Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση

Στην ανανέωση του Visit Greece App προχωράει ο ΕΟΤ σε συνεργασία με τη Eurobank και τη Mastercard με τη νέα εφαρμογή να αναμένεται εντός Απριλίου και πριν την έναρξη της θερινής σεζόν. Όπως εξηγεί ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, πρόκειται για μια καινοτόμα πλατφόρμα που θα προωθεί την Ελλάδα ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό για όλες τις εποχές.

Ποιες αλλαγές έγιναν στο νέο Visit Greece App και ποιοι είναι οι στόχοι που έχει θέσει ο ΕΟΤ για την εφαρμογή;

O ΕΟΤ βρίσκεται σε στάδιο επανασχεδιασμού της εφαρμογής Visit Greece app. Η νέα εφαρμογή θα συνάδει με τον εμπλουτισμό της στρατηγικής επικοινωνίας του ΕΟΤ και με τις αρχές ανάπτυξης και εταιρικής εξωστρέφειας της Eurobank και της Mastercard. Η ανανεωμένη εφαρμογή, πέραν του  περιεχομένου της διαδικτυακής πύλης του Visit Greece, θα παρέχει στους ταξιδιώτες πληροφορίες και εργαλεία για να υιοθετήσουν βιώσιμες ταξιδιωτικές συνήθειες και θα αναδεικνύει το σύνολο των εμπειριών που μπορεί να ζήσει κάποιος στη χώρα μας. Είναι μια καινοτόμα πλατφόρμα που θα προωθεί την Ελλάδα ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό, όλες τις εποχές, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία.

Πώς γίνεται η επιλογή των τοποθεσιών και των δραστηριοτήτων που θα προβληθούν μέσω της εφαρμογής;

Η επιλογή γίνεται με βάση τις τάσεις της αγοράς.  Στο νέο App θα προβληθούν 10 νέοι προορισμοί στο σύνολό τους και θα επικεντρωθούν σε δραστηριότητες που είναι φιλικές προς το περιβάλλον, βασισμένες στην αρχή της βιωσιμότητας και θα συμβάλλουν στην κοινωνική συνοχή, ενισχύοντας  την τοπική οικονομία. Στόχος είναι η προβολή λιγότερο γνωστών προορισμών και η ενίσχυση του brand τους. Νέες εμπειρίες και δραστηριότητες θα προστεθούν στο app με γνώμονα το ενδιαφέρον του κοινού και την δική μας στρατηγική προβολής. Είναι μία δυναμική διαδικασία η οποία εξελίσσεται διαρκώς και θα ήθελα με την ευκαιρία να ευχαριστήσω την Eurobank, την Mastercard και τα στελέχη τους για την εξαιρετική συνεργασία που έχουμε και την συμβολή τους στην διαμόρφωση και του περιεχομένου μας.

Σε ποιες εναλλακτικές μορφές τουρισμού δίνει έμφαση ο EOT μέσω του Visit Greece App;

Ο ΕΟΤ στοχεύοντας στην σταθερή ανάπτυξη του brand της χώρας σε αναδυόμενες αγορές-στόχους εστιάζει σε προβολή προορισμών αλλά και σε προώθηση ταξιδιωτικών εμπειριών. Βασικές μας προτεραιότητες είναι ο γαστρονομικός – οινικός τουρισμός, ο πολιτιστικός τουρισμός, τα City Breaks, ο χειμερινός-ορεινός τουρισμός, ο τουρισμός υπαίθρου και ο αθλητικός τουρισμός, ο τουρισμός υγείας και ευεξίας, ο τουρισμός πολυτελείας, ο καταδυτικός τουρισμός-κρουαζιέρα/yachting, ο επαγγελματικός-συνεδριακός τουρισμός, ο γαμήλιος τουρισμός, καθώς και ο τουρισμός ΛΟΑΤΚΙ. Ο τουρισμός εμπειρίας είναι πλέον πυλώνας στρατηγικής στη νέα εποχή και η νέα εφαρμογή είναι το καταλληλότερο εργαλείο για την προώθηση αυτής της λογικής.

Ποιοι είναι οι ευρύτεροι στόχοι του ΕΟΤ για το 2024;

Το 2023 ήταν η νέα χρονιά ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό με περίπου 20 δισ. έσοδα και 33 εκατομμύρια αφίξεις. Αυτές οι επιδόσεις βέβαια δεν προσφέρουν ευκαιρία για εφησυχασμό αλλά δημιουργούν μία επιπλέον ευθύνη για να διατηρηθεί ψηλά η χώρα μας στον διεθνή ανταγωνισμό. Για τον λόγο αυτό, δουλεύουμε μεθοδικά με ορίζοντα τριετίας και εντείνουμε τις προσπάθειές μας προκειμένου το 2024 να είναι μια εξίσου καλή χρονιά. Τα μηνύματα είναι καλά για φέτος καθώς η ζήτηση για την χώρα μας είναι σε υψηλά επίπεδα. Οι ευρύτεροι στόχοι του ΕΟΤ είναι η εδραίωση της Ελλάδας ως top of mind τουριστικό προορισμό, η άμβλυνση της εποχικότητας σε συνδυασμό με την προβολή λιγότερο γνωστών προορισμών με ξεχωριστές εμπειρίες, η αύξηση της φήμης της Ελλάδας με γνώμονα τη βιωσιμότητα και την κοινωνική συνοχή, η ενίσχυση των παραδοσιακών αγορών εισερχόμενου τουρισμού καθώς και η ανάπτυξη νέων. Και τέλος η ισόρροπη γεωγραφικά προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με ζητούμενο τη γεωγραφική διασπορά των επισκεπτών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