Europhone Banking - Κατέκτησε την 1η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance C.R.M Grand Prix 2006» στην κατηγορία «Μεγάλα Call Centers» | Eurobank
Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση

Europhone Banking - Κατέκτησε την 1η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance C.R.M Grand Prix 2006» στην κατηγορία «Μεγάλα Call Centers»

Το χρυσό βραβείο για την 1η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance C.R.M Grand Prix 2006», στην κατηγορία «Μεγάλα Call Centers» απονεμήθηκε στο EurophoneBanking της EurobankEFG για τις άριστες τηλεφωνικές υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της Τράπεζας.  Το Europhone κατέκτησε για 3η φορά, από την δημιουργία του, το χρυσό βραβείο της πρώτης θέσης.

 

Η Teleperformance Hellas, είναι ο μεγαλύτερος παροχέας υπηρεσιών Telemarketing, Teleservices και C.R.M. στην Ελλάδα και πραγματοποιεί για 9η συνεχή χρονιά τον ετήσιο διαγωνισμό CRM Grand Prix 2006, ο οποίος διεξάγεται ταυτόχρονα σε 31 χώρες και μεταξύ των μεγαλυτέρων Contact Centers παγκοσμίως.  Ο θεσμός αυτός έχει καθιερωθεί από την Teleperformance International, τη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών Contact Center στον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη, την αναγνώριση και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας.

Από το 1998, η Teleperformance Hellas, με την διεξαγωγή του CRM Grand Prix, αξιολογεί το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις στους πελάτες τους, δημιουργώντας ταυτόχρονα τα ποιοτικά σημεία αναφοράς (Benchmarks) τόσο της αγοράς συνολικά όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας.

Κάθε διαγωνιζόμενο Contact Center δέχεται ένα συγκεκριμένο αριθμό μυστικών κλήσεων & e-mails, από το κατά τόπους γραφείο της Teleperformance.  Στα πραγματοποιούμενα «Mystery Calls» καθώς και «Mystery e-mails» ακολουθούνται προκαθορισμένα σενάρια, όμοια για όλα τα διαγωνιζόμενα Contact Centers του ίδιου κλάδου δραστηριότητας, την ίδια χρονική στιγμή.

Η Teleperformance καταγράφει το αποτέλεσμα κάθε κλήσης & e-mail και βαθμολογεί το εκάστοτε Contact Center βάσει προαποφασισμένων, συγκεκριμένων και αντικειμενικών κριτηρίων μέτρησης, όπως ευκολία πρόσβασης στο Call Center, μέσος όρος αναμονής, αρχική αντιμετώπιση / χαιρετισμός agent, ποιότητα εξυπηρέτησης, γνώση του προϊόντος / υπηρεσίας από τον agent, ύφος συζήτησης, αντιμετώπιση άρνησης, αντιμετώπιση δυσαρεστημένων πελατών, κλείσιμο.