Κατεβάστε το Eurobank Mobile App δωρεάν:
Το Eurobank Wallet είναι διαθέσιμο για κάρτες Eurobank Mastercard και κινητά με λειτουργικό σύστημα Android 5+ που υποστηρίζουν τη λειτουργία NFC. Η τεχνολογία NFC (Near Field Communication) επιτρέπει την ασύρματη μετάδοση δεδομένων σε απόσταση μικρότερη από 10 εκατοστά.
Για να κάνετε ανέπαφες συναλλαγές σε POS από το κινητό σας με το νέο μας ψηφιακό πορτοφόλι Eurobank Wallet:
- Ενεργοποιείτε το Eurobank Wallet μέσα στο Eurobank Mobile App.
- Επιλέγετε τις Eurobank Mastercard κάρτες σας που θέλετε να ψηφιοποιήσετε για να μπορείτε να κάνετε ανέπαφες συναλλαγές με το κινητό σας.
- Ενεργοποιείτε τη λειτουργία NFC στο κινητό σας.
Ενημερώστε ή κατεβάστε το Eurobank Mobile App
Εάν δεν έχετε Eurobank Mobile App, κατεβάστε το δωρεάν:
Εάν έχετε Eurobank Mobile App, για να αποκτήσετε το Eurobank Wallet ενημερώστε το στην τελευταία έκδοση.
Όταν στη συνέχεια συνδεθείτε στο Eurobank Mobile App, στην οθόνη σας εμφανίζεται η ενότητα Eurobank Wallet:
- Επιλέγετε: ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ > Κάρτες προς ενεργοποίηση
- Ορίζετε ποια χρεωστική ή πιστωτική κάρτα σας θέλετε να ψηφιοποιηθεί και να συνδεθεί στο Eurobank Wallet. Μπορείτε να συνδέσετε μόνο κάρτες Eurobank Mastercard.
Λαμβάνετε ειδοποίηση (push notification) ότι η κάρτα που επιλέξατε να συνδεθεί στο Eurobank Wallet έχει ψηφιοποιηθεί και είναι έτοιμη για χρήση.
Εναλλακτικά, οποιαδήποτε στιγμή αργότερα μπορείτε να ενεργοποιήσετε το Eurobank Wallet από τις Ρυθμίσεις του Eurobank Mobile App και να ορίσετε ποιες κάρτες σας Eurobank Mastercard θέλετε να συνδέσετε σε αυτό:
Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις Eurobank Wallet > Wallet
Συνδέστε κάρτες στο Eurobank Wallet
Για να κάνετε ανέπαφες συναλλαγές με το κινητό σας, συνδέστε την Eurobank Mastercard κάρτα σας στο Eurobank Wallet:
- Συνδεθείτε στο Eurobank Mobile App.
- Επιλέξτε την κάρτα που θέλετε να συνδέσετε από την αρχική οθόνη.
- Πατήστε το βέλος στο πάνω μέρος της οθόνης για να δείτε τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την κάρτα σας και τις πληροφορίες της.
- Συνδέστε την κάρτα σας στο Eurobank Wallet.
Η κάρτα σας έχει ψηφιοποιηθεί και είναι έτοιμη να χρησιμοποιηθεί για ανέπαφες συναλλαγές σε POS με το κινητό σας.
Για λόγους ασφαλείας, η ψηφιοποιημένη κάρτα έχει διαφορετικό αριθμό από τη φυσική κάρτα. Όταν κάνετε ανέπαφη συναλλαγή με το κινητό σας, από τον αριθμό της ψηφιοποιημένης κάρτας σας θα εμφανίζονται μόνο τα 4 τελευταία ψηφία:
- Στην οθόνη του κινητού σας
- Στην απόδειξη που εκδίδει το μηχάνημα POS
Εάν αργότερα θέλετε να την αποσυνδέσετε από το Eurobank Wallet, ακολουθείτε τα ίδια βήματα και απενεργοποιείτε τις ανέπαφες συναλλαγές με το κινητό για τη συγκεκριμένη κάρτα.
Εμφάνιση της υπηρεσίας για χρήση
Μετά την ενεργοποίηση του Eurobank Wallet, στο Eurobank Mobile App εμφανίζεται η επιλογή Eurobank Wallet:
- Στην οθόνη εισόδου στην εφαρμογή.
- Όταν πατήσετε το κόκκινο κουμπί για Νέα συναλλαγή στην αρχική οθόνη.
Από αυτήν μπορείτε να κάνετε ανέπαφες συναλλαγές με το κινητό σας.
Ενεργοποιήστε τη λειτουργία NFC στο κινητό σας
Για να κάνετε ανέπαφες συναλλαγές με το κινητό σας, πρέπει πρώτα να έχετε ενεργοποιήσει τη λειτουργία NFC στη συσκευή σας. Η ενεργοποίηση γίνεται μέσα από τις ρυθμίσεις της συσκευής σας.
Η τεχνολογία NFC (Near Field Communication) επιτρέπει την ασύρματη μετάδοση δεδομένων σε απόσταση μικρότερη από 10 εκατοστά.
Για να κάνετε απολύτως ανέπαφες συναλλαγές με το κινητό σας, πρέπει πρώτα να έχετε ενεργοποιήσει τη λειτουργία NFC στη συσκευή σας.
Μπορείτε να κάνετε έως και 10 συναλλαγές διαδοχικά χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο. Για να κάνετε κι άλλη ανέπαφη συναλλαγή στη συνέχεια, πρέπει να συνδεθείτε με το κινητό σας στο διαδίκτυο.
1. Επιλέξτε το εικονίδιο του Eurobank Mobile App
Το Eurobank Wallet βρίσκεται στην οθόνη εισόδου στο Eurobank Mobile App. Για να το χρησιμοποιήσετε, δεν χρειάζεται να συνδεθείτε στο Eurobank Mobile App με το 4-ψήφιο PIN ή το δακτυλικό αποτύπωμά σας.
Πατήστε το βέλος πάνω από την ένδειξη Eurobank Wallet:
2. Επιλέξτε κάρτα για την ανέπαφη συναλλαγή σας
Στην οθόνη του κινητού σας εμφανίζονται:
- Η κάρτα σας Eurobank Mastercard ψηφιοποιημένη – Εάν θέλετε να επιλέξετε άλλη κάρτα για τη συναλλαγή, σύρετέ την προς τα αριστερά. Δίπλα εμφανίζονται οι υπόλοιπες κάρτες Eurobank Mastercard που έχετε ενεργοποιήσει στο Eurobank Wallet.
- Το κουμπί Συγχρονισμός – Με αυτό ενημερώνεται η εικόνα των καρτών σας που έχετε ενεργοποιήσει στο Eurobank Wallet, εάν δεν είναι σωστή.
3. Κάντε ταυτοποίηση με το 4-ψήφιο PIN του Mobile App ή το δακτυλικό αποτύπωμά σας
Για λόγους ασφαλείας, σας ζητούμε να εξακριβώσετε την ταυτότητά σας σε όλες τις ανέπαφες συναλλαγές με το κινητό σας, όποιο κι αν είναι το ποσό της κάθε συναλλαγής.
Πριν προχωρήσετε στην συναλλαγή, πρέπει να κάνετε ταυτοποίηση με:
- Το 4-ψήφιο PIN που έχετε ορίσει για να συνδέεστε στο Eurobank Mobile App.
- Το δακτυλικό αποτύπωμά σας, εφόσον έχετε ενεργοποιήσει τη λειτουργία Touch ID στην εφαρμογή και το κινητό σας υποστηρίζει τεχνολογίες βιομετρικής ταυτοποίησης.
Αφού ολοκληρωθεί η ταυτοποίησή σας, εμφανίζεται οθόνη με:
- Την κάρτα που έχει επιλέξει για την ανέπαφη συναλλαγή.
- Χρονόμετρο που μετρά 30 δευτερόλεπτα για να κάνετε τη συναλλαγή σας στο μηχάνημα POS.
- Κουμπί Ακύρωση, σε περίπτωση που τελικά δεν θέλετε να κάνετε συναλλαγή.
4. Κρατήστε το κινητό σας κοντά στο POS
Όταν ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση 30 δευτερολέπτων, κρατήστε το κινητό σας σε μικρή απόσταση από το μηχάνημα POS όπου θέλετε να κάνετε την ανέπαφη συναλλαγή σας.
5. Δείτε την έκβαση της συναλλαγής σας
Εφόσον η ανέπαφη συναλλαγή με το κινητό σας ολοκληρωθεί με επιτυχία, στην οθόνη σας βλέπετε την ένδειξη και το μήνυμα:
Τα στοιχεία της κάρτας σας μεταφέρθηκαν στο POS επιτυχώς.
Παρακαλώ, επιβεβαιώστε το αποτέλεσμα της συναλλαγής σας στην οθόνη του POS.
Εάν τα στοιχεία της ψηφιοποιημένης κάρτας δεν μεταφερθούν από το κινητό σας στο POS, στην οθόνη σας βλέπετε την ένδειξη και το μήνυμα:
Η μεταφορά των στοιχείων της κάρτας στο POS δεν ολοκληρώθηκε
Η συναλλαγή σας δεν μπόρεσε να πραγματοποιηθεί
Σε αυτήν την περίπτωση, δοκιμάστε να επαναλάβετε την ανέπαφη συναλλαγή με το κινητό σας, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία.
Κερδίζετε και εξαργυρώνετε ευρώ €πιστροφή
Εφόσον η χρεωστική ή πιστωτική κάρτα σας Eurobank Mastercard συμμετέχει στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή, μπορείτε να κερδίζετε και εξαργυρώνετε ευρώ €πιστροφή και όταν κάνετε ανέπαφες συναλλαγές με το κινητό σας. Η δυνατότητα αυτή ενεργοποιείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ψηφιοποίηση της κάρτας στο Eurobank Wallet.
Στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή συμμετέχουν πάνω από 8.500 επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Κάθε επιχείρηση συμμετέχει με το δικό της ποσοστό επιστροφής.
Δείτε ποιες επιχειρήσεις συμμετέχουν στο πρόγραμμα €πιστροφή.
Αποκλειστικές προσφορές
Συστηματικά, το πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή εξασφαλίζει για εσάς αποκλειστικές προσφορές στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Έτσι, κάθε τόσο μπορείτε να κερδίζετε ακόμη μεγαλύτερα ποσοστά €πιστροφή, κάνοντας ανέπαφες συναλλαγές με το Eurobank Wallet.
Δείτε ποιες προσφορές ισχύουν σήμερα στο πρόγραμμα €πιστροφή.
Μας ρωτούν συχνά για το Eurobank Wallet
Έχω κινητό Android και κάρτα Eurobank Mastercard. Γιατί δεν βρίσκω το Eurobank Wallet στο Eurobank Mobile App;
Είναι πιθανό η συσκευή σας να μην υποστηρίζει την τεχνολογία NFC.
Μπορείτε να ελέγξετε εάν το μοντέλο του κινητού σας την υποστηρίζει στον διαδικτυακό τόπο του κατασκευαστή του.
Κι αν μου κλέψουν ή χάσω το κινητό μου; Μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να κάνουν ανέπαφες συναλλαγές;
Όχι. Για την ασφάλειά σας, σε όλες τις ανέπαφες συναλλαγές με το κινητό σας πρέπει να γίνει ταυτοποίησή σας, όποιο κι αν είναι το ποσό της συναλλαγής.
Η ταυτοποίηση γίνεται με στοιχεία που γνωρίζετε ή διαθέτετε μόνο εσείς:
- Το 4-ψήφιο PIN που έχετε ορίσει για να συνδέεστε στο Eurobank Mobile App.
- Το δακτυλικό αποτύπωμά σας, εφόσον έχετε ενεργοποιήσει τη λειτουργία Touch ID.
Δείτε πώς μπορείτε να απενεργοποιήσετε προσωρινά την κάρτα σας με την υπηρεσία Cards Control, εάν δεν τη βρίσκετε ή δεν είστε σίγουροι ότι τη χάσατε.
Δείτε επίσης συμβουλές ασφαλείας για τα PIN σας.
Κι αν χρειαστεί να ανανεώσω την κάρτα μου, το Eurobank Wallet θα λειτουργήσει αυτόματα για τη νέα κάρτα;
Όχι. Αφού ενεργοποιήσετε τη νέα κάρτα σας, πρέπει να τη συνδέσετε στο Eurobank Wallet, ώστε να ψηφιοποιηθεί και να είναι έτοιμη να χρησιμοποιηθεί για απολύτως ανέπαφες συναλλαγές με το κινητό σας.
Δεν αναγνωρίζω τα 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας μου στο Eurobank Wallet. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Τα ψηφία που βλέπετε είναι της ψηφιοποιημένης κάρτα σας, που συνδέεται με τη φυσική κάρτα, αλλά έχει άλλον αριθμό.
Τα ψηφία της ψηφιοποιημένης κάρτας θα εμφανίζονται και στην απόδειξη από το POS.
Ελέγξτε τι μπορεί να συμβαίνει με τις ρυθμίσεις του κινητού ή της κάρτας σας και δείτε πώς μπορείτε να το επιλύσετε:
- Είναι ενεργοποιημένη η λειτουργία NFC στο κινητό σας; Εάν όχι, ενεργοποιήστε τη λειτουργία από τις ρυθμίσεις του κινητού σας.
- Είναι ενεργή γι’ αυτό το είδος συναλλαγής η κάρτα σας με την οποία προσπαθείτε να κάνετε ανέπαφη συναλλαγή με το κινητό σας; Ελέγξτε και διαχειριστείτε τις λειτουργίες της κάρτας σας από την υπηρεσία Cards Control.
- Είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο το κινητό σας; Εάν όχι, είναι πιθανό να έχετε ήδη εξαντλήσει τις 10 συναλλαγές που μπορείτε να κάνετε διαδοχικά χωρίς σύνδεση. Συνδέστε το στο διαδίκτυο για να μπορέσετε να κάνετε ανέπαφη συναλλαγή με το κινητό σας.
Διαφορετικά, είναι πιθανόν το μηχάνημα POS στο οποίο προσπαθείτε να κάνετε τη συναλλαγή σας να είναι παλιότερο μοντέλο ή να μην έχει ενημερωμένο λογισμικό.
Εάν συμβαίνει αυτό, δεν μπορεί να δεχτεί ανέπαφες συναλλαγές με τη χρήση κινητού. Στην οθόνη του κινητού σας θα δείτε την ένδειξη και το μήνυμα:
Η μεταφορά των στοιχείων της κάρτας στο POS δεν ολοκληρώθηκε
Η συναλλαγή σας δεν μπόρεσε να πραγματοποιηθεί
Έκανα ανέπαφη συναλλαγή με το κινητό μου, αλλά δεν εμφανίζεται στις κινήσεις της κάρτας μου ή του λογαριασμού μου. Τι συμβαίνει;
Μόλις ολοκληρωθεί η εκκαθάριση της συναλλαγής, το διαθέσιμο/δεσμευμένο υπόλοιπο της κάρτας σας θα αλλάξει και η συναλλαγή με Eurobank Wallet θα εμφανιστεί στις κινήσεις του λογαριασμού σας.