Κατεβάζετε την εφαρμογή Smart POS της Worldline Greece στη συσκευή σας Android και τη μετατρέπετε σε τερματικό POS για την επιχείρησή σας. Κάνετε τις εισπράξεις σας εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς να χρειάζεστε πρόσθετο εξοπλισμό. Δέχεστε ανέπαφες πληρωμές με κάρτα ή ψηφιακό πορτοφόλι, όπου κι αν βρίσκεστε. Οι συναλλαγές με τους πελάτες σας προστατεύονται σύμφωνα με υψηλά πρότυπα ασφαλείας.
Ανέπαφες πληρωμές χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό
Το Smart POS είναι μια εφαρμογή που κατεβάζετε στο κινητό, το tablet ή το PDA σας. Είναι διαθέσιμο για συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android 10.0+ που υποστηρίζουν την τεχνολογία NFC και έχουν πρόσβαση στο Google Play.
Η τεχνολογία NFC (Near Field Communication) επιτρέπει την ασύρματη μετάδοση δεδομένων σε απόσταση μικρότερη από 10 εκατοστά. Την υποστηρίζουν οι περισσότερες συσκευές Android.
Έτσι, μπορείτε να δέχεστε ανέπαφα πληρωμές στη συσκευή σας, χωρίς να χρειάζεστε πρόσθετο εξοπλισμό (καλώδια, card reader κ.ά.).
Επιπλέον, με την υπηρεσία QR Code & Barcode Scanning μπορείτε να αντιστοιχίσετε κάθε συναλλαγή με έναν μοναδικό κωδικό που έχετε επιλέξει: αριθμό παραγγελίας, αριθμό συμβολαίου, κωδικό παραλαβής κ.λπ.
Με κάρτα Eurobank ή άλλης τράπεζας
Μέσα από το Smart POS οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν την πληρωμή τους με οποιαδήποτε χρεωστική, πιστωτική, προπληρωμένη ή εταιρική κάρτα Visa ή Mastercard.
Δεν έχουν σημασία η τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα ούτε η χώρα προέλευσής της. Αρκεί η κάρτα να υποστηρίζει ανέπαφες συναλλαγές.
Επιπλέον, οι πελάτες σας μπορούν να αφήσουν φιλοδώρημα (tip), εφόσον προβλέπεται σύμφωνα με τον Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) της επιχείρησής σας.
Με ψηφιακό πορτοφόλι
Με το Smart POS δίνετε στους πελάτες σας επιπλέον επιλογές για την πληρωμή τους.
Μπορούν να χρησιμοποιούν το κινητό τους ή άλλο smart wearable (π.χ. ρολόι, βραχιόλι κ.ά.) για να σας πληρώνουν με το ψηφιακό πορτοφόλι τους, όπως:
Σε 3 απλά βήματα
Δέχεστε πληρωμές με κάρτα ή ψηφιακό πορτοφόλι μέσα από μια πολύ απλή και γρήγορη διαδικασία:
- Ανοίγετε την εφαρμογή Smart POS στη συσκευή σας Android και εισάγετε το ποσό που χρειάζεται να πληρώσει ο πελάτης.
- Ο πελάτης πλησιάζει την κάρτα, το κινητό του ή άλλο smart wearable (π.χ. ρολόι, βραχιόλι κ.ά.) στο πίσω μέρος της συσκευής σας (στην κεραία NFC).
- Στέλνετε ηλεκτρονική απόδειξη στον πελάτη σας με email, SMS ή κωδικό QR.
Δείτε αναλυτικά πώς κάνετε τις συναλλαγές σας με την εφαρμογή Smart POS.
Για την τηλεφωνική εξυπηρέτησή σας
Καλείτε στο 2106303050. Η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να κάνετε την αίτησή σας online ή σε κατάστημα είναι να έχετε επαγγελματικό λογαριασμό όψεως στην Eurobank.
Μέσα από το e-Banking σας
Για ελεύθερους επαγγελματίες ή ατομικές επιχειρήσεις, επιλέγετε:
Προϊόντα & Υπηρεσίες > Για επιχειρήσεις > Smart POS
Για νομικά πρόσωπα, επιλέγετε:
Προϊόντα & Υπηρεσίες > Εισπράξεις > Υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν > Smart POS
Από την αρχική σελίδα του Smart POS πατάτε το κουμπί ΘΕΛΩ SMART POS για να μεταβείτε στη σελίδα της online αίτησης.
1. Συμπληρώνετε τα κενά πεδία με τα στοιχεία:
- Της επιχείρησής σας – έδρα, έτη λειτουργίας, αριθμό καταστημάτων κ.λπ.
- Του Smart POS που θέλετε να αποκτήσετε – ποσότητα, λογαριασμό σύνδεσης κ.λπ.
- Του διαχειριστή που θέλετε να ορίσετε για το Smart POS – ονοματεπώνυμο, κινητό τηλέφωνο, email.
2. Ανεβάζετε τα δικαιολογητικά για τα στοιχεία της επιχείρησής σας:
- Έναρξη δραστηριότητας
- Ε3 προηγούμενου έτους
3. Επαληθεύετε τα στοιχεία σας – ελέγχετε ότι τα στοιχεία που έχετε συμπληρώσει στην αίτηση είναι ορθά και επιλέγετε ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ. Εάν διαπιστώσετε ότι χρειάζεται να διορθώσετε κάποιο από τα στοιχεία που συμπληρώσατε, επιλέγετε ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ.
Για να ολοκληρώσετε την online αίτησή σας:
- Αποδέχεστε τους όρους για τη συνεργασία με τη Worldline Greece και την ενημέρωση και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας.
- Συμπληρώνετε τον 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λαμβάνετε με SMS στο κινητό σας στο πεδίο που εμφανίζεται στην οθόνη σας.
Μετά την ολοκλήρωση της αίτησής σας, παρακολουθείτε online την πορεία της και λαμβάνετε email για την επιτυχή έκβασή της.
Για να παρακολουθήσετε online την εξέλιξη της αίτησής σας για Smart POS, επιλέγετε:
Προϊόντα & Υπηρεσίες > Κατάσταση αιτημάτων > POS
Σε ένα κατάστημά μας
Κλείστε ραντεβού στο κατάστημα που θέλετε, για να εξυπηρετηθείτε αμέσως:
- Υποβάλλετε την αίτησή σας με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να αποκτήσετε Smart POS.
- Επεξεργαζόμαστε και αξιολογούμε την αίτησή σας.
Εάν εγκριθεί η αίτησή σας
Μέσα σε 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες λαμβάνετε email με κωδικούς και οδηγίες για να κατεβάσετε την εφαρμογή Eurobank Smart POS της Wordline Greece στη συσκευή σας Android και να συνδεθείτε στο διαχειριστικό εργαλείο Merchant Portal.