Για την ασφάλειά σας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι διαχειριστές των e-shop είναι πλέον υποχρεωμένοι να στέλνουν περισσότερα δεδομένα σας στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα σας. Έτσι, όταν πραγματοποιείτε μια ηλεκτρονική συναλλαγή μπορεί να σας ζητηθεί να ακολουθήσετε ορισμένα επιπλέον βήματα, τα οποία διασφαλίζουν ότι η συναλλαγή πραγματοποιείται από εσάς. Η διαδικασία αυτή αποσκοπεί στην ισχυρότερη ταυτοποίησή σας και προσθέτει ένα επιπλέον επίπεδο ασφαλείας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα.
Στην Eurobank, η ισχυρή ταυτοποίησή σας πλέον θα πραγματοποιείται με 2 από τα 4 ψηφία του PIN της κάρτας με την οποία κάνετε τη συναλλαγή, μαζί με τον Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λαμβάνετε στο κινητό που έχετε δηλώσει στο e-Banking, εάν δεν έχετε Eurobank Mobile App.
Εναλλακτικά, μπορείτε να ολοκληρώνετε ακόμα πιο γρήγορα και εύκολα τις online συναλλαγές σας με έναν μόνο κωδικό, μέσω του Eurobank Mobile App με λήψη ειδοποιήσεων Push Notification, το 4-ψήφιο PIN που έχετε επιλέξει για να συνδέεστε στην εφαρμογή ή/και τη χρήση βιομετρικών χαρακτηριστικών (Touch ID ή Face ID).
Εάν δεν έχετε ήδη και επιθυμείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή Eurobank Mobile App, μπορείτε μέσω
Προτεραιότητά μας είναι να βιώνετε μια αναβαθμισμένη συναλλακτική εμπειρία μέσα από ένα φιλικό περιβάλλον, με μεγαλύτερη ταχύτητα και ακόμη περισσότερη ασφάλεια.