίσεις κάθε κάρτας σας.
- Ανακαλύπτετε προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και τα αποκτάτε σε λίγα απλά βήματα.
- Επικαιροποιείτε τα στοιχεία σας ψηφιακά, χωρίς να πάτε σε κατάστημα.
Δείτε τι μπορείτε να κάνετε μέσα από το Eurobank Mobile App.
Το Eurobank Mobile App δωρεάν στο κινητό σας
Κατεβάστε το Eurobank Mobile App δωρεάν:
Αποκτήσετε ψηφιακά κωδικούς σύνδεσης για το Eurobank Mobile App. Χρειάζεται απλώς να έχετε:
- Ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Eurobank στο όνομά σας
- Αριθμό κινητού δηλωμένο στην Eurobank
Σύνδεση με εκπρόσωπο για άτομα με αναπηρία
Στην τηλεφωνική γραμμή του EuroPhone Banking σάς υποδέχεται η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης. Για να εξυπηρετηθείτε με προτεραιότητα, αρκεί να πείτε: Είμαι πελάτης με αναπηρία.
Οι άνθρωποί μας είναι εκπαιδευμένοι να μιλούν αργά και καθαρά στα άτομα με βαρηκοΐα. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, εξηγήστε μας στο τηλέφωνο τι θα βοηθούσε ακόμη περισσότερο στην επικοινωνία μας.
Στην τηλεφωνική γραμμή κάθε στιγμή που μας χρειάζεστε
Το EuroPhone Banking είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.
- Εάν είστε ιδιώτης, τηλεφωνήστε στο 2109555000.
- Εάν είστε επιχείρηση, τηλεφωνήστε στο 2109555222.
- Εάν είστε πελάτης ή πελάτισσα Personal Banking, τηλεφωνήστε στο 2109555111.
Συναλλαγές τηλεφωνικά
Η αυτοματοποιημένη φωνητική πύλη σάς καθοδηγεί να κάνετε αρκετές συναλλαγές. Σας ζητά να πείτε ή να πληκτρολογήσετε:
- Τον αριθμό μιας ενεργής κάρτας Eurobank στο όνομά σας
- Τα 2 από τα 4 ψηφία του EuroPhone Banking PIN σας
- Τα στοιχεία της συναλλαγής που θέλετε να κάνετε
Το EuroPhone Banking PIN σας
Για να αποκτήσετε EuroPhone Banking PIN, πρέπει να έχετε ενεργή κάρτα Eurobank στο όνομά σας και να γνωρίζετε τον αριθμό της. Η διαδικασία γίνεται:
- Τηλεφωνικά – αρκεί να έχετε δηλώσει το τηλέφωνο και τη διεύθυνσή σας στην Eurobank και να είναι επικαιροποιημένα τα στοιχεία σας. Στη συνέχεια λαμβάνετε το EuroPhone Banking PIN σας ταχυδρομικά.
- Σε κατάστημά μας – αρκεί να έρθετε με μία ή έναν μάρτυρα. Επιλέγετε το EuroPhone Banking PIN σας εκείνη τη στιγμή.
Δείτε όλες τις επιλογές που έχετε μέσω EuroPhone Banking.
Κλείστε ραντεβού στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί
Κλείστε ραντεβού online από τον διαδικτυακό τόπο μας. Επιλέξτε εργασία, κατάστημα, ημέρα και ώρα για το ραντεβού σας. Σημειώστε τι άλλο θα θέλατε να γνωρίζουμε για να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα.
Εξυπηρέτηση με προτεραιότητα
Στα καταστήματά μας εξυπηρετούμε με προτεραιότητα τα άτομα με αναπηρία. Στα περισσότερα καταστήματα υπάρχει σχετική σήμανση στην είσοδο.
Ακόμη κι αν λείπει η σήμανση όμως, οι άνθρωποί μας είναι εκπαιδευμένοι να σας εξυπηρετούν με προτεραιότητα. Ενημερώστε μας, όταν μπείτε στο κατάστημα. Καλό είναι να έχετε μαζί σας τα σχετικά πιστοποιητικά αναπηρίας.
Μπορείτε να κάνετε τις συναλλαγές σας στο κατάστημα Eurobank όπου τηρείτε τον λογαριασμό σας. Εάν θέλετε να πάτε σε άλλο, πρέπει πρώτα να ενημερώσετε το κατάστημα όπου τηρείτε τον λογαριασμό σας. Στο άλλο κατάστημα πρέπει να πάτε με μάρτυρα για να γίνει ταυτοποίηση.
Διασφάλιση των συναλλαγών σας με τις ισχύουσες διαδικασίες
Στα καταστήματά μας προβλέπονται διαδικασίες που σχεδιάστηκαν για τη δική σας ασφάλεια και την εγκυρότητα των συναλλαγών σας.
Για παράδειγμα, για κάθε συναλλαγή που θέλετε να κάνετε στα καταστήματά μας, δίνετε εσείς απευθείας εντολή γραπτά. Πριν υπογράψετε, βεβαιωνόμαστε ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως για τους όρους.
Δεν χρειάζεται μάρτυρας όταν θέλετε:
- Ανάληψη μετρητών
- Μεταφορά χρημάτων
- Κωδικούς e-Banking
- Κάρτα Eurobank, χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη
Δύο εργαζόμενες ή εργαζόμενοι του καταστήματός μας είναι εκεί για να διασφαλίσουν ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως για τους όρους της συναλλαγής σας.
Για να ξεκινήσει η τραπεζική σχέση σας με την Eurobank, χρειάζεται μία/ένας μάρτυρας. Διαβάζετε τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών μας και τη Σύμβαση Υπηρεσιών Πληρωμών (PSD) και τους υπογράφετε για να ξεκινήσει η συνεργασία μας.
