Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση

Η μελισσοκομική μονάδα Μελίγυρις υπό την καθοδήγηση του γεωπόνου-μελισσοκόμου Μανώλη Στεφανάκη, ακολουθεί την μελισσοκομική παράδοση της οικογένειάς του από το 1920.

Η εταιρεία εξελίχθηκε το 2004 σε πιστοποιημένη μονάδα παραγωγής και τυποποίησης σπάνιων ποικιλιών μελιού από άγρια βότανα της Κρήτης, με έδρα το Αρκαλοχώρι Ηρακλείου, και σήμερα απασχολεί περίπου 30 εργαζομένους.

Η επιχείρηση είναι πιστοποιημένη για μια σειρά συστημάτων ποιοτικών ελέγχων Συγκεκριμένα για εφαρμογή συστήματος IFS (International Food System) με οργανισμό πιστοποίησης την TUV NORD , την παραγωγή βιολογικών προϊόντων από την BioHellas , την ασφάλεια τροφίμων για την αγορά των ΗΠΑ , από τον οργανισμό FDA την απουσία μεταλλαγμένης γύρης από το ΥΠΑΑΤ καθώς και για την ανακύκλωση των συσκευασιών της.

Σύμφωνα με τον κ. Στεφανάκη «καθοριστικό ρόλο στην πορεία μέχρι σήμερα διαδραμάτισε η εμπιστοσύνη την οποία έδειξε η Eurobank στην εταιρεία και η έμπρακτη συμμετοχή που είχε και συνεχίζει να έχει στην εξέλιξή της». Σύμφωνα με τον ίδιο, η στήριξη αυτή περιλαμβάνει χρηματοδοτούμενα προγράμματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες της Μελίγυρις και διάφορες ενέργειες για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των μεταποιητικών επιχειρήσεων, όπως το πρόγραμμα Go International. «Επίσης, καθοριστικός ήταν ο ρόλος και η στήριξη της Eurobank κατά τη δύσκολη εποχή της πανδημίας», σημειώνει ο ιδρυτής της Μελίγυρις.

Με το βλέμμα στο εξωτερικό

Η επιχείρηση έχει ενταχθεί και έχει υλοποιήσει δύο ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα για την ίδρυση και τον εκσυγχρονισμό της. Αυτή τη στιγμή έχει στόχο να υλοποιήσει και το τρίτο, στο οποίο έχει ενταχθεί προσφάτως. «Στόχος μας, μέσω του τρίτου προγράμματος είναι να αποκτήσουμε τη δυνατότητα για δημιουργία κατάλληλων υποδομών, ώστε να αναπτυχθούμε σε νέες αγορές με ιδιαίτερη εστίαση στο εξωτερικό», αναφέρει ο κ. Στεφανάκης.

Και ανάπτυξη στην Ελλάδα

Αυτό όμως δεν σημαίνει πως στα σχέδια της εταιρείας και βρίσκεται και η ανάπτυξη στην Ελλάδα με στόχο να εκπαιδεύσει και να μυήσει τον καταναλωτή στο ποιοτικό ελληνικό μέλι και τα οφέλη που έχει στην υγεία του. «Μια από τις μεγαλύτερες δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Μελιγύρις είναι να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό ώστε να κατανοήσουν τα πλεονεκτήματα του ελληνικού μελιού σε σχέση με το μέλι που παράγεται σε άλλες χώρες. Το ελληνικό μέλι μπορεί μεν να είναι ακριβότερο από άλλα μέλια, αλλά υπερτερεί στην ποιότητα. Και αυτό είναι το στοίχημα, να κατανοήσει ο καταναλωτής τα πλεονεκτήματά του», τονίζει ο κ. Στεφανάκης.