Η «Καλύτερη Τράπεζα Λιανικής Τραπεζικής στην Ελλάδα» (Best Retail Bank in Greece) ανακηρύχθηκε η Eurobank και για το 2016 από το διεθνούς κύρους περιοδικό World Finance. Η σημαντική διάκριση της Eurobank επί τρία συνεχόμενα έτη αποτελεί ουσιαστική επιβεβαίωση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που παρέχει η Λιανική Τραπεζική της τράπεζας και παγιώνει την ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά.
Η ετήσια βράβευση των καλύτερων χρηματοπιστωτικών οργανισμών ανά τον κόσμο, από το εξειδικευμένο, υψηλού κύρους διεθνές περιοδικό World Finance γίνεται βάση μιας σειράς αυστηρών κριτηρίων που σχετίζονται με την καινοτομία και την ευρηματικότητα σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών, και χαρακτηρίζονται από το σύνολο του οικονομικού Τύπου ως κορυφαία αναγνώριση των παρεχόμενων υπηρεσιών για τους βραβευθέντες.
Μέσα σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό εγχώριο και διεθνές οικονομικό περιβάλλον με διαρκώς μεταβαλλόμενες χρηματοοικονομικές συνθήκες, η Λιανική τραπεζική της Eurobank, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις ανάγκες των πελατών της και με στόχο τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και αμοιβαίου οφέλους, διακρίθηκε για την:
- Στήριξη των εξωστρεφών και καινοτόμων επιχειρήσεων αξιοποιώντας όλα τα ευρωπαϊκά προγράμματα εγγυοδοσίας και χρηματοδότησης (ΕΤΕΑΝ, ΕΣΠΑ κα.) ενώ παράλληλα προχώρησε σε μεγάλες συμφωνίες με ισχυρούς διεθνείς επενδυτικούς ομίλους, όπως το IEF, η EBRD, το IFC και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
- Προσφορά ολοκληρωμένου προγράμματος λύσεων για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές, αναγνωρίζοντας την συμβολή του τουριστικού κλάδου στην προσπάθεια ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.
- Αναβάθμιση όλου του φάσματος των ψηφιακών συναλλαγών εγκαινιάζοντας πρωτοποριακές και πολυβραβευμένες εφαρμογές κινητού τηλεφώνου όπως το ανανεωμένο Eurobank Mobile App, καθώς και το Epistrofi App, προσφέροντας πλήθος υπηρεσιών μέσα από ένα υπερσύγχρονο και εύχρηστο περιβάλλον.
- Διακράτηση των καταθέσεων με κύριο μέλημα τη διασφάλιση επαρκούς ρευστότητας, καθώς και την προάσπιση και βελτίωση της κερδοφορίας της Τράπεζας.
- Διεύρυνση του Προγράμματος Επιβράβευσης «Επιστροφή» με τη συμμετοχή άνω των 7.000 συνεργαζόμενων εμπορικών επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες να έχουν όφελος από τη συγκέντρωση ακόμη περισσοτέρων ευρώ Επιστροφή στις αγορές τους.
- Στήριξη όλων των δανειοληπτών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εξυπηρέτηση των οφειλών τους, ξεκινώντας από το πιο σημαντικό στάδιο, τη συνεργασία. Αντιμετώπιση της κάθε περίπτωσης με ευαισθησία και σεβασμό, ώστε να προκύψει η βέλτιστη λύση.
- Υποστήριξη των πελατών της μέσα από τα διαφορετικά κανάλια πωλήσεων (τα καταστήματα Δικτύου Eurobank και Δικτύου Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, την ηλεκτρονική τραπεζική), προσφέροντας λύσεις ειδικά σχεδιασμένες για κάθε πελατολόγιο.
Η επιστροφή της Eurobank σε κερδοφορία το 2016, ο ιδιωτικός χαρακτήρας, το πλαίσιο ορθής εταιρικής διακυβέρνησης και διαφάνειας που εφαρμόζει σε συνδυασμό με την ευελιξία της στην εναρμόνιση στο νέο ψηφιακό περιβάλλον συνθέτουν την εικόνα της τράπεζας που διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα προκειμένου να διαδραματίσει ουσιαστικό ρόλο στις προσπάθειες ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.