Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση
Στη Eurobank προσφέρουμε ένα ασφαλές περιβάλλον για να εκτελείτε τις συναλλαγές σας μέσω του e-banking και του Eurobank Mobile App.

Η πρόσβαση στα συστήματα της Eurobank προστατεύεται με τεχνολογία που απαγορεύει σε μη ταυτοποιημένους χρήστες την είσοδο σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες.

Έχουμε υιοθετήσει προηγμένα πρωτόκολλα επικοινωνίας και μηχανισμούς ταυτοποίησης που προστατεύουν τη μεταφορά των ευαίσθητων δεδομένων σας στο διαδίκτυο όπου η ταυτότητά μας είναι πιστοποιημένη από ανεξάρτητο πάροχο πιστοποίησης (Trusted Third Party).

Για τους χρήστες e-Βanking

Όλες οι σελίδες του e-Banking βρίσκονται σε ασφαλές ηλεκτρονικό περιβάλλον ώστε να είναι πρακτικά αδύνατο να παραβιαστούν.

  1. H σύνδεση γίνεται πάντα με προσωπικούς κωδικούς που γνωρίζετε μόνο εσείς και απαιτείται υποχρεωτική αλλαγή του συνθηματικού σας (Password) κάθε 6 μήνες. Αν το συνθηματικό σας (Password) συμπληρωθεί λανθασμένα συνεχόμενες τρείς φορές, οι κωδικοί e-Banking μπλοκάρονται.
  2. Όταν η σύνδεση στο e-Banking ξεπεράσει τα 10 λεπτά αδρανούς λειτουργίας, το σύστημα σας αποσυνδέει αυτόματα.
  3. Για την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής απαιτείται η συμπλήρωση του κωδικού μιας χρήσης (OTP) που αποστέλλεται την ίδια στιγμή στο κινητό που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα ή μπορεί να γίνει χρήση βιομετρικών credentials εφόσον έχετε ταυτοποιήσει τη συσκευή σας smartphone.
  4. Μέσα από το e-Banking έχετε επιπλέον τη δυνατότητα να μειώσετε τα όρια των συναλλαγών σας.

Για τους χρήστες του Eurobank Mobile App

  1. Η σύνδεση προστατεύεται με βιομετρική ταυτοποίηση, δηλαδή με την αναγνώριση προσώπου ή με το δακτυλικό αποτύπωμα, εφόσον ο χρήστης έχει ενεργοποιήσει στο smartphone του τη λειτουργία Face ID και Touch ID αντίστοιχα αλλά και με 4-ψήφιο PIN που ανανεώνεται κάθε 6 μήνες.
  2. Στα νέας τεχνολογίας κινητά παρέχεται η δυνατότητα Shake2Logout, ώστε ο χρήστης να αποσυνδέεται κουνώντας απλώς το κινητό του.

Τέλος, θέλουμε να επισημάνουμε ότι στις μέρες μας παρατηρούνται κακόβουλες επιθέσεις όπως το Phishing, που στοχεύουν κυρίως τους χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών (email, sms κλπ.) και Τραπεζών. Στη Eurobank, φροντίζουμε για την επαγρύπνηση σας σε κάθε προσπάθεια εξαπάτησης με προσωπικά μηνύματα και ενημερώσεις αλλά και συγκεκριμένη σελίδα στο site μας με φιλικές συμβουλές, το περιεχόμενο της οποίας επικαιροποιείται συνεχώς.

Θέλω να ενημερωθώ