Επιτόκιο 0,30% έως 0,50%
Προθεσμιακή Για Όλους Live – Απλή ανοίγετε με ελάχιστο ποσό 5.000€. Το επιτόκιο διαμορφώνεται ανάλογα με το ποσό και τη διάρκεια της προθεσμιακής κατάθεσης.
Για ποσά από 5.000€ έως 50.000€ το επιτόκιο που ισχύει σήμερα είναι:
- 0,40% για διάρκεια 1 ή 3 μηνών.
- 0,35% για διάρκεια 6 μηνών.
- 0,30% για διάρκεια 12 μηνών.
Για ποσά πάνω από 50.000€ το επιτόκιο που ισχύει σήμερα είναι:
- 0,50% για διάρκεια 1 ή 3 μηνών.
- 0,40% για διάρκεια 6 ή 12 μηνών.
Το επιτόκιο είναι σταθερό σε όλη τη διάρκεια της.
Δείτε τον πίνακα επιτοκίων προθεσμιακών καταθέσεων για τις ακριβείς ημερομηνίες εκτοκισμού.
Έως 12 μήνες διάρκεια
Μπορείτε να επιλέξετε 1, 3, 6 ή 12 μήνες διάρκεια, ανάλογα με τις ανάγκες σας.Απόδοση τόκων στη λήξη
Οι τόκοι της προθεσμιακής κατάθεσης αποδίδονται στη λήξη της μαζί με το αρχικό ποσό της. Αντιστοιχούν σε όλη τη διάρκειά της, που περιλαμβάνει Σαββατοκύριακα και αργίες. Καταβάλλονται στον λογαριασμό που συνδέεται με την προθεσμιακή κατάθεσή σας.
Η απόδοση των τόκων γίνεται σε συγκεκριμένη ημερομηνία στη λήξη της προθεσμιακής κατάθεσης. Εάν η προθεσμιακή κατάθεση λήγει Σάββατο, Κυριακή ή αργία, αποδίδονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Κατά την απόδοση των τόκων παρακρατείται φόρος 15% υπέρ του ελληνικού δημοσίου.
Αυτόματη ανανέωση
Όταν ανοίγετε την προθεσμιακή κατάθεσή σας, μπορείτε να επιλέξετε την αυτόματη ανανέωσή της στη λήξη της.
Η προθεσμιακή κατάθεση λήγει την ημερομηνία που έχει οριστεί και ανανεώνεται αυτόματα με την ίδια διάρκεια. Το επιτόκιο της νέας προθεσμιακής είναι αυτό που ισχύει την ημέρα της ανανέωσης. Οι τόκοι της αποδίδονται στον συνδεδεμένο λογαριασμό.
Αλλαγή διάρκειας
Εφόσον όταν ανοίξατε προθεσμιακή Για Όλους Live – Απλή επιλέξατε την αυτόματη ανανέωσή της στη λήξη, μπορείτε να αλλάξετε τη διάρκεια της επόμενης προθεσμιακής σας. Έως και 2 εργάσιμες ημέρες πριν από τη λήξη της αλλάζετε τη διάρκειά της.
Το επιτόκιο της νέας προθεσμιακής σας είναι αυτό που ισχύει την ημέρα που κάνετε την ανανέωση.
Προς το παρόν για να αλλάξετε τη διάρκεια της προθεσμιακής κατάθεσής σας online, πρέπει να μεταβείτε στο παλιό e-Banking.
Συνδεθείτε στο e-Banking και επιλέξτε:
Μετάβαση στο παλιό e-Banking > Επενδύσεις > Υπηρεσίες > Προθεσμιακές καταθέσεις > Επιλογή στη λήξη
Για έκτακτες ανάγκες σας
Πριν από τη λήξη της προθεσμιακής κατάθεσης μπορείτε να ρευστοποιήσετε σε ένα κατάστημά μας όλο το ποσό της ή ένα μέρος για να καλύψετε έκτακτες ανάγκες σας.
Εάν θέλετε να ρευστοποιήσετε όλο το ποσό της προθεσμιακής κατάθεσης, χάνετε μέρος ή όλους τους τόκους της, ανάλογα με την ημερομηνία της ρευστοποίησης σε σχέση με την ημερομηνία της λήξης. Δεν χάνετε το κεφάλαιό σας.
Εάν θέλετε να ρευστοποιήσετε μόνο ένα μέρος της προθεσμιακής κατάθεσης, πρέπει το υπόλοιπο ποσό της να είναι μεγαλύτερο από 5.000€. Σε αυτήν την περίπτωση:
- Για το ποσό που ρευστοποιήσατε χάνετε μέρος ή όλους τους τόκους, ανάλογα με την ημερομηνία που κάνετε τη ρευστοποίηση.
- Το υπόλοιπο ποσό της προθεσμιακής κατάθεσής σας συνεχίζει να τοκίζεται με το ίδιο επιτόκιο.
24 ώρες το 24ωρο
Ενημερώνεστε για την προθεσμιακή κατάθεσή σας:
- Από το κινητό σας μέσα από το Eurobank Mobile App.
- Από τον υπολογιστή σας με e-Banking.
- Τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking.
Όταν αποδίδονται οι τόκοι
Για να ενημερώνεστε με SMS ή email όταν αποδίδονται οι τόκοι της προθεσμιακής κατάθεσης στον συνδεδεμένο λογαριασμό, ενεργοποιήστε τις Ειδοποιήσεις με SMS ή email.Μας ρωτούν συχνά για την προθεσμιακή κατάθεση
Μπορώ να ανοίξω προθεσμιακή Για Όλους Live – Απλή online εάν δεν έχω άλλη προθεσμιακή;
Όχι, πρέπει να έχετε ανοίξει προθεσμιακή Για Όλους.
Εάν δεν έχετε, ελάτε σε ένα κατάστημά μας να σας ανοίξουμε.
Δείτε τη διαδικασία για να ανοίξετε προθεσμιακή κατάθεση σε κατάστημα.
Όχι. Ωστόσο, από το Eurobank Mobile App:
- Παρακολουθείτε την προθεσμιακή κατάθεσή σας.
- Ενημερώνεστε για τη διάρκεια και τη λήξη της προθεσμιακής κατάθεσής σας.
Δείτε αναλυτικά πώς κερδίζετε χρόνο καθημερινά με το Eurobank Mobile App.
Ναι, όταν ανοίγετε την προθεσμιακή κατάθεσή σας.
Ελάτε μαζί με τον συνδικαιούχο που θέλετε να προσθέσετε σε ένα κατάστημά μας.
Εάν ο συνδικαιούχος δεν είναι πελάτης της Eurobank, πρέπει να φέρει μαζί του τα απαραίτητα δικαιολογητικά για το άνοιγμα λογαριασμού.
Εάν είναι ήδη πελάτης της Eurobank, ενδέχεται τα δικαιολογητικά που έχουμε στο αρχείο μας να είναι παλιά. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να προσκομίσει επιπλέον δικαιολογητικά για επικαιροποίηση των στοιχείων του.