Προσβασιμότητα στα καταστήματά μας νέας γενιάς
Στα Future Branches μας υπάρχουν ειδικοί χώροι συνεργασίας, πιο απομονωμένοι. Εάν έχετε μερική απώλεια ακοής, εκεί μπορούμε να συνεργαστούμε με περισσότερη ησυχία και ιδιωτικότητα.
Ισοδύναμη τραπεζική εμπειρία
Μπορείτε να βρείτε πάνω από 1100 ΑΤΜ μας σε όλη την Ελλάδα: σε καταστήματα Eurobank και σε εμπορικές ή τουριστικές τοποθεσίες.
Απολαμβάνετε μια αναβαθμισμένη και ισοδύναμη εμπειρία για τις αναλήψεις, πληρωμές, καταθέσεις και άλλες συναλλαγές σας.
Όπου χρειάζεται η προσοχή σας, υπάρχει μήνυμα στην οθόνη ή οπτικό σήμα που σας ειδοποιεί, π.χ. όταν πρέπει να αποσύρετε την κάρτα σας, υπάρχει μήνυμα στην οθόνη και η σχισμή αναβοσβήνει.
Ανέπαφες συναλλαγές με την κάρτα ή το κινητό σας
Στα ΑΤΜ μας μπορείτε επίσης να κάνετε συναλλαγές ανέπαφα με την κάρτα ή το κινητό σας.
Δείτε ποιες είναι οι επιλογές σας στα ΑΤΜ μας.
Αυτόνομη εξυπηρέτηση
Στα Κέντρα Αυτόματων Συναλλαγών η αντίληψη του ήχου δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε. Για κάθε ηχητική οδηγία υπάρχει ισοδύναμη οπτική ή μήνυμα στην οθόνη που σας καθοδηγεί να κάνετε:
- Πληρωμές, ακόμη και με barcode scanner
- Καταθέσεις σε λογαριασμό Eurobank
- Εξόφληση λογαριασμών, καρτών και δανείων
Δείτε τις επιλογές σας στα Κέντρα Αυτόματων Συναλλαγών.
500+ Κέντρα Αυτόματων Συναλλαγών
Αναζητήστε κατάστημα με ΚΑΣ κοντά σας.
Μελέτες προσβασιμότητας
Μεγάλο μέρος του eurobank.gr έχει μελετηθεί για την προσβασιμότητά του με βάση το πρότυπο WCAG 2.1, επίπεδο ΑΑ. Ενδεικτικά:
- Κεντρικές σελίδες πλοήγησης
- Σελίδες προϊόντων και υπηρεσιών
- Φόρμες επικοινωνίας
- Συχνές ερωτήσεις
Συνεχείς βελτιώσεις
Βελτιώνουμε συνεχώς το περιεχόμενο, ώστε να μπορείτε να:
- Ενημερώνεστε ολοκληρωμένα για προϊόντα και υπηρεσίες μας, για νέες λειτουργίες που απλοποιούν την καθημερινότητά σας, και για την Eurobank ως τράπεζα.
- Καταλαβαίνετε ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσετε για να αποκτήσετε προϊόντα που χρειάζεστε, όπως χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, δάνειο, ασφάλεια ή επενδυτικά προϊόντα.
- Επικοινωνείτε μαζί μας με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί.
Ψηφιακός βοηθός
Σε ορισμένες σελίδες του eurobank.gr μπορείτε να συμπληρώσετε την ερώτησή σας στο chat του ψηφιακού βοηθού. Αμέσως θα λάβετε αυτοματοποιημένες απαντήσεις σχετικά με:
- Διαδικασίες πώς να γίνετε πελάτης, να κατεβάσετε το Eurobank Mobile App και να αποκτήσετε κωδικούς e-Banking.
- Προϊόντα και υπηρεσίες που μπορείτε να αποκτήσετε, όπως πακέτα συναλλαγών.
- Ψηφιακά πορτοφόλια (wallet) για να κάνετε πληρωμές με το κινητό σας.
Προσαρμόστε τις ρυθμίσεις της συσκευής σας
Για μια πιο προσβάσιμη εμπειρία στο eurobank.gr, μπορείτε κι εσείς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις του υπολογιστή ή του κινητού σας, π.χ. ρύθμιση ενισχυτή ήχου, ακύρωση θορύβου περιβάλλοντος, ενεργοποίηση υποτίτλων.
Αναζητήστε εδώ τις οδηγίες ρυθμίσεων προσβασιμότητας ανά συσκευή ή ανάγκη προσβασιμότητας (στα Αγγλικά).
Λάβετε μέρος στις έρευνές μας
Εάν είστε κωφό ή βαρήκοο άτομο, η κύρια γλώσσα σας είναι η νοηματική ή επικοινωνείτε με χειλεανάγνωση, βοηθήστε μας να βελτιώσουμε την ψηφιακή προσβασιμότητα της Eurobank.
Σας καλούμε να λάβετε μέρος στις έρευνές μας: Εγγραφείτε στην ομάδα UX Accessibility for All.
Οι μελέτες και δοκιμές που οργανώνουμε γίνονται online ή από κοντά στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο μας. Εσείς επιλέγετε πώς θα θέλετε να συμμετάσχετε.
Μοιραστείτε μαζί μας θέματα προσβασιμότητας
Έχετε να μας προτείνετε ιδέες για να εξυπηρετούμε καλύτερα τα άτομα με αναπηρία; Συναντήσατε κάποια δυσκολία ή κάτι που δεν λειτουργεί όπως θα περιμένατε; Θέλουμε να το μάθουμε.
Μοιραστείτε τις σκέψεις σας για να σχεδιάσουμε μαζί σας πώς να εξυπηρετούμε ακόμη καλύτερα άτομα με ακουστική αναπηρία.