Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση
Λαμβάνουμε τη γνώμη σας πολύ σοβαρά υπόψη. Εάν δεν έχουμε ανταποκριθεί στις προσδοκίες σας, θέλουμε να εντοπίσουμε τους λόγους. Για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας, ακολουθήστε τα βήματα για την υποβολή παραπόνου.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Θέλουμε να ακούσουμε τι σας απασχολεί. Επικοινωνήστε μαζί μας με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί και περιγράψτε τον προβληματισμό σας:

Στο κατάστημα

Το πρώτο βήμα είναι να μας μιλήσετε. Απευθυνθείτε σε κάποιο στέλεχος του καταστήματος που σας εξυπηρετεί ή στους υπευθύνους του καταστήματος.

Online

Στείλτε μας την παρατήρησή σας ηλεκτρονικά στη φόρμα υποβολής παραπόνου. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και δηλώστε πώς θέλετε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Εναλλακτικά, στείλτε email στο complaints@eurobank.gr.

Τηλεφωνικά

Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο:

  • 2109555000

Περιγράψτε το θέμα που σας απασχολεί.

Γραπτά

Στείλτε μας επιστολή στη διεύθυνση: 

Τράπεζα Eurobank AE
Διεύθυνση Διαχείρισης Παραπόνων Eurobank
Παπαστράτου 19
18545 Πειραιάς

ή στη διεύθυνση:

Τράπεζα Eurobank AE
Customer Care
ΤΘ 19050 Αθήνα

Για να μπορέσουμε να σας απαντήσουμε, στην επιστολή σας πρέπει οπωσδήποτε να γράψετε: το ονοματεπώνυμό σας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

Ανταποκρινόμαστε αμέσως

Ανταποκρινόμαστε στα παράπονα αμέσως με ευαισθησία και υπευθυνότητα. Εξετάζουμε την υπόθεσή σας μέσα από τη δική σας ματιά.

Προσπαθούμε να απαντάμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη λήψη του παραπόνου σας, επικοινωνούμε μαζί σας για να επιβεβαιώσουμε ότι το λάβαμε. Σας δίνουμε τα στοιχεία επικοινωνίας του εξειδικευμένου εκπροσώπου μας που έχει αναλάβει το παράπονό σας και εκτιμούμε τον χρόνο που απαιτείται για να το επεξεργαστούμε.

Εξετάζουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της υπόθεσής σας. Επιδιώκουμε να σας προτείνουμε μια δίκαιη λύση που καλύπτει τις ανάγκες σας.

Εάν δεν έχουμε επικοινωνήσει μαζί σας μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες, τηλεφωνήστε στο 2109555400.

Δείτε πώς χειριζόμαστε τα παράπονα ή άλλα σχόλιά σας με διαφάνεια και πιστοποιημένες διαδικασίες.

Εάν θέλετε επανεξέταση

Παρά την προσπάθεια των εξειδικευμένων στελεχών μας, σε ορισμένες περιπτώσεις είναι πιθανό να μη σας ικανοποιεί η απάντηση που σας δώσαμε.

Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε κατευθείαν με τη Διεύθυνση Διαχείρισης Παραπόνων:

Τράπεζα Eurobank AE
Διεύθυνση Διαχείρισης Παραπόνων
Παπαστράτου 19
18545 Πειραιάς

email: complaints@eurobank.gr

Στείλτε μας email ή επιστολή. Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφθείτε τα γραφεία μας.

Σας απαντάμε μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες. Εάν για τη δική σας υπόθεση απαιτείται περισσότερος χρόνος, σας ενημερώνουμε έγκαιρα.

Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι

Εάν παρ’ όλα αυτά δεν σας ικανοποιεί η λύση που σας προτείνουμε, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή.

Δείτε ποιος είναι ο ρόλος του Ελληνικού Χρηματοοικονομικού Μεσολαβητή και πότε να απευθυνθείτε σε αυτόν.