egg - enter•grow•go: Ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Προγράμματος | Eurobank
Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση

egg - enter•grow•go: Ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Προγράμματος

Το egg - enter•grow•go, μία πρωτοβουλία εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για τη στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας της Eurobank (www.eurobank.gr), την οποία σχεδίασε και υλοποιεί σε συνεργασία με τη μονάδα Corallia (www.corallia.org) του Ερευνητικού Κέντρου Αθηνά, συνεχίζει δυναμικά για 2η συνεχόμενη χρονιά και υποδέχεται τις νέες επιχειρηματικές ομάδες.
Στο πλαίσιο του 2ου κύκλου του Προγράμματος υποβλήθηκαν επιχειρηματικές προτάσεις με ιδιαίτερο ενδιαφέρον από όλους τους κλάδους της οικονομίας. Μετά από μια εντατική διαδικασία αξιολόγησης, η οποία διήρκησε συνολικά 7 εβδομάδες και ανέδειξε το υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού των νέων επίδοξων επιχειρηματιών, προκρίθηκαν τελικά 25 επιχειρηματικές προτάσεις για ένταξη στο Πρόγραμμα, με εγκατάσταση των επιχειρηματικών ομάδων στο κτήριο του egg - enter•grow•go.
Για έναν ολόκληρο χρόνο οι συμμετέχοντες στο egg - enter•grow•go θα έχουν στη διάθεσή τους ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο επιχειρηματικής επώασης (incubation), επιτάχυνσης (acceleration) και συνεργασίας (co-working). Σε αυτό περιλαμβάνεται μια σειρά από υποστηρικτικές δράσεις και εργαλεία, όπως είναι η συμβουλευτική καθοδήγηση (mentoring) από διακεκριμένα και καταξιωμένα πρόσωπα από όλο το φάσμα των κλάδων της οικονομίας και της επιστήμης, κτηριακή υποδομή με πλήρως λειτουργικούς και άρτια εξοπλισμένους συνεργατικούς γραφειακούς χώρους και υποστηρικτικές υπηρεσίες μίας στάσης (one-stop-shop) για όλα τα καίρια θέματα εκκίνησης και λειτουργίας της κάθε συμμετέχουσας ομάδας (όπως υπηρεσίες λογιστικής και εταιρικής διαχείρισης, διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων, εταιρικής ταυτότητας και επικοινωνίας, προστασίας διανοητικής ιδιοκτησίας και νομικής κατοχύρωσης, τεχνικής υποστήριξης πληροφορικής, καθώς και οικονομικών συμβουλών και δικτύωσης με επενδυτικά σχήματα). Επιπλέον, θα λάβουν επιχειρηματική κατάρτιση μέσω ενός προκαθορισμένου τρίμηνου εντατικού προγράμματος εκπαίδευσης (business bootcamp) με πρακτικό χαρακτήρα και στόχο να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τα απαραίτητα γνωστικά εργαλεία για την μετέπειτα σταδιοδρομία τους ως νέοι επιχειρηματίες.
«Η Διοίκηση της Eurobank έχει αγκαλιάσει το egg - enter•grow•go στο πλαίσιο της στρατηγικής υιοθέτησης και προώθησης της καινοτομίας και της νεανικής επιχειρηματικότητας που εφαρμόζουμε και το οποίο θέλουμε να συμβάλει στην ευρύτερη αναζήτηση για ένα νέο αξιακό και παραγωγικό μοντέλο  για τη χώρα μας» ανέφερε ο κ. Χρήστος Μεγάλου, διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, ενώ πρόσθεσε: «Τόσο τα ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα του πρώτου κύκλου, όσο και οι συμμετοχές του δεύτερου κύκλου μας γεμίζουν με μεγάλη χαρά και αισιοδοξία, καθώς βλέπουμε να ωριμάζει εκεί μια καινούργια γενιά αυτοδημιούργητων νέων επιχειρηματιών της Ελλάδας με προτάσεις και ιδέες, αλλά και πάθος για την υλοποίησή τους».
Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής του Corallia, καθ. Βασίλειος Μακιός, τόνισε ότι: «Βλέποντας τον υψηλό βαθμό ωριμότητας των επιχειρηματικών ομάδων που εντάσσονται στον δεύτερο κύκλο του προγράμματος, και έχοντας ως παρακαταθήκη τα εντυπωσιακά αποτελέσματα του πρώτου κύκλου, είμαι και πάλι ιδιαίτερα αισιόδοξος πως θα υποστηρίξουμε επιχειρηματικές ομάδες οι οποίες μπορούν να συμβάλουν με το δικό τους “λιθαράκι” στην ανάπτυξη της χώρας. Το ταλέντο και το πάθος των νέων αυτών ανθρώπων δείχνει το δρόμο για όλους μας. Εύχομαι καλή επιτυχία στις προσπάθειές τους».
Προφίλ των ομάδων που προκρίθηκαν στον 2ο κύκλο του egg:
Τα σχέδια που υπέβαλαν οι 25 προκριθείσες ομάδες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα κλάδων και, συγκεκριμένα, 10 προέρχονται από τις Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πληροφορικής και Επικοινωνιών, 4 από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και τις Υπηρεσίες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, 2 από τον Τουρισμό, τη Φιλοξενία και την Εστίαση, 1 από τη Δημιουργική και Πολιτιστική Βιομηχανία, 2 από την Εκπαίδευση και Δημιουργία Γνώσης, 1 από τις Μεταφορές και την Αποθήκευση, 1 από την Ενέργεια και τις Ανανεώσιμες Πηγές, 1 από τα Οικοδομικά Υλικά, τις Κατασκευές και τη Διαχείριση Ακίνητης Περιουσίας, 1 από τη Γεωργία, τις Υδατοκαλλιέργειες και την Κτηνοτροφία και 2 από άλλους κλάδους.

Η διαδικασία αξιολόγησης υλοποιήθηκε με τη συμμετοχή 52 διακεκριμένων στελεχών με βαθιά γνώση του «επιχειρείν», ώστε οι 172 συνολικά προτάσεις που υποβλήθηκαν να τύχουν αμερόληπτης και διαφανούς αξιολόγησης. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι στις 25 προκριθείσες ομάδες: - το 81% είναι απόφοιτοι ανώτερου ή ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος, δημόσιου ή ιδιωτικού, της ημεδαπής ή της αλλοδαπής ενώ το 19% φοιτητές,
- το 37% ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 27-31 ετών, 26% είναι 33-35 ετών, 20% είναι 22-26 ετών, 12% είναι 37-40 ετών, ενώ το 5% είναι κάτω των 21 ετών.
Χορηγοί και Υποστηρικτές του 2ου κύκλου του egg:
Μία σειρά κορυφαίων επιχειρήσεων και οργανισμών της ελληνικής και διεθνούς αγοράς συμμετέχουν ως Χορηγοί και Υποστηρικτές στο Πρόγραμμα egg, παρέχοντας δωρεάν κρίσιμες υπηρεσίες και υποδομές υψηλού επιπέδου στις συμμετέχουσες επιχειρηματικές ομάδες. Συγκεκριμένα: - Χορηγοί είναι οι:  Advocate Burson-Marsteller (www.advocate-bm.gr), ALBA (www.alba.edu.gr), Cisco (www.cisco.gr), OTE (www.ote.gr), Microsoft (www.microsoft.com/el-gr), PWC (www.pwc.com/gr/en) και XEROX (www.xerox.com/index/elgr.html)
- Υποστηρικτές οι: CEO Clubs (http://ceoclubsgreece.org), Critical Path (www.criticalpath.gr), ΕΕΔΕ (www.eede.gr), ΚΕΜΕΛ (www.kemel.gr), Λέσχη Επιχειρηματικότητας (www.leshiepi.gr), MP Legal (www.mplegal.gr), Odyssey Venture Partners (odysseyvp.com), Polycom | Imageflow (www.imageflow.gr), Tribe (www.tribe.gr), Spiros Trivolis & Associates (www.sta.com.gr), ΣΕΠΕ (www.sepe.gr) και TUV Hellas (www.tuv-nord.com/gr/el).

Απολογισμός 1ου κύκλου του egg:
Η ολοκλήρωση του 1ου κύκλου ανέδειξε ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα στην υλοποίηση των επιχειρηματικών σχεδίων των 21 ομάδων. Οι 15 από το σύνολο των 21 εταιρειών έχουν ήδη βιώσιμη παρουσία στην αγορά και αισιόδοξες προοπτικές ανάπτυξης. Πιο συγκεκριμένα στον ένα χρόνο παραμονής στο Πρόγραμμα οι ομάδες του 1ου κύκλου επέτυχαν τους παρακάτω στόχους τους:
• 14 εταιρείες ανέπτυξαν πρωτότυπο των προϊόντων/υπηρεσιών τους • 13 προχώρησαν σε αύξηση των συνεργατών της ομάδας • 10 έχουν ήδη βρει πόρους για τη χρηματοδότηση της δραστηριότητάς τους • 10 προχώρησαν σε συνέργειες /συνεργασίες μεταξύ των ομάδων • 7 έχουν ήδη δημιουργήσει πελατολόγιο
• 3 έχουν καταθέσει αιτήσεις πατεντών
Οι ομάδες του 1ου Κύκλου συνεχίζουν στη φάση go του Προγράμματος μέσω διαφορετικών διαδρομών:• Residents 1ου Κύκλου του Προγράμματος: 5 εταιρείες παραμένουν στο egg ως peer-to-peer mentors των νέων ομάδων του 2ου Κύκλου. • Ένταξη στα οικοσυστήματα καινοτομίας του Corallia: 3 εταιρείες του 1ου Κύκλου έχουν ήδη ενταχθεί στα clusters που διαχειρίζεται το Corallia, ενώ μία έχει ήδη εγκατασταθεί και στο κέντρο καινοτομίας α2.Innohub του Corallia.
• «Δρομολογημένη» πορεία στην αγορά έχουν 7 εταιρείες.
Τέλος, οι νέοι επιχειρηματίες των 21 ομάδων του 1ου Κύκλου ενέταξαν στη δραστηριότητά τους και την έννοια της κοινωνικής υπευθυνότητας. Οι ομάδες του 1ου κύκλου του egg δώρισαν εν συνόλω, κατόπιν σχετικής ψηφοφορίας, το ποσό των έξι χιλιάδων διακοσίων ευρώ (6.200€) στο Κέντρο Ειδικών Ατόμων «Η Χαρά», που λειτουργεί οικοτροφείο στην Παλλήνη (περισσότερες πληροφορίες http://www.kea-hara.gr).