Τρία βραβεία στην εξυπηρέτηση πελατών | Eurobank
Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση

Τρία βραβεία στην εξυπηρέτηση πελατών

Τρία βραβεία για την εξυπηρέτηση πελατών απέσπασε η Eurobank στο πλαίσιο των φετινών «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών».

Συγκεκριμένα, η Eurobank βραβεύτηκε στις ακόλουθες κατηγορίες του θεσμού:

  • Επαγγελματίας της χρονιάς - Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών.
  • Μάνατζερ της χρονιάς μεγάλης ομάδας στην εξυπηρέτηση πελατών (πάνω από 40 άτομα).
  • Μάνατζερ της χρονιάς μικρής ομάδας στην εξυπηρέτηση πελατών (έως 40 άτομα). 

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια λειτουργίας και πέντε χρόνια διοργάνωσης του θεσμού των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών», με κεντρικό μήνυμα #proudtoserve. Τα «Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών» αποτελούν το θεσμό, που σκοπό έχει να προωθήσει την ευγενή άμιλλα, την προβολή νεωτεριστικών πρακτικών και την αναγνώριση αφοσιωμένων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών. Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής ήταν ο Καθηγητής Marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεώργιος Πανηγυράκης.

Η τελετή απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών» από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού και του ΣΕΒ, πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος». Όπως τόνισε στην τελετή ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ Frank Thibaut, μέσα από το θεσμό αναδεικνύονται σημαντικές εταιρείες και διακεκριμένοι επαγγελματίες από διαφόρους κλάδους στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.