Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση

Το Exportgate, η ολοκληρωμένη διαδικτυακή πύλη διεθνούς εμπορίου, που διευκολύνει τις προσπάθειες των επιχειρήσεων  να δικτυωθούν στην παγκόσμια αγορά και να αναζητούν συνέργειες για τα προϊόντα τους σε όλο τον κόσμο, εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα εξελιγμένα εργαλεία και λειτουργικότητες, προσφέροντας στις επιχειρήσεις όλα όσα χρειάζονται για να αναπτύξουν την εμπορική τους δραστηριότητα.

Το 2022, πέραν της δυνατότητας πρόσβασης των μελών στο Trade Club Alliance, το Πρώτο Διεθνές Επιχειρηματικό Ηλεκτρονικό Δίκτυο, που υποστηρίζεται από 14 διεθνείς τραπεζικούς ομίλους με πάνω από 22.700 μέλη σε περισσότερες από 60 χώρες, οι ελληνικές και κυπριακές εταιρείες μέλη του Trade Club έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στα Opportunities. Πιο συγκεκριμένα, μπορούν να δημιουργήσουν και να δημοσιεύσουν αγγελίες, στο περιβάλλον των μελών του Trade Club, σχετικά με κάθε επιχειρηματική τους ανάγκη, απευθυνόμενοι στο σύνολο των επιχειρήσεων-μελών του Trade Club Alliance από όλο τον κόσμο. Παράλληλα, μπορούν να αναζητήσουν αγγελίες που έχουν αναρτήσει τα μέλη του Trade Club και να εκδηλώσουν ενδιαφέρον σε αυτές που ταιριάζει το προφίλ και οι ανάγκες της επιχείρησής τους.

Παρέχεται σε όλα τα μέλη του δικτύου η δυνατότητα να διευρύνουν τους διεθνείς ορίζοντες τους και να συνδεθούν με εμπορικούς συνεργάτες απ’ όλον τον κόσμο, χρησιμοποιώντας προηγμένα ψηφιακά εργαλεία, που βασίζονται σε τεχνολογίες τεχνητές νοημοσύνης. Την ίδια στιγμή, μέσα από το πλούσιο περιεχόμενο της ψηφιακής βιβλιοθήκης διεθνούς εμπορίου, τα μέλη του portal εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στις πιο πρόσφατες εμπορικές πληροφορίες για πάνω από 180 χώρες καθώς και στα στοιχεία επικοινωνίας για πάνω από 1.000.000 δυνητικούς συνεργάτες από 200 χώρες, με στόχο να διευρύνουν την επιχειρηματική τους δικτύωση.

Τα νέα εργαλεία εξεύρεσης δυνητικών συνεργατών μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον του Exportgate και του Trade Club, και οι ευκαιρίες που προσφέρουν στις ελληνικές επιχειρήσεις προβλήθηκαν με νέα υλικά (banners, facebook posts, linkedin posts, carousels, native content plaforms) στο πλαίσιο της year round digital καμπάνιας του Exportgate, καθώς και μέσω της αποστολή στοχευμένου ενημερωτικού newsletter στα μέλη του portal.