e-Banking Σημεία Εξυπηρέτησης Επικοινωνία ΙΒΑΝ Όροι Συναλλαγών English ΕΕΤ
Όμιλος
Επενδυτές
Σχέσεις με τους Πελάτες
Δίκτυα Εξυπηρέτησης
Λήξη τραπεζικής αργίας
Προϊόντα και Υπηρεσίες
Δίκτυα Eurobank
Ιδιώτες
Επαγγελματίες & Επιχειρήσεις (έως €2,5 εκ.)
Επιχειρήσεις
(άνω των €2,5 εκ.)
Personal Banking
Private Banking
Προϊόντα και Υπηρεσίες
Δίκτυο Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
Ιδιώτες
Επαγγελματίες & Επιχειρήσεις
Συνήθεις Ερωτήσεις
Κώδικας Δεοντολογίας για τις οφειλές σε καθυστέρηση (N.4224/2013)
Ρύθμιση Οφειλών Επαγγελματιών & Επιχειρήσεων (N.4307/2014)
 
Φράση Go 
Κώδικας Δεοντολογίας για τις οφειλές σε καθυστέρηση (N.4224/2013)

Aπό την 31η Δεκεμβρίου 2014 η Eurobank είναι εναρμονισμένη με τον Κώδικα Δεοντολογίας του Νόμου 4224/2013*. Στόχος του Κώδικα Δεοντολογίας είναι η ενίσχυση του κλίματος εμπιστοσύνης, η αμοιβαία δέσμευση και η ανταλλαγή της αναγκαίας πληροφόρησης μεταξύ δανειολήπτη και πιστωτικού ιδρύματος σε περιπτώσεις μη εξυπηρετούμενων οφειλών,  για την εξεύρεση της κατάλληλης, κατά περίπτωση, λύσης μέσω της θέσπισης γενικών αρχών συμπεριφοράς & επικοινωνίας και της εφαρμογής βέλτιστων πρακτικών, διαδικασιών & χρονοδιαγραμμάτων.

Στον Κώδικα Δεοντολογίας του Ν.4224/2013 εμπίπτουν οι Δανειακές Συμβάσεις σε καθυστέρηση που δεν έχουν καταγγελθεί.

Σας προτρέπουμε να ενημερωθείτε στις παρακάτω ενότητες για τη Διαδικασία Επίλυσης Καθυστερήσεων που εφαρμόζει η Eurobank βάσει του Κώδικα Δεοντολογίας και αφορά Φυσικά & Νομικά Πρόσωπα -πρωτοφειλέτες, συνοφειλέτες, εγγυητές.

 

   

 

*Εγκύκλιος Τραπέζης της Ελλάδος 5.12.2014_Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας του Ν.4224.2013

Αναλυτικό Ενημερωτικό Φυλλάδιο για Δανειολήπτες με Οικονομικές Δυσχέρειες

Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Copyright © Eurobank
Site Map Ενημέρωση Υποκειμένων Προσωπικών Δεδομένων Υποβολή θετικού σχολίου/παραπόνου Τιμολόγιο Βασικών Εργασιών Επιτόκια Καταθέσεων Επιτόκια Καταθέσεων σε Συνάλλαγμα Επιτόκια Προθεσμιακών Καταθέσεων Πιστοποιημένοι Υπάλληλοι για Παροχή Επενδυτικών Υπηρεσιών